Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Data: 2015-08-29 10:37:30
Autor: P.B.
Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Dnia Fri, 28 Aug 2015 23:19:50 +0200, rAzor napisał(a):

Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje gostek w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka (a to święta rzecz!) i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że

I dlatego ja tankuję wyłącznie na stacjach eMila. Mają mało stacji, ale dla
mnie w idealnych miejscach. Mieszkam w Gdyni i mam tu trzy, jedną w Redzie,
jedną w Gdańsku, Sochaczewie, Wrocławiu, Poznaniu i Radomiu. Przy dieslu z
zasięgiem 700 kilometrów udało mi się od roku nie zatankować ani razu poza
ich siecią. Dodatkowo mam ten luksus, że fakturę zbiorczą ściągam sobie raz
w miesiącu z ich strony, a nie martwię się, że pogubię te świstki, co teraz
jako faktury na Orlenie dają.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?