Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Data: 2015-08-28 21:29:47
Autor: masti
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
rAzor wrote:

Takie, na ktrych sam sobie zatankuj paliwo?

tak

Dobra - tankowanie gazu - czynno niosca ryzyko, musi by pracownik z jakim tam przeszkoleniem.

nie musi. ju od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

ale pewnie zajty bye kampani wyborcz to nie zauwaye

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-29 00:00:49
Autor: rAzor
Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu 2015-08-28 o 23:29, masti pisze:
rAzor wrote:

Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo?

tak

Dobra - tankowanie gazu - czynność niosąca ryzyko, musi być pracownik z
jakimś tam przeszkoleniem.

nie musi. już od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

Nie znam się na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom PełO. Mnie stać.

ale pewnie zajęty byłeś kampanią wyborczą to nie zauważyłeś

Łuu-u, wyczuwam u was jakiś ból dupy, maściak. Zażyjcie może tego ( w internecie twierdzą, że pomaga):
http://img.sadistic.pl/pics/ab9f3ebf40fa.jpg
he he he
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2015-08-28 22:42:38
Autor: masti

rAzor wrote:

[...]

Nie znam si na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom PeO. Mnie sta.

twoja prba dowartociowywania si pokazuje, e Ci nie sta :)

Data: 2015-08-29 02:29:10
Autor: rAzor

rAzor wrote:

[...]

twoja próba dowartościowywania się pokazuje, że Cię nie stać :)

Trollujecie maściak, ale skoro się domagacie: dawajcię gębę - napluję na stówę i z fasonem przykleję wam na to wasze, miedziane płaskie czółko.
Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie radę. :-) Chcecie drugą stówę? A gdzie mam przykleić?

Data: 2015-08-29 09:40:35
Autor: masti

rAzor wrote:

[...]

Trollujecie maciak, ale skoro si domagacie: dawajci gb - napluj na stw i z fasonem przyklej wam na to wasze, miedziane paskie czko.
Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie rad. :-) Chcecie drug stw? A gdzie mam przyklei?

typowe marzenia goodupca ktry chce si oderwa od puga.
Nie martw si Dyzm nie zostaniesz

Data: 2015-08-29 11:47:28
Autor: Marek Pazio
W dniu 2015-08-29 o 11:40, masti pisze:
typowe marzenia goodupca ktry chce si oderwa od puga.
Nie martw si Dyzm nie zostaniesz

Jak by nie jego Ojciec to by sta w Wabrzychu pod Biedronk z puszk po kakao.

Taka gnida co utrzymuje si na powierzchni dlatego, e jego pokolenia miay rozum.

Data: 2015-08-29 23:25:16
Autor: rAzor

rAzor wrote:

[...]

typowe marzenia gołodupca który chce się oderwać od pługa.

Synu, do mojego pługa to bym cię dopuścił najwyżej na dziesięć metrów, żebyś mógł sobie tylko popatrzeć na ten ośmioskibowy kosmiczny wynalazek. Krok dalej, a traktorzyści skopią ci dupę i wywalą na zbity ryj. Módl się, żeby poprawnie zrozumieli - "nie! panowie! nie przez płot! miało być za płot!"

Nie martw się Dyzmą nie zostaniesz

Nie muszę być twoim idolem, mnie tam obojętne komu lutuję stówę na czoło. Może być nawet nieogolony, śmierdzący wódką kelner z przydrożnego baru, w obświndranym chalaciku serwujący nieświeże flaki i oszukujący na kasie. Taka nędza wzbudza we mnie takie wyrazy współczucia, że przylutowałbym ci nawet dwie stówy.
Tylko skąd ja tyle śliny naprodukuję?

Data: 2015-08-31 13:07:44
Autor: masti
rAzor wrote:

Nie martw si Dyzm nie zostaniesz
mnie tam obojtne komu lutuj stw na czoo.

czekam odwaniaku

Data: 2015-08-29 10:26:46
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-08-29 o 02:29, rAzor pisze:

[...]

Biedak tankujący za czterdzieści złotych chce komuś stówy przyklejać ?
Nie stać cię na to biedaku.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-29 22:57:22
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-29 o 10:26, RadoslawF pisze:
[...]

Za ciniutko trollujesz synek - mogę ci co najwyżej piątaka włożyć w .... jak w automat do kawy.
ps. nie naśladuj trolla maściaka - naucz się kultury, obycia, a co najmniej pisania tekstów wartych dyskusji.

Data: 2015-08-31 20:41:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-08-29 o 22:57, rAzor pisze:

[...]

Nie ja trolluje, ty to robisz i jak widać nieudolnie.
A tego piątaka to sobie włóż, przyda ci się jak znowu
na stację pojedziesz biedaku.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-29 03:59:57
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Uytkownik rAzor badlojtnant@rzhevskij.kobylka.ru ...

nie musi. ju od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

Nie znam si na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom PeO. Mnie sta.

Duzo tak lubisz wydawac ponad potrzeby? Moze podam numer konta? :)

Data: 2015-08-29 10:35:40
Autor: TM
rAzor wrote:

[...]

Z debilem też się nie dyskutuje i nie strzela do niego, bo można się gównem opryskać

Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?