Czy są tu jeszcze jacyś prawicowcy?

Data: 2018-12-10 16:04:55
Autor: Silvio Balconetti
Czy są tu jeszcze jacyś prawicowcy?
Am 10.12.18 um 08:59 schrieb Wiesiaczek:
Dokładniej: Chodzi mi o to, czy tu albo gdziekolwiek są prawdziwi prawicowcy, demokraci którzy mogliby wskazać mi co ta demokracja nam dała, w czym jest lepsza od systemy jednopartyjnego jak w PRL-u i jak ma wyglądać społeczeństwo polskie.

Nie interesuje mnie Szwajcaria, Szwecja, Niemcy lub inne kraje, lecz społeczeństwo polskie, ze swoimi tradycjami i swoją kulturą.

Pytanie nasunęło mi się podczas dyskusji ze znajomymi i nie otrzymałem od nich odpowiedzi, co na dobrego dał nowy ustrój?
A prosiłem tylko o trzy przykłady, proponując w zamian dziesięć przykładów sukcesów starego ustroju.

Pomożecie? :)

Trzy przykłady to nie jest dużo?

Nie bede robic wyliczen, bo jestem daleko (RFN), ale zastanawiam sie dlaczego pytanie jest do prawicowcow i demokratow? Nie mozna po prostu o to, co sie zmienilo i czy na dobre czy zle?
A czy tzw. prawicowcy byliby zadowoleni ze zmian, lewicowcy natomiast nie, wzglednie odwrotnie lub jakos inaczej?

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-12-10 16:20:18
Autor: u2
W dniu 10.12.2018 o 16:04, syfek pisze:
[...]

zabawny ten syfek, lewicowiec to ten któren idzie na lewiznę, nie uznaje prawa, a prawak to ten który uznaje prawa, a nie idzie na lewiznę:)))))))

btw oczywiście może być wadliwe prawo, wtedy prawak dąży do zmiany prawa, a lewak korzysta z luki prawnej jak w przypadku mafii VAT czy mafii paliwowej:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-10 16:25:28
Autor: Pajdak
Użytkownik "Silvio Balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości

[...]

Ja obecnie jestem w UK i wiem tyle co z prasy internetowej, TVPiS Info, TVN
i rozmów z rodziną i znajomymi. Zdecydowana większość wiesza na PiS-ie psy.
PiS to lewica, a nie prawica. Elektorat PiS to zdecydowani pogrobowcy PRL.
Chłopstwo wiejskie i miejskie. Ciemna masa wierząca w to co powie własciel
kota i szaman z Torunia. Własnego rozumu brak.

--
Pajdak

Data: 2018-12-10 23:16:29
Autor: japanizer
On Tuesday, December 11, 2018 at 4:06:18 PM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
W dniu 10.12.2018 o 16:04, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> A czy tzw. prawicowcy byliby zadowoleni ze zmian, lewicowcy natomiast > nie, wzglednie odwrotnie lub jakos inaczej?

Bo lewicowców w tym ustroju jest znacznie mniej i nazwanie kogoś "komuchem" jest obelgą:)
Druga sprawa to ta, że obecny ustrój jest właśnie demokratyczny, i prawicowy, a więc, teoretycznie, jest kreowany przez demokratów i prawicowców.

Ja jestem niejako w opozycji do tego nurtu i widzę, że gówno z tej transformacji ustrojowej wyszło, więc pytam drugą stronę o sukcesy, bo może o czymś nie wiem lub czegoś nie zauważyłem? :)

"Przypadkowo" wyciąłeś większość punktów, poza żartobliwym argumentem o papierze toaletowym.
Demencja na starość, czy łgasz jak Kaczyński z premedytacją?

Data: 2018-12-11 08:06:16
Autor: Wiesiaczek
[...]

Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2018-12-11 11:37:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Druga sprawa to ta, że obecny ustrój jest właśnie demokratyczny, i prawicowy, a więc, teoretycznie, jest kreowany przez demokratów i prawicowców.

ale ty głupoty gadasz
u władzy mamy w tej chwili lewackich socjalistów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-11 21:28:24
Autor: Wiesiaczek
W dniu 11.12.2018 o 11:37, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

No coś Ty?!

Nie mamy demokracji?!

To władza nie jest w rękach ludu?

To kto tu, kurwa rządzi?

Data: 2018-12-11 23:08:33
Autor: z
Czy są tu jeszcze jacyś prawicowcy?
Teraz jest gorszy ustrój niż za prelu.
Zamordyzm, prześladowania i gwałcenie (przeważnie przez księży gejów którzy są pedofilami) swobód i wolności obywatelskich.
Dlatego są masowe zgony ;-)

Data: 2018-12-11 23:19:34
Autor: u2
W dniu 11.12.2018 o 23:08, z pisze:
Teraz jest gorszy ustrój niż za prelu.
Zamordyzm, prześladowania i gwałcenie (przeważnie przez księży gejów którzy są pedofilami) swobód i wolności obywatelskich.
Dlatego są masowe zgony ;-)

oj tam, jesz trupy i sam zostaniesz trupem, proste:)

Data: 2018-12-12 09:32:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Czy są tu jeszcze jacyś prawicowcy?
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

> u władzy mamy w tej chwili lewackich socjalistów

> [...]

skoro masz takie problemy z czytaniem
to nie dziwię się twoim bredniom :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-12 11:28:21
Autor: Wiesiaczek
W dniu 12.12.2018 o 09:32, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Ale coś merytorycznego też potrafisz napisać, czy tylko tak popierdujesz na grupie?

Data: 2018-12-12 14:37:07
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> to nie dziwię się twoim bredniom :DDDD

Ale coś merytorycznego też potrafisz napisać, czy tylko tak popierdujesz na grupie?

zwłaszcza ludzie po przeszczepach cierpią przez pisiorków

syrop dla dzieci po przeszczepie podrożał z 3,2zł do 750zł

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]