Czy są takie fundusze i jeśli tak to które?

Data: 2009-05-14 15:06:30
Autor: Dombrek
Czy są takie fundusze i jeśli tak to które?
Kup sobie jednoski indeksowe WIG20 lub kupuj raz na pół roku kontrakty terminowe i je roluj.
Dombrek

Data: 2009-05-14 15:16:45
Autor: Piotr Hosowicz
Dombrek wrote:

Kup sobie jednoski indeksowe WIG20

Hmmmm ... A jak i gdzie je się kupuje, że tak głupio spytam? Mam konto internetowe i mam tram odpowiednie konto maklerskie plus oferta funduszy inwestycyjnych. Kłopot polega na tym, że jst tam od groma funduszy,  mi potrzebne coś prostego, po prostu tak jak opisałem.

lub kupuj raz na pół roku kontrakty terminowe i je roluj.

Od kontraktów terminowych wolę się trzymać z daleka, to wyższa szkoła jazdy. W życiu miałem do czyniania tylko z akcjami i tylko notowanymi wg jednolotego kursu dnia.

Pozdrawiam, dzięki za szybką odpowiedź i proszę o doszczegółowienie,

Piotr Hosowicz

Data: 2009-05-14 13:25:44
Autor: Ireneusz Wik
Piotr Hosowicz <adresat.nieprawidlowski@op.pl> napisał(a):
Dombrek wrote:

> [...]

Hmmmm ... A jak i gdzie je się kupuje, że tak głupio spytam? Mam konto internetowe i mam tram odpowiednie konto maklerskie plus oferta funduszy inwestycyjnych. Kłopot polega na tym, że jst tam od groma funduszy,  mi potrzebne coś prostego, po prostu tak jak opisałem.

Najprosciej tak jak Ci doradzano jednostki indeksowe (trzeba miec rachunek maklerski) - to tak jakbys kupowal indeks. Jednostki indeksowe sa bez dzwigni. Moga miec nieco rozniaca sie cene od WIG20 ale nie za duzo.
Co do samych jednostek indeksowych to www.gpw.pl.

pozdr
IWSP   --

Data: 2009-05-14 15:33:20
Autor: Piotr Hosowicz
Ireneusz Wik wrote:

[...]

Ok, dzięki, już wiem czego szukać / o co pytać. Jak by co to jeszcze się odezwę.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz

Data: 2009-05-14 19:27:34
Autor: gg
Czy są takie fundusze i jeśli tak to które?
Jaki symbol mają te jednostki ?
(mam rachunek w mBanku ale to chyba bez znaczenia)

pozdrawiam

Data: 2009-05-14 21:11:37
Autor: george

"gg" <aaaaa@aaaaaaaa.aa> wrote in message news:guhka7$6jg$1achot.icm.edu.pl...
Jaki symbol mają te jednostki ?
(mam rachunek w mBanku ale to chyba bez znaczenia)

pozdrawiam

nie dostaniesz ich w mBanku. Mbank nie ma rynku pochodnych.
Osobna umowa, inne ryzyko, inna odpowiedzialnosc etc.

george

Data: 2009-05-14 21:15:49
Autor: george

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:guhqh9$ojr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

te jednostki bardziej przypominają nielewarowany mini-kontrakt a ludziom chodziło o syntetyczny wig20.
Niestety konstrukcja mw20 jest tak beznadziejna że sie do niczego nie nadaje wiec i zainteresowanie zerowe.

george

Czy są takie fundusze i jeśli tak to które?