Czy sa stacje dokujace: 2 dyski/podlaczenie esata/czytnik/hub?

Data: 2010-10-11 12:50:53
Autor: Piotr Molski
Czy sa stacje dokujace: 2 dyski/podlaczenie esata/czytnik/hub?
Witam,
szukam stacji dokujacej do dyskow.
Zamarzylo misie zeby miala:
mozliwosc pracy z dwoma dyskami na raz,
podlaczenie do komputera przez e-sata (i usb)
czytnik kart
hub usb
byla tansza niz 170 zl ;)

Przegladam allegro ale stacje na dwa dyski zniknely.
Niewiele z nich ma wyjsce esta.

W wersji ekstremalnej kupie dwie stacje i podlacze jedna do drugiej ;)

pozdr
Piotr

Data: 2010-10-19 14:14:26
Autor: kamil

"Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> wrote in message news:c1db5c51-b07b-4e07-a93d-998b961487d0h7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Dla wersji ekstremalnej mam cos takiego:

Data: 2010-10-19 14:15:52
Autor: kamil
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i9k5jj$gt9$1inews.gazeta.pl...

Przegladam allegro ale stacje na dwa dyski zniknely.
Niewiele z nich ma wyjsce esta.

W wersji ekstremalnej kupie dwie stacje i podlacze jedna do drugiej ;)

Dla wersji ekstremalnej mam cos takiego:

Cos szybko wyslalo:

http://www.ebuyer.com/product/221365

Nie wiem gdzie w PL dostaniesz, ale na ebay czy amazonie ceny podobne i pewnie z wysylka do polski zmiescisz dwie w 170zl. Wystepuje pod roznymi markami, bo to jakas chinszczyzna, ale za te cene zaskakujaco dobra. Uzywam z dyskami 500GB i dwoma 160 do kopii i roznych zabaw, poza tym jako czytnika CF i dziala bez problemow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-19 14:17:06
Autor: kamil

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i9k5m9$h2v$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://allegro.pl/stacja-obudowa-hdd-esata-czytnik-kart-bstok-3223-i1268322298.html

Pozdrawiam
Kamil

Czy sa stacje dokujace: 2 dyski/podlaczenie esata/czytnik/hub?