Czy sa tu jacys funkcjonariusze PO?

Data: 2011-03-07 09:23:54
Autor: Kabeka
Czy sa tu jacys funkcjonariusze PO?
Najlepiej wyzsi ranga.

Data: 2011-03-07 09:38:27
Autor: Azxse
Czy sa tu jacys funkcjonariusze PO?

Użytkownik "Kabeka" <kbk@k.pl> napisał w wiadomości news:4d74961e$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Najlepiej wyzsi ranga.

Ja jestem funkcjonriuszem PO. Stołek mam wystarczająco wysoki i zarobki odpowiednie. Czego chcesz biedaku?

AAA

Data: 2011-03-07 05:07:59
Autor: Hans Kloss
On 7 Mar, 09:38, "Azxse" <az...@firstunit.uk> wrote:
U ytkownik "Kabeka" <k...@k.pl> napisa w wiadomo cinews:4d74961e$0$2445$65785112news.neostrada.pl...

> Najlepiej wyzsi ranga.

Ja jestem funkcjonriuszem PO.
Ty jesteś tylko zwykłym pożytecznym idiotą i usenetowym trollem. Nie
udawaj więc nikogo ważnego platfonsie tylko przyprowadź szefa
J-23

Data: 2011-03-07 23:51:15
Autor: Jaksa
On Mon, 07 Mar 2011 14:07:59 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

Ty jesteś tylko zwykłym pożytecznym idiotą i usenetowym trollem. Nie
udawaj więc nikogo ważnego platfonsie tylko przyprowadź szefa

Jaki platfons? To bombelek, zwolennik SLD i w zyciu prywatnym
pomocnik bibliotekarza na osiedlowej czytelni, marzacy o
wakacyjnej karierze w charakterze londynskiego zmywaka.

Jaksa

Data: 2011-03-07 15:12:16
Autor: Hans Kloss
On 7 Mar, 23:51, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Jaki platfons? To bombelek, zwolennik SLD
He, a jaka to własciwie różnica? Jedni i drudzy nadają się najwyżej na
nawóz.
J-23

Data: 2011-03-09 02:59:58
Autor: Jaksa
On Tue, 08 Mar 2011 00:12:16 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 7 Mar, 23:51, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Jaki platfons? To bombelek, zwolennik SLD
He, a jaka to własciwie różnica?

Zasadniczo zwolennicy SLD sa ciut-ciut bardziej inteligentni,
gdyz do PO ciagnie wlasciwie sam margines i spoleczne szumowiny.

Takie lumpenchlopaki spod osiedlowego trzepaka co bardzo chcieliby
byc kims, ale za cholere nie maja do tego najmniejszych przeslanek.

Jedni i drudzy nadają się najwyżej na
nawĂłz.

A co prawda, to prawda.

Jaksa

Data: 2011-03-07 09:49:50
Autor: Kabeka

Użytkownik "Azxse" <azxse@firstunit.uk> napisał w wiadomości news:4d74997d$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chcialem sie dowiedziec dlaczego wam opada?

Data: 2011-03-07 10:12:13
Autor: Azxse

Użytkownik "Kabeka" <kbk@k.pl> napisał w wiadomości news:4d749c32$0$2445$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niektórym pewnie ze względu na wiek, innym na intensywność współżycia. Praw natury nie przeskoczysz!  Zwykle opada tuż przed wyjęciem albo zaraz PO. Z tego co słyszałem wśród wysokich rangą funkcjonariuszy PiS, wliczając w to samego prezesa są tacy którzy w życiu nie doświadczyli naturalnej, a nie na własną rączkę tej przyjemności PO opadaniu. Masz jeszcze jakieś pytania biedaku?

AAA

Data: 2011-03-07 10:49:00
Autor: Kabeka

Użytkownik "Azxse" <azxse@firstunit.uk> napisał w wiadomości news:4d74a166$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Testowalem czujnosc.
Spisaliscie sie na medal.
Mozecie liczyc na awans.

Data: 2011-03-07 12:54:01
Autor: Azxse

Użytkownik "Kabeka" <kbk@k.pl> napisał w wiadomości news:4d74aa11$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty się "wiking" zdecyduj czego szukasz. Jak chuja do dupy to nie ten adres!

AAA

Data: 2011-03-07 12:23:26
Autor: obserwator
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):
Ty się "wiking" zdecyduj czego szukasz. Jak chuja do dupy to nie ten adres!

jezyk ! jezyk cie zdradza zes biedny czlowiek i trzeba ci wspolczuc.

Data: 2011-03-07 14:05:32
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2inu$69g$1inews.gazeta.pl...
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

Ty się "wiking" zdecyduj czego szukasz. Jak chuja do dupy to nie ten adres!

jezyk ! jezyk cie zdradza zes biedny czlowiek i trzeba ci wspolczuc.

Ja ci tam nie współczuje. Gówno mnie obchodzi los takiej gnidy jak ty.

AAA

Data: 2011-03-07 13:08:01
Autor: obserwator
Czy sa tu jacys funkcjonariusze PO?
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

> jezyk ! jezyk cie zdradza zes biedny czlowiek i trzeba ci wspolczuc.

Ja ci tam nie współczuje. Gówno mnie obchodzi los takiej gnidy jak ty.

mnie twoj los tez nie obchodzi, ale obchodzi mnie los Polakow.

Data: 2011-03-07 12:21:34
Autor: obserwator
[...]

no i widzisz, tak Polacy nigdy nie pisza. Tak pisza tylko ci co chca sie
utozsmaic z Zyem udajacym Polaka - Urbanem i tymi z GW. Oni zawsze byli celowo wulgarni, bo nienawidza Polakow i dzieki glupocie
wynarodowionej przez sowietow czesci spoleczenstwa zamieszkujacego Polske,
zrobili na tej glupocie ogromna kase. Oni maja potezny dochod z GW-na, a ty masz gowno z tego.

Data: 2011-03-07 14:04:47
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2ike$62p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jacy Polacy, bałwanie,"prawdziwi"? Gdzie widzisz wulgarność w moim tekście?

[...]

Wskaż określenia które obraziły twój delikatny pisowski narząd słuchu? Wy pisowcy macie coś z łbami. Jesteście jak homosie. Chcecie by was traktować jak święte krowy, a wam wszystko wolno. Obsrywacie to forum od zawsze.

AAA

Data: 2011-03-07 13:13:33
Autor: obserwator
[...]

takiego jezyka uzywaja tylko zalosni, zakompleksieni ludzie, ktorzy chca
pokazac jacy sa silni w gebie, ale tylko w sieci.
W rzeczywistosci to ludzie, ktorym trzeba tylko wspolczuc i traktowac ich
poblazliwie, bo to ludzie zagubieni i oszukani, wiec w ten sposob probuja
odreagowac swoje tragiczne zycie.

--

Czy sa tu jacys funkcjonariusze PO?