Czy są takie baterie kuchenne?

Data: 2010-03-11 11:55:05
Autor: non.ens
Czy są takie baterie kuchenne?
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhph866.1i2.joshuatau.ceti.pl...

Szukam więc czegoś jak z linka, tylko jest jeden problem: bateria nie może
być wyższa niż 38cm :) Niestety, gdzie nie znajdę takiej "sprężynowej"
baterii to mają one wymiary typu 50-80cm :(

Teka Cubus Swing ma zdaje się 40 cm. Może te dwa centymetry nie będą robić tak dużej różnicy :)

Data: 2010-03-12 07:20:50
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:55:05 +0100, non.ens napisał(a):
[...]

Z tego co widzę to niestety 45cm :(

Kurczę, gdzie nie spojrzę to wszystko jakieś olbrzymy...
Już myślałem że znalazłem to czego szukam:

http://www.ferro.pl/produkt-bateria-zlewozmywakowa-2834.html

i... po telefonie do Ferro okazało się że na stronie są wymiary diabli
wiedzą skąd :) Czyli - zamiast 215mm ma być 230mm, zamiast 245mm ma być
270mm...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944