Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Data: 2015-08-28 15:21:36
Autor: sczygiel
Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

Czego oni ode mnie chcą? :-)

Piniendzy :)

Znam ten ból. W katowicach tez taka stacja jest gdzie taki pomagier próbuje ludzi uszczęśliwiać. Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza poprawić statystyki takiej stacji.

Łukasz Sczygiel

Data: 2015-08-29 02:46:21
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-29 o 00:21, sczygiel@gmail.com pisze:
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

Czego oni ode mnie chcą? :-)

Piniendzy :)

Bingo! :-)

[...]

Zabieg handlowy marketoida - dłużej jesteś, większa szansa, że coś kupisz. Bo albo coś z regału - dwa razy droższą czekuladę, albo czekając w kolejce nawąchasz się tego kabanosa z psiny w bułce z waty i zgłodniejesz i zgodzisz się zapłacić 3 zeta (czy ile tam) za coś co warte 30 groszy.

Naprawdę działa mi to na nerwy - mam jeszcze opcję na "Bliskiej", bo mam blisko, Z "zapalniczkami" sobie już poradzę (- trzy razy nie!, paliwo z piątki proszę!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
Pomału dojdą do tego, że zanim zapłacisz za paliwo będziesz musiał obejrzeć miejscową galerię dinozaurów i posłuchać wykładu o katastrofie sprzed 60mln lat - dinozaury są na handlowym topie).
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2015-08-31 00:01:22
Autor: sczygiel
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 02:46:23 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

[...]

Chyba masz większego pecha niż ja bo mimo że robię dosyć spore trasy to na stacjach które są tanie (ale firmowe) bardzo sporadycznie trafiają mi się tacy sprzedawcy/obsługa.

To że zapytaja o karte, czy odbębnią regułkę o promocji napoju mi nie zawadza bo wystarczy spokojne dziękuję i nie dopytują drugi raz.

Tacy kreatywni wciskacze narazie nie są popularni.
IMHO ten pomysł umrze bo ile musial by taki ludek nawciskać żeby zarobić na swój zus?

Lukasz Sczygiel

Data: 2015-08-29 03:59:56
Autor: Budzik
Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza
poprawić statystyki takiej stacji.

Poprawa jakosci obsługi za pomocą ludka dupowłaza? Hmm... Skad ten brak szacunku dla obsługi stacji?

Data: 2015-08-30 23:56:56
Autor: sczygiel
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza
> poprawić statystyki takiej stacji. Poprawa jakosci obsługi za pomocą ludka dupowłaza? Hmm... Skad ten brak szacunku dla obsługi stacji?

Brak szacunku jest za uporczywość nękania przy pobycie na stacji.
Jak ktos mi oferuje coś i sprawnie przyjmuje odmowę to nie zasługuje na miano dupowłaza.
A jak muszę podnieść asertywność na 9-10 i sciągnąć usmiech z mojej twarzy aby odmowa poskutkowała to szacunek sie kończy. Tak dla ludzika któremu kazali tak pracować jak i dla marketoida który to wymyslił. Bo nijak to dla mnie pozyteczne nie jest.

Ostatnio gostek sie do mnie przykleił bo widział że sobie do baku przed tankowaniem dolewam jakiś dodatek. I nie przyjmował tłumaczenia że nie chce duperduperdizla tylko zwykły.
Dopiero po trzeciej odmowie i grzecznym wyjasnieniu ze juz dodatek nalałem i mi drugiego dodatku z polepszonego dizla nie trzeba to odpuscil.
Ale musialem sobie asertywnośc podnieść i sprawiło mi to dyskomfort.. Za to jest nadanie nazwy dupowłaza.

Łukasz Sczygiel

Data: 2015-08-31 16:25:45
Autor: Budzik
> [...]

brak szacunku dla obsługi stacji?

Brak szacunku jest za uporczywość nękania przy pobycie na stacji.

Jezeli to nekanie jest takie jak piszesz to ja ci sie nie dziwie.
Po prostu trudno mi to sobie wyobrazic, nie spotykają mnie tego typu sytuacje.

Owszem, zdaza sie pytanie o hotdoga etc, kwituje to smiechem, mówie, ze juz jadłem, czasami, ze jak darmowy to chetnie wezme i finito.
Nie zdarzyło mi sie, zeby mi ktos wciskał paliwo premium, lub sam zaczał nalewac, a zeby mi proponował 3 razy?

Moze słabo wygladam...? :)

Data: 2015-08-31 23:57:13
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 18:25:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Nie zdarzyło mi sie, zeby mi ktos wciskał paliwo premium, lub sam zaczał nalewac, a zeby mi proponował 3 razy?

Miales szanse nie spotkac bo to dosyć rzadka "moda".
Na wiekszosci stacji sklad to 1-2-3 osoby i prawie wszyscy za kasami.
Ale jak trafi sie taki "lotny" stacyjny to jest upierdliwy jak cholera bo to jest właśnie jego zadanie.

Miejmy nadzieję że to sie nie upowszechni.

Mi też sie nie zdarzył taki co by mi premium wlał ale żonie chyba raz wlali bo sie nie pokapowała. Po rachunku w aucie na którym było że 98-ke tankowała zapytałem czemu leje takie a ona zdziwiona ze normalnie tankowała...

Ale nadal takie "przekrety" są dosyć rzadkie.

Łukasz Sczygiel

Data: 2015-09-01 09:05:49
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 08:57, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

często tankuję na Shellu gdzie chyba są dwie takie lotne osoby, wystarczy powiedzieć 'sam naleję', 'dziękuję', 'poradzę sobie' i nikt mnie nie namawia po kilka razy.
Tankowałem też na innych Shellach gdzie był 'stacyjny' i nikt mnie nie namawiał.
Dla mnie największym plusem na stacji jest pojemnik z płynem do szyb (nie z wodą, a płynem) - raz na kilkaset km trzeba z szyby zmyć brudy których nie wyciera już wycieraczka...

Miejmy nadzieję że to sie nie upowszechni.

Mi też sie nie zdarzył taki co by mi premium wlał ale żonie chyba raz wlali bo sie nie pokapowała.

jak zaproponują "werwę" to odmawiam i nikt na siłę nic nie wlewa.

Łukasz

Data: 2015-09-01 16:00:39
Autor: Budzik
[...]

Dlaczego, ja to bym chciał zeby mi ktos premium nalał za darmo :)

Data: 2015-09-01 21:49:22
Autor: Shrek
On 2015-09-01 18:00, Budzik wrote:

Ale nadal takie "przekrety" są dosyć rzadkie.

Dlaczego, ja to bym chciał zeby mi ktos premium nalał za darmo :)

A w sumie co za różnica 95 czy 98 w cywilnym aucie?

Shrek.

Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?