Czy s± tu jeszcze zwolennicy Prezesa?

Data: 2012-03-31 11:57:46
Autor: Grzegorz Z.
Czy s± tu jeszcze zwolennicy Prezesa?
Czy wy naprawdę my¶licie że Prezes chce władzy aby poprawić życie
przeciętnych, zwykłych ludzi?! Nie!!! Jemu władza potrzebna jest
wprowadzenia swoich chorych rojeń o IV RP, czyli wielkiej, wreszcie
prawdziwie narodowo-katolickiej Polsce od morza do morza! A to oznacza
konflikt z s±siadami, brak handlu z Rosj±, odcięcie od ¶wiata, oddanie już
całkowitej władzy klerowi i Rydzykowi. Jak przez to ma się poprawić normalnym ludziom to ja naprawdę nie wiem! Nie
b±dĽcie naiwni, Prezes i PiS to fanatycy którzy gotowi s± na wszystko!
Teraz obiecaj± wszystko wszystkim a potem zaczn± oskarżać wszystkich. No bo
przecież trzeba będzie na kogo¶ zwalić winę że nie ma mieszkań, autostrad,
że drożyzna. I znowu okaże się że to wina agentów, Ruskich, Żydów czy kogo tam jeszcze.
I jeszcze jedno, przecież Prezes już rz±dził razem z Samoobron± i to była
katastrofa! Chcecie powtórki?! Chcecie by Polska stała się klerykalnym
skansenem rz±dzonym przez pazernego pseudoksiędza z Torunia?! --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-31 03:14:54
Autor: HaMMeR

--

Zawsze czulem, ze jestes zwykla, agenciarska sciera wplywu...,
ale smrod wali od ciebie, alienie

Data: 2012-04-04 16:06:07
Autor: Grzegorz Z.
HaMMeR napisał:

[...]

Alienie? Czyżby¶ i ty "wiarę w boga zast±pił wiar± w ufoludki" ? --

Data: 2012-03-31 12:12:14
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 marzec 2012 11:57:

[...]

PiS jak będzie chciał rz±dzić to przed wyborami musi wstawić prezesa Yodę do jakiego¶ lochu. Jak tylko wyskoczy bowiem na forum publiczne i zacznie gadać o swych rojeniach to słupki poparcia pikuj± w dół. :-)

Data: 2012-03-31 13:42:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy sÄ… tu jeszcze zwolennicy Prezesa?
sobota, 31 marca 2012 12:12. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

PiS jak będzie chciał rządzić to przed wyborami musi wstawić prezesa Yodę
do jakiegoĹ› lochu. Jak tylko wyskoczy bowiem na forum publiczne i zacznie
gadać o swych rojeniach to słupki poparcia pikują w dół. :-)

Tyż prawda. Polska narodowo-katolicka Kaczyńskiego to przeżytek, ale należy pomyśleć, co zamiast PiS-u, bo Polska Tuska to Polska kompradorska.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-31 13:56:47
Autor: u2
W dniu 2012-03-31 13:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
bo Polska Tuska to Polska kompradorska.

tuskowa czecia peloska to konradyzm wallenrodyzm w czystej postaci.

Data: 2012-04-04 14:45:28
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
sobota, 31 marca 2012 12:12. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

> PiS jak będzie chciał rządzić to przed wyborami musi wstawić prezesa Yod
Ä™
> do jakiegoĹ› lochu. Jak tylko wyskoczy bowiem na forum publiczne i zacznie
> gadać o swych rojeniach to słupki poparcia pikują w dół. :-)

TyĽ prawda. Polska narodowo-katolicka Kaczyn„skiego to przeĽytek, ale naleĽy
 pomyseć, co zamiast PiS-u, bo Polska Tuska to Polska kompradorska.

zrobicie Polske buddystyczno -okultystyczna i wyznawcow szatana.

Prezydent juz jest, a premiera szykuja: Palikmot kandydatem chyba jest w sam raz:) --

Data: 2012-04-04 21:06:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy sÄ… tu jeszcze zwolennicy Prezesa?
środa, 4 kwietnia 2012 16:45. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

zrobicie Polske buddystyczno -okultystyczna i wyznawcow szatana.

Prezydent juz jest, a premiera szykuja: Palikmot kandydatem chyba jest w
sam raz:)

Ależ nie powiedziałem, że Palismok i jego ekipa wchodzi w grę... musi powstać zupełnie coś nowego. A na razie towarzystwo zarówno syjo-liberalne, jak i bogoojczyźniane musi posmakować buta i knuta takich osobników jakich wybrali, niezależnie czy klaszczą Rubika czy Darskiego. Chodzi o bolesną lekcję odpowiedzialności coby na przyszłość -- - nie dla takicj numerów. Czy chciałbyś zrobić z Warszawy Belfast?

I jeszcze jedno, nie mieszaj w to buddyzmu. Buddyzm jest spoza wszystkich układów politycznych i patrzy na sprawę wojny polsko-polskiej z nieukrywanym dystansem. Z punktu widzenia drogi środka po prostu w pale się nie mieści, jakie toksyczne emocje władają polską sceną polityczną. Jesteśmy pianistą w tym saloonie, jedynymi trzeźwymi osobami i doskonale widzimy, jak wszyscy kowboje są pijani, zarówno ci, co wydzierają się w obronie krzyża na żwirowisku, jak i ci, co nań urynują. I taka mała prośba, nie strzelać, bo ani nie bierzemy udziału w tej awanturze ani jej nie wywołaliśmy, przygrywanie do taktu na fisharmonii się nie liczy.