Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Data: 2015-08-28 23:19:50
Autor: rAzor
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo? Dlaczego na ka偶dym Orlenie, jeszcze zanim wygramol臋 si臋 zza kierownicy ju偶 startuje gostek w czerwonym ubranku, bierze si臋 za wykr臋canie korka (a to 艣wi臋ta rzecz!) i niepytany wyci膮ga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na zwyk艂ej 95? Dlaczego za ka偶dym razem musz臋 t艂umaczy膰 gamoniowi, 偶e je偶d偶臋 na takiej i nie mam zamiaru wdawa膰 si臋 w jego teorie na temat oszcz臋dno艣ci, spalania, mocy itd? Ja chc臋 tylko zatankowa膰 i zrobi膰 to tak, jak si臋 myje z臋by czy oddaje stolec. Sam, bez pomocy czy towarzystwa.
S膮 lepsi - zaje偶d偶am na wa艂brzysk膮 stacj臋 Shella - ha!, a jak偶e - go艣ciu wyskoczy艂, ma艂o kapci nie pogubi艂 i wyci膮ga NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.
- Do pe艂na?
- Nie, potrzebuj臋 tylko 10 litr贸w i nie tej, i chc臋 sam.
- Ale wie pan: "moc, oszcz臋dno艣膰, spalanie, przyspieszenie, smarowanie, ble, ble, ble"
- Przepraszam pana, spiesz臋 si臋, niech pan zostawi ten korek w spokoju, sam odkr臋c臋, przepraszam. - i wyjmuj臋 pistolet od 95
- Szybki umy膰?
- Nie, dzi臋kuj臋
- Olej sprawdzi膰? Ci艣nienie w oponach?
.... Czuj臋 jak mi ci艣nienie skacze do 260/170
- K*RRWA! Czy ja wygl膮dam na blondynk臋? Panie odczep si臋 pan ode mnie, nie mam czasu!

Dobra - tankowanie gazu - czynno艣膰 nios膮ca ryzyko, musi by膰 pracownik z jakim艣 tam przeszkoleniem. I starczy!
Ma艂o tego, wchodz臋 do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za mi臋sem. No tak - zamiast osobnej kasy dla zg艂odnia艂ych Januszy i Gra偶yn, a osobnej dla tankuj膮cych, przy ka偶dej serwuj膮 te posrane kabanosy w wacianej bu艂ce. No i go艣cie w z膮bek fakturowani. P贸艂 biedy jak klient jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success! Jest faktura! Ale jaki艣 nuworysz w 艣wiecie ShellPaliwaZu偶elExtraLigaCymbergaja? Zd膮偶y艂bym wzi膮膰 prysznic, ogoli膰 si臋, zaordynowa膰 depilacj臋 brazylijsk膮 i uj臋drniaj膮c膮 maseczk臋 z czekolady i og贸rk贸w.

- Paliwo z tr贸jki i Chesterfieldy prosz臋.
- Proponuj臋 zapalniczk臋.
- Nie dzi臋kuj臋.
- Mo偶e kaw臋?
- Nie.
- A mo偶e p艂yn do spryskiwaczy?
- Mam P 艁 Y N  D O  S P R Y S K I W A C Z Y !
- Kart臋 na punkty pan posiada?
- Nie! Czy ja st膮d kiedykolwiek wyjd臋?

Ale jak przypadkiem ci臋 kierowco przyprze potrzeba tankowania w nocy, to masz du偶膮 szans臋 napotka膰 pacho艂y blokuj膮ce wjazd pod dystrybutory. No bo zmiana zmiany, rozliczenie kasy czy co tam. Raz o p贸艂nocy, raz o drugiej -  r贸偶nie. Zauwa偶y艂em, 偶e takich nocnych klient贸w ju偶 si臋 nie traktuje po "amerykancku".

Przy okazji serdeczne kaktusy mi臋dzy po艣ladki projektantom obwodnicy w Z膮bkowicach 艢l膮skich - jak mo偶na by艂o tak zaprojektowa膰 drog臋, 偶eby kto艣, kto w tym mie艣cie nigdy nie by艂, musia艂 na odcinku 200m rozegra膰 b艂yskawiczn膮 symultan臋 szachow膮 z Kasparowem, zgaduj膮c, jak dojecha膰 na stacj臋 benzynow膮 Orlenu? Odcinaj膮c przy tym star膮 drog臋 wjazdow膮 i wyjazdow膮 ze stacji? Dobrze, 偶e kiedy艣, kilka lat temu przez te Z膮bkowice je藕dzi艂em, wi臋c na czuja i oko z piszcz膮cym z biedy "偶ydkiem" dojecha艂em.

Na stacji zamieszanie, bo fachowcy po kolei rozbrajali dystrybutory i co艣 tam gmerali w rurach i zaworach, ale... wje偶dzaj膮c zobaczy艂em go艣cia w czerwonym uniformie i od razu wiedzia艂em, 偶e mi nie odpu艣ci, pomimo tego, 偶e s膮 tam cztery dystrybutory. Nie myli艂em si臋 - czeka艂, pomimo tego, 偶e obok na stanowisku z rozbrajanym przez fachowc贸w dystrybutorem miota艂 si臋 jaki艣 wylenia艂y go艣膰 o sylwetce emerytowanego ksi臋gowego, w szk艂ach -15 dioptrii, z gargantuicznym wysi艂kiem pr贸buj膮cy cofn膮膰 auto i przejecha膰 na drug膮 stron臋 dystrybutora.
Uczepi艂 si臋 mnie. Oczywi艣cie Verva98...

- Prosz臋 95, 25 litr贸w, lec臋 do kasy. Kt贸re to stanowisko? Aha, OK.

W kasie:
- Nie mam czasu, paliwo z pi膮tki. Nie jadam kabanos贸w, zapalniczki nie chc臋, p艂yn do spryskiwaczy mam, nie pij臋 kawy, got贸wka, paragon, nie mam karty na punkty.

I nie je偶d偶臋 seledinowym Fordem Focusem w r贸偶owe ciapki, a Octavi膮 2000 bienzin, mord臋 mam paskudn膮, w艂os贸w niewiele, ubieram si臋 normalnie, nie chodz臋 publicznie w stringach, nie mam kurrwa na g臋bie makija偶u, kolczyk贸w w nosie, uszach, 艂echtaczce ( tej te偶 nie mam) ani tatua偶y - na klacie, na 艂apach, na dupie.

Czego oni ode mnie chc膮? :-)

--
Z lewic膮 si臋 nie dyskutuje.
Do lewicy strzela si臋 w obronie w艂asnej.

Data: 2015-08-28 15:21:36
Autor: sczygiel
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu pi眛ek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 u縴tkownik rAzor napisa:

Czego oni ode mnie chc? :-)

Piniendzy :)

Znam ten b髄. W katowicach tez taka stacja jest gdzie taki pomagier pr骲uje ludzi uszcz甓liwia. Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomoc ludka dupow砤za poprawi statystyki takiej stacji.

kasz Sczygiel

Data: 2015-08-29 02:46:21
Autor: rAzor
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu 2015-08-29 o 00:21, sczygiel@gmail.com pisze:
W dniu pi膮tek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 u偶ytkownik rAzor napisa艂:

Czego oni ode mnie chc膮? :-)

Piniendzy :)

Bingo! :-)

Znam ten b贸l. W katowicach tez taka stacja jest gdzie taki pomagier pr贸buje ludzi uszcz臋艣liwia膰.
Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomoc膮 ludka dupow艂aza poprawi膰 statystyki takiej stacji.

艁ukasz Sczygiel

Zabieg handlowy marketoida - d艂u偶ej jeste艣, wi臋ksza szansa, 偶e co艣 kupisz. Bo albo co艣 z rega艂u - dwa razy dro偶sz膮 czekulad臋, albo czekaj膮c w kolejce naw膮chasz si臋 tego kabanosa z psiny w bu艂ce z waty i zg艂odniejesz i zgodzisz si臋 zap艂aci膰 3 zeta (czy ile tam) za co艣 co warte 30 groszy.

Naprawd臋 dzia艂a mi to na nerwy - mam jeszcze opcj臋 na "Bliskiej", bo mam blisko, Z "zapalniczkami" sobie ju偶 poradz臋 (- trzy razy nie!, paliwo z pi膮tki prosz臋!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
Poma艂u dojd膮 do tego, 偶e zanim zap艂acisz za paliwo b臋dziesz musia艂 obejrze膰 miejscow膮 galeri臋 dinozaur贸w i pos艂ucha膰 wyk艂adu o katastrofie sprzed 60mln lat - dinozaury s膮 na handlowym topie).

Data: 2015-08-31 00:01:22
Autor: sczygiel
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 02:46:23 UTC+2 u縴tkownik rAzor napisa:

Naprawd dzia砤 mi to na nerwy - mam jeszcze opcj na "Bliskiej", bo mam blisko, Z "zapalniczkami" sobie ju poradz (- trzy razy nie!, paliwo z pi眛ki prosz!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
Poma硊 dojd do tego, 縠 zanim zap砤cisz za paliwo b阣ziesz musia obejrze miejscow galeri dinozaur體 i pos硊cha wyk砤du o katastrofie sprzed 60mln lat - dinozaury s na handlowym topie).

Chyba masz wi阫szego pecha ni ja bo mimo 縠 robi dosy spore trasy to na stacjach kt髍e s tanie (ale firmowe) bardzo sporadycznie trafiaj mi si tacy sprzedawcy/obs硊ga.

To 縠 zapytaja o karte, czy odb阞ni regu砶 o promocji napoju mi nie zawadza bo wystarczy spokojne dzi阫uj i nie dopytuj drugi raz.

Tacy kreatywni wciskacze narazie nie s popularni.
IMHO ten pomys umrze bo ile musial by taki ludek nawciska 縠by zarobi na sw骿 zus?

Lukasz Sczygiel

Data: 2015-08-29 03:59:56
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik  sczygiel@gmail.com ...

Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomoc ludka dupow砤za
poprawi statystyki takiej stacji.

Poprawa jakosci obs硊gi za pomoc ludka dupow砤za? Hmm... Skad ten brak szacunku dla obs硊gi stacji?

Data: 2015-08-30 23:56:56
Autor: sczygiel
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:58 UTC+2 u縴tkownik Budzik napisa:
U縴tkownik  sczygiel@gmail.com ...

> Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomoc ludka dupow砤za
> poprawi statystyki takiej stacji. Poprawa jakosci obs硊gi za pomoc ludka dupow砤za? Hmm... Skad ten brak szacunku dla obs硊gi stacji?

Brak szacunku jest za uporczywo舵 n阫ania przy pobycie na stacji.
Jak ktos mi oferuje co i sprawnie przyjmuje odmow to nie zas硊guje na miano dupow砤za.
A jak musz podnie舵 asertywno舵 na 9-10 i sci眊n辨 usmiech z mojej twarzy aby odmowa poskutkowa砤 to szacunek sie ko馽zy. Tak dla ludzika kt髍emu kazali tak pracowa jak i dla marketoida kt髍y to wymysli. Bo nijak to dla mnie pozyteczne nie jest.

Ostatnio gostek sie do mnie przyklei bo widzia 縠 sobie do baku przed tankowaniem dolewam jaki dodatek. I nie przyjmowa t硊maczenia 縠 nie chce duperduperdizla tylko zwyk硑.
Dopiero po trzeciej odmowie i grzecznym wyjasnieniu ze juz dodatek nala砮m i mi drugiego dodatku z polepszonego dizla nie trzeba to odpuscil.
Ale musialem sobie asertywno禼 podnie舵 i sprawi硂 mi to dyskomfort.. Za to jest nadanie nazwy dupow砤za.

kasz Sczygiel

Data: 2015-08-31 16:25:45
Autor: Budzik
> [...]

brak szacunku dla obs硊gi stacji?

Brak szacunku jest za uporczywo舵 n阫ania przy pobycie na stacji.

Jezeli to nekanie jest takie jak piszesz to ja ci sie nie dziwie.
Po prostu trudno mi to sobie wyobrazic, nie spotykaj mnie tego typu sytuacje.

Owszem, zdaza sie pytanie o hotdoga etc, kwituje to smiechem, m體ie, ze juz jad砮m, czasami, ze jak darmowy to chetnie wezme i finito.
Nie zdarzy硂 mi sie, zeby mi ktos wciska paliwo premium, lub sam zacza nalewac, a zeby mi proponowa 3 razy?

Moze s砤bo wygladam...? :)

Data: 2015-08-31 23:57:13
Autor: sczygiel
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu poniedzia砮k, 31 sierpnia 2015 18:25:46 UTC+2 u縴tkownik Budzik napisa:
> [...]

Nie zdarzy硂 mi sie, zeby mi ktos wciska paliwo premium, lub sam zacza nalewac, a zeby mi proponowa 3 razy?

Miales szanse nie spotkac bo to dosy rzadka "moda".
Na wiekszosci stacji sklad to 1-2-3 osoby i prawie wszyscy za kasami.
Ale jak trafi sie taki "lotny" stacyjny to jest upierdliwy jak cholera bo to jest w砤秐ie jego zadanie.

Miejmy nadziej 縠 to sie nie upowszechni.

Mi te sie nie zdarzy taki co by mi premium wla ale 縪nie chyba raz wlali bo sie nie pokapowa砤. Po rachunku w aucie na kt髍ym by硂 縠 98-ke tankowa砤 zapyta砮m czemu leje takie a ona zdziwiona ze normalnie tankowa砤...

Ale nadal takie "przekrety" s dosy rzadkie.

kasz Sczygiel

Data: 2015-09-01 09:05:49
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 08:57, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

cz阺to tankuj na Shellu gdzie chyba s dwie takie lotne osoby, wystarczy powiedzie 'sam nalej', 'dzi阫uj', 'poradz sobie' i nikt mnie nie namawia po kilka razy.
Tankowa砮m te na innych Shellach gdzie by 'stacyjny' i nikt mnie nie namawia.
Dla mnie najwi阫szym plusem na stacji jest pojemnik z p硑nem do szyb (nie z wod, a p硑nem) - raz na kilkaset km trzeba z szyby zmy brudy kt髍ych nie wyciera ju wycieraczka...

Miejmy nadziej 縠 to sie nie upowszechni.

Mi te sie nie zdarzy taki co by mi premium wla ale 縪nie chyba raz wlali bo sie nie pokapowa砤.

jak zaproponuj "werw" to odmawiam i nikt na si酬 nic nie wlewa.

kasz

Data: 2015-09-01 16:00:39
Autor: Budzik
[...]

Dlaczego, ja to bym chcia zeby mi ktos premium nala za darmo :)

Data: 2015-09-01 21:49:22
Autor: Shrek
On 2015-09-01 18:00, Budzik wrote:

Ale nadal takie "przekrety" s dosy rzadkie.

Dlaczego, ja to bym chcia zeby mi ktos premium nala za darmo :)

A w sumie co za r罂nica 95 czy 98 w cywilnym aucie?

Shrek.

Data: 2015-08-28 21:29:47
Autor: masti
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
rAzor wrote:

Takie, na kt髍ych sam sobie zatankuj paliwo?

tak

Dobra - tankowanie gazu - czynno舵 nios眂a ryzyko, musi by pracownik z jakim tam przeszkoleniem.

nie musi. ju od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

ale pewnie zaj阾y by砮 kampani wyborcz to nie zauwa縴砮

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-29 00:00:49
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-28 o 23:29, masti pisze:
rAzor wrote:

Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo?

tak

Dobra - tankowanie gazu - czynno艣膰 nios膮ca ryzyko, musi by膰 pracownik z
jakim艣 tam przeszkoleniem.

nie musi. ju偶 od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

Nie znam si臋 na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom Pe艂O. Mnie sta膰.

ale pewnie zaj臋ty by艂e艣 kampani膮 wyborcz膮 to nie zauwa偶y艂e艣

艁uu-u, wyczuwam u was jaki艣 b贸l dupy, ma艣ciak. Za偶yjcie mo偶e tego ( w internecie twierdz膮, 偶e pomaga):
http://img.sadistic.pl/pics/ab9f3ebf40fa.jpg
he he he

Data: 2015-08-28 22:42:38
Autor: masti

rAzor wrote:

[...]

Nie znam si na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom Pe砄. Mnie sta.

twoja pr骲a dowarto禼iowywania si pokazuje, 縠 Ci nie sta :)

Data: 2015-08-29 02:29:10
Autor: rAzor

rAzor wrote:

[...]

twoja pr贸ba dowarto艣ciowywania si臋 pokazuje, 偶e Ci臋 nie sta膰 :)

Trollujecie ma艣ciak, ale skoro si臋 domagacie: dawajci臋 g臋b臋 - napluj臋 na st贸w臋 i z fasonem przyklej臋 wam na to wasze, miedziane p艂askie cz贸艂ko.
Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie rad臋. :-) Chcecie drug膮 st贸w臋? A gdzie mam przyklei膰?

Data: 2015-08-29 09:40:35
Autor: masti

rAzor wrote:

[...]

Trollujecie ma禼iak, ale skoro si domagacie: dawajci g阞 - napluj na st體 i z fasonem przyklej wam na to wasze, miedziane p砤skie cz蟪ko.
Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie rad. :-) Chcecie drug st體? A gdzie mam przyklei?

typowe marzenia go硂dupca kt髍y chce si oderwa od p硊ga.
Nie martw si Dyzm nie zostaniesz

Data: 2015-08-29 11:47:28
Autor: Marek Pazio
W dniu 2015-08-29 o 11:40, masti pisze:
typowe marzenia go硂dupca kt髍y chce si oderwa od p硊ga.
Nie martw si Dyzm nie zostaniesz

Jak by nie jego Ojciec to by sta w Wa砨rzychu pod Biedronk z puszk po kakao.

Taka gnida co utrzymuje si na powierzchni dlatego, 縠 jego pokolenia mia硑 rozum.

Data: 2015-08-29 23:25:16
Autor: rAzor

rAzor wrote:

[...]

typowe marzenia go艂odupca kt贸ry chce si臋 oderwa膰 od p艂uga.

Synu, do mojego p艂uga to bym ci臋 dopu艣ci艂 najwy偶ej na dziesi臋膰 metr贸w, 偶eby艣 m贸g艂 sobie tylko popatrze膰 na ten o艣mioskibowy kosmiczny wynalazek. Krok dalej, a traktorzy艣ci skopi膮 ci dup臋 i wywal膮 na zbity ryj. M贸dl si臋, 偶eby poprawnie zrozumieli - "nie! panowie! nie przez p艂ot! mia艂o by膰 za p艂ot!"

Nie martw si臋 Dyzm膮 nie zostaniesz

Nie musz臋 by膰 twoim idolem, mnie tam oboj臋tne komu lutuj臋 st贸w臋 na czo艂o. Mo偶e by膰 nawet nieogolony, 艣mierdz膮cy w贸dk膮 kelner z przydro偶nego baru, w ob艣windranym chalaciku serwuj膮cy nie艣wie偶e flaki i oszukuj膮cy na kasie. Taka n臋dza wzbudza we mnie takie wyrazy wsp贸艂czucia, 偶e przylutowa艂bym ci nawet dwie st贸wy.
Tylko sk膮d ja tyle 艣liny naprodukuj臋?

Data: 2015-08-31 13:07:44
Autor: masti
rAzor wrote:

Nie martw si Dyzm nie zostaniesz
mnie tam oboj阾ne komu lutuj st體 na czo硂.

czekam odwa縩iaku

Data: 2015-08-29 10:26:46
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-08-29 o 02:29, rAzor pisze:

[...]

Biedak tankuj膮cy za czterdzie艣ci z艂otych chce komu艣 st贸wy przykleja膰 ?
Nie sta膰 ci臋 na to biedaku.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-29 22:57:22
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-29 o 10:26, RadoslawF pisze:
[...]

Za ciniutko trollujesz synek - mog臋 ci co najwy偶ej pi膮taka w艂o偶y膰 w .... jak w automat do kawy.
ps. nie na艣laduj trolla ma艣ciaka - naucz si臋 kultury, obycia, a co najmniej pisania tekst贸w wartych dyskusji.

Data: 2015-08-31 20:41:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-08-29 o 22:57, rAzor pisze:

[...]

Nie ja trolluje, ty to robisz i jak wida膰 nieudolnie.
A tego pi膮taka to sobie w艂贸偶, przyda ci si臋 jak znowu
na stacj臋 pojedziesz biedaku.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-29 03:59:57
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik rAzor badlojtnant@rzhevskij.kobylka.ru ...

nie musi. ju od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

Nie znam si na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam Januszom i wyborcom Pe砄. Mnie sta.

Duzo tak lubisz wydawac ponad potrzeby? Moze podam numer konta? :)

Data: 2015-08-29 10:35:40
Autor: TM
rAzor wrote:

[...]

Z debilem te偶 si臋 nie dyskutuje i nie strzela do niego, bo mo偶na si臋 g贸wnem opryska膰

Data: 2015-08-28 23:08:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Na fakturowch rady nie ma. Reszt znajdzieszz na koil a raczej nie znajdziesz. Pracuj wed硊g zasady PZiS znaczy si P砤 Zapalaj i Spierdalaj.

Data: 2015-08-29 11:00:20
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Reszt znajdzieszz na koil a raczej nie znajdziesz. Pracuj wed硊g
zasady PZiS znaczy si P砤 Zapalaj i Spierdalaj.
I wielu innych. Ale wiadomo, ze kogutek to bedzie ruskie reklamowa :)

Data: 2015-08-29 06:32:43
Autor: Zenek Kapelinder
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Te wiele innych to ma砮 prywatne wiejskie stcyjki. Wybacz w mie禼ie mieszkam i tu takich nie ma.

Data: 2015-08-29 14:00:03
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Te wiele innych to ma砮 prywatne wiejskie stcyjki. Wybacz w mie禼ie
mieszkam i tu takich nie ma.
ROTFL
Te Twoje ma硂miasteczkowe sa czesto zabawne.

Data: 2015-08-29 07:08:41
Autor: Zenek Kapelinder
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Z to Twoje wiejskie s 縠nujce.

Data: 2015-08-29 16:33:45
Autor: Liwiusz
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Z to Twoje wiejskie s膮 偶enujce.

No to czego narzekasz, skoro mieszkasz w mie艣cie? Tankuj w mie艣cie, a
nie na wsi.

Schizofrenik.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-28 23:27:35
Autor: Artur Miller
W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo? Dlaczego na ka偶dym
[...]

Czego oni ode mnie chc膮? :-)

moze po prostu wygl膮dasz na [censored], kt贸ry nie umie sam nala膰 i kt贸remu mo偶na wszystko wcisn膮膰 :) do mnie nie startuj膮, a jak si臋 jaki艣 pr贸buje zbli偶y膰 (sporadycznie) to mowie z daleka "dzieki, poradze sobie"

jake艣 obce problemy masz :)

@

Data: 2015-08-28 23:51:31
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-28 o 23:27, Artur Miller pisze:
[...]

Czyli m贸wisz, 偶e dziary, tatua偶e, zoty ancuch na szyi i karczycho o 艣rednicy r贸wnej 艣rednicy czaszki dzia艂a?

jake艣 obce problemy masz :)

@

Mo偶e poruszasz si臋 w mniej cywilizowanych regionach - niech zgadn臋 - Polska B?

Data: 2015-08-29 07:50:30
Autor: Artur Miller
W dniu 2015-08-28 o 23:51, rAzor pisze:

[...]

chcia艂oby sie rzec "nie mierz innych swoj膮 miar膮" ;)

@

Data: 2015-08-29 22:51:29
Autor: rAzor
W dniu 2015-08-29 o 07:50, Artur Miller pisze:
[...]

Chcia艂oby, ale wydedukowa艂em twoj膮 skuteczno艣膰 z twojego postu.
Nie sil臋 si臋 na ci臋t膮 ripost臋, bo sam fakt jest ripost膮, aczkolwiek nie ci臋t膮, ku rozczarowaniu gawiedzi.

Data: 2015-08-30 12:28:50
Autor: Baron Von Kupen Zum Essen
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne st acje benzynowe?

Mo偶e poruszasz si臋 w mniej cywilizowanych regionach - niech zgadn臋 -
Polska B?

S艂uchaj psie, jak on jest z PL "B", to ty jeste艣 z "C" ten tego psie.

Data: 2015-08-29 01:31:10
Autor: Tomasz W贸jtowicz
[...]

Mo偶na zrobi膰 tak - nie powiedzie膰 nic i poczeka膰 a偶 naleje SuperExtra98, po czym o艣wiadczy膰, 偶e je藕dzisz na zwyk艂ej 95 i ZA INN膭 NIE ZAP艁ACISZ. Jak im si臋 nie podoba, niech wsadz膮 rurk臋 i odessaj膮, ale tylko tyle ile nalali i tylko 98, resztka 95 ma zosta膰 w baku.

Jakby tak ich podej艣膰 to mo偶e szybko by si臋 sko艅czyli tacy pomagierzy. Bo na razie r偶n膮 klient贸w metod膮 fakt贸w dokonanych.

Data: 2015-08-29 11:33:21
Autor: jerzu.xyz
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
On Sat, 29 Aug 2015 01:31:10 +0200, Tomasz W骿towicz
<spam@spam.spam.spam.com> wrote:

Bo na razie r縩 klient體 metod fakt體 dokonanych.

Mnie tam jeszcze nie or縩eli.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2015-08-29 03:59:59
Autor: Budzik
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik rAzor badlojtnant@rzhevskij.kobylka.ru ...

Takie, na kt髍ych sam sobie zatankuj paliwo? Dlaczego na ka縟ym Orlenie, jeszcze zanim wygramol si zza kierownicy ju startuje
gostek w czerwonym ubranku, bierze si za wykr阠anie korka (a to
秝i阾a rzecz!) i niepytany wyci眊a pistolet od Vervy98, kiedy ja
zwyczajowo hulam na zwyk砮j 95? Dlaczego za ka縟ym razem musz
t硊maczy gamoniowi, 縠 je縟筷 na takiej i nie mam zamiaru wdawa si
w jego teorie na temat oszcz阣no禼i, spalania, mocy itd? Ja chc tylko
zatankowa i zrobi to tak, jak si myje z阞y czy oddaje stolec. Sam,
bez pomocy czy towarzystwa. S lepsi - zaje縟縜m na wa砨rzysk stacj
Shella - ha!, a jak縠 - go禼iu wyskoczy, ma硂 kapci nie pogubi i
wyci眊a NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.

Mam wrazenie ze masz problem z asertywnosci...
Po pierwsze to nie zadne gamonie ale ludzie wykonuj眂y swoj prace.
Po drugie je縠li nie masz ochoty t硊maczyc to tego nie r骲 tylko grzecznie ale kategorycznie podziekuj za pomoc.
Po trzecie - moze Ty wyglasz na gamonia kt髍emu trzeba pom骳? Bo problem wydaje sie zupe硁ie wydumany - nie zauwazy砮m takiego zachowania na stacji paliw.

- Do pe硁a?
- Nie, potrzebuj tylko 10 litr體 i nie tej, i chc sam.

Tankowanie 10 litr體? Zazdroszcze nadmiaru wolnego czasu...
Jak widze "gamonia" co podjezdza na stacje, blokuje kolejke i tankuje za 30z to mi sie n髗 w kieszeni otwiera... ;-P

- Ale wie pan: "moc, oszcz阣no舵, spalanie, przyspieszenie,
smarowanie, ble, ble, ble"
- Przepraszam pana, spiesz si, niech pan zostawi ten korek w
spokoju, sam odkr阠, przepraszam. - i wyjmuj pistolet od 95

Jakies kompleksy zwiazane z tym korkiem? :)

- Szybki umy?
- Nie, dzi阫uj
- Olej sprawdzi? Ci秐ienie w oponach?
... Czuj jak mi ci秐ienie skacze do 260/170
- K*RRWA! Czy ja wygl眃am na blondynk? Panie odczep si pan ode mnie,
nie mam czasu!

Olej? Opony? Chyba wygladasz na blondynke...

Dobra - tankowanie gazu - czynno舵 nios眂a ryzyko, musi by pracownik
z jakim tam przeszkoleniem. I starczy!

Nie musi... Gaz tez sobie tankuje sam i tez nie mam problemu z tym, ze ktos nachalnie chce mi pom骳...

Ma硂 tego, wchodz do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za
mi阺em. No tak - zamiast osobnej kasy dla zg硂dnia硑ch Januszy i
Gra縴n, a osobnej dla tankuj眂ych, przy ka縟ej serwuj te posrane
kabanosy w wacianej bu砪e. No i go禼ie w z眀ek fakturowani. P蟪 biedy
jak klient jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success!
Jest faktura! Ale jaki nuworysz w 秝iecie
ShellPaliwaZu縠lExtraLigaCymbergaja? Zd笨y砨ym wzi辨 prysznic, ogoli
si, zaordynowa depilacj brazylijsk i uj阣rniaj眂 maseczk z
czekolady i og髍k體.
G硂suj nogami i tankuj na stacjach gdzie nie ma kabanos體...

- Paliwo z tr骿ki i Chesterfieldy prosz.
- Proponuj zapalniczk.
- Nie dzi阫uj.
- Mo縠 kaw?
- Nie.
- A mo縠 p硑n do spryskiwaczy?
- Mam P Y N  D O  S P R Y S K I W A C Z Y !
- Kart na punkty pan posiada?
- Nie! Czy ja st眃 kiedykolwiek wyjd?

Ale jak przypadkiem ci kierowco przyprze potrzeba tankowania w nocy,
to masz du勘 szans napotka pacho硑 blokuj眂e wjazd pod dystrybutory.
No bo zmiana zmiany, rozliczenie kasy czy co tam. Raz o p蟪nocy, raz o
drugiej -  r罂nie. Zauwa縴砮m, 縠 takich nocnych klient體 ju si nie traktuje po "amerykancku".

Zatankowa砨ys poprzednio do pe硁a - nie musia砨ys ponownie podjezdzac i przezywac tych katuszy...
Moze jestes masochist?

[ciach]

Czego oni ode mnie chc? :-)

Naprawde nie wiesz? ;-)

P.S. Trollowanie na wysokim poziomie? ;-P

Data: 2015-08-29 07:26:00
Autor: Jan Niezb臋dnik
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Czego oni ode mnie chc膮? :-)

nic takiego nie zauwa偶y艂em na arge na kt贸rej tankuje od lat

Data: 2015-08-29 07:55:52
Autor: Artur Miller
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo?

ah no i oczywiste rozwi膮zanie... STACJE SAMOOBS艁UGOWE. tam nawet jak ktos Cie zastrzeli, to nikt si臋 nie zainteresuje. po prostu raj w ziemi.

@

Data: 2015-08-29 10:37:30
Autor: P.B.
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Dnia Fri, 28 Aug 2015 23:19:50 +0200, rAzor napisa(a):

[...]

I dlatego ja tankuj wy潮cznie na stacjach eMila. Maj ma硂 stacji, ale dla
mnie w idealnych miejscach. Mieszkam w Gdyni i mam tu trzy, jedn w Redzie,
jedn w Gda駍ku, Sochaczewie, Wroc砤wiu, Poznaniu i Radomiu. Przy dieslu z
zasi阦iem 700 kilometr體 uda硂 mi si od roku nie zatankowa ani razu poza
ich sieci. Dodatkowo mam ten luksus, 縠 faktur zbiorcz 禼i眊am sobie raz
w miesi眂u z ich strony, a nie martwi si, 縠 pogubi te 秝istki, co teraz
jako faktury na Orlenie daj.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-08-29 11:06:45
Autor: Maciek
[...]
Pretensja do Shella. Nie maj膮 centralnej bazy, wi臋c je艣li jeszcze nie
bra艂e艣 faktury na danej stacji, to musz膮 wklepa膰 od nowa. Wida膰 sta膰 ich
na pensje dla spec贸w od wsadzania pistoleta w dziurkie, ale ju偶 na IT
sk膮pi膮.

Maciek

Data: 2015-08-29 11:42:26
Autor: Marek Pazio
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu 2015-08-29 o 11:06, Maciek pisze:
Pretensja do Shella. Nie maj centralnej bazy

Ale masz jakie wsparcie?

Data: 2015-08-29 14:15:47
Autor: Adam
W dniu 2015-08-29 o 11:42, Marek Pazio pisze:
W dniu 2015-08-29 o 11:06, Maciek pisze:
Pretensja do Shella. Nie maj centralnej bazy

Ale masz jakie wsparcie?

Fakty?

Zreszt nie musz mie centralnej bazy z jak倍 synchronizacj czy replikacj, jak swego czasu np. Orlen czy CPN. Ju od d硊縮zego czasu bardzo wiele program體 pobiera dane z baz danych GUS - wystarczy poda nr NIP.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-08-30 10:00:55
Autor: Maciek
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu 2015-08-29 o 11:42, Marek Pazio pisze:
Pretensja do Shella. Nie maj centralnej bazy
Ale masz jakie wsparcie?
Domniemania. Na ka縟ej stacji Shell, na kt髍ej wcze秐iej nie tankowa砮m,
musia砮m podawa dane do faktury.

Maciek

Data: 2015-09-02 14:12:24
Autor: ww
[...]

Pytanie czy oni mog膮 mie膰 centraln膮 baz臋 je偶eli ka偶da stacja nale偶y do kogo艣 innego. Przynajmniej te kt贸re ja znam nie nale偶膮 do shella i to nie shell wystawia faktury.

Data: 2015-09-02 14:50:28
Autor: yabba
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U偶ytkownik "ww" <ww@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ms6ovt$es4$1dont-email.me...
[...]

Jest r贸偶nie. Zale偶y chyba od tego czy w艂a艣ciciel stacji chce si臋 艂膮czy膰 z baz膮 centraln膮. Na stacjach BP faktury dostaj臋 zwykle od BP, ale tylko na jednej "ich" stacji dosta艂em faktur臋 od w艂a艣ciciela stacji. Mo偶e jest umowa na fakturowanie sprzeda偶y w imieniu marki?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-02 16:45:25
Autor: jerzu.xyz
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
On Wed, 2 Sep 2015 14:12:24 +0200, ww <ww@o2.pl> wrote:

Pytanie czy oni mog mie centraln baz je縠li ka縟a stacja nale縴 do kogo innego. Przynajmniej te kt髍e ja znam nie nale勘 do shella i to nie shell wystawia faktury.

Ja nie znam 縜dnego takiego Shella. Znam jedn stacj BP (S8 mi阣zy
Radzyminem a Wyszkowem) gdzie faktury wystawia w砤禼iel a nie BP.

Data: 2015-09-07 09:55:27
Autor: ww
W dniu 2015-09-02 o 16:45, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No ja mia砮m nieszcz甓cie pracowa na 1 z 3 spacji nale勘cych do tego samego w砤禼iciela (dawno temu). Zreszt nawet nie chodzi o to jaka nazwa jest na fakturze. Raczej o to czy Shell ma prawo udost阷nia
na prawo i lewo swoj baz klient體 (nawet na potrzeby wystawiania
faktur czy czegokolwiek innego).

Data: 2015-09-07 16:13:27
Autor: J.F.
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U縴tkownik "ww"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:msjfq2$rik$1@dont-email.me...
[...]

Firmy, wiec ochrona danych osobowych ich w zasadzie nie dotyczy.
Gdzies tam jeszcze mozna wcisnac jakas karte flotowa, a niej "wyraza zgode na przekazanie danych podmiotom wspolpracujacym".
Ale tak normalnie ...

No i jeszcze drobiazg - nie wiem czy ksiegowosc nie musi trzymac jakiegos nr kontrahenta, w kazdej firmie innego.
Choc to w sumie mozna bez problemu zrealizowac i przewidziec jedno pole indywidualne.

J.

Data: 2015-08-29 12:51:28
Autor: re
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

U偶ytkownik "rAzor"

Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo? ...
-- -
Troch臋 przesadzasz.

Jest faktem, 偶e na Shellu:
- przy tych zmianach faktycznie zamykaj膮 stacje,
- jak kupujesz to si臋 zapytaj膮 o jedno max dwa
- bywaj膮 kolejki

ale
- nie wciskaj膮  jako艣 specjalnie Nitro
- ani innych dodatk贸w

Nie tankuj na sieciowych

Data: 2015-08-29 19:14:28
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  rAzor pisze tak:

Takie, na kt髍ych sam sobie zatankuj paliwo? Dlaczego na ka縟ym Orlenie, jeszcze zanim wygramol si zza kierownicy ju startuje
gostek w czerwonym ubranku, bierze si za wykr阠anie korka

nie na ka縟ym Orlenie

Dlaczego za ka縟ym razem musz t硊maczy gamoniowi

To nawet fajne. Skoro sam pcha ryj to mo縩a go zbeszta. Pudziesz ty! Do budy! Burek le縠!

Ja przewa縩ie podnosz r眂zki w g髍 i udaj 縠 wkr阠am 縜r體ki po 丑dzku i krzycz nie jestem kalek, poradz sobie, nie jestem kalek, poradz sobie...

[...]

Tankuj w nocy kiedy jest mniej ludzi, bachory 秔i. Mniejszy ruch to mniej 秏ierdzi hot dogami. Wpadam na wdechu 縠by nie czu smrodu par體ek i kawy z ekspresu, ciach karta, pin i d硊ga.

Jak chcesz im dopiec to popro o 縠tony do odkurzacza na 99% nie maja i kto musi zagina do maszyny wybra.

--
Syneczku babcia dzwoni砤. Przeprasza, 縠 w tym miesiacu przy秎e
tylko 1200z

Data: 2015-08-31 11:02:58
Autor: yabba
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U偶ytkownik "rAzor" <badlojtnant@rzhevskij.kobylka.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mrqj9l$u7o$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja ostatnio widzia艂em nalewaczy 2 lata temu. Na Lotosie mieli nakaz z g贸ry pomaga膰, 偶eby klient nie musia艂 si臋 m臋czy膰. Pytali si臋 jakie paliwo.
Na Shellu mieli parcie na sprzeda偶 nowego paliwa i namawiali wszystkich na t臋 nowo艣膰.

Czego oni ode mnie chc膮? :-)

Twoich pieni臋dzy, 偶eby zadowoli膰 swojego szefa. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-01 12:57:57
Autor: J.F.
Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
U偶ytkownik "rAzor"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
Takie, na kt贸rych sam sobie zatankuj臋 paliwo?

Ale to jest normanie ?
Normalnie to chyba bylo, jak pan stacyjny nalewal, potem wymyslili samoobsluge :-)

[...]

Zmien stacje ? Ja tam rzadko na Orlenach tankuje, ale o ile pamietam, to ciagle jeszcze samoobsluga jest standardem w kraju.

Jesli tak ambitnie namawiaja na "lepsze paliwo", to widac na czym im zalezy, no i zysk uzasadnia dodatkowe zatrudnienie.
Ale pamietam i na mniej ambitnych stacjach ... i tak sie zastanawiam, czy przypadkiem nie pilnowal, aby kierowcy nie odjechali bez placenia ....

[...]

Inny by docenil.
W czasie nalewania olej sprawdza i szybki umyja i ani grosza nie wezma :-)
I czlowiek sie nie wybrudzi, i paliwem nie bedzie smierdzial.

Dobra - tankowanie gazu - czynno艣膰 nios膮ca ryzyko, musi by膰 pracownik z jakim艣 tam przeszkoleniem. I starczy!

Nie musi. Na swiecie samoobsluga.

[...]

Wolisz hamburgera ? :-)
Prosze nie nazywac tego kabanosem, ale jak na parowki, to nawet smaczne.
Po paru godzinach jazdy czlowiek chetnie cos zje i wypije.

No i go艣cie w z膮bek fakturowani. P贸艂 biedy jak klient jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success! Jest faktura! Ale jaki艣 nuworysz w 艣wiecie ShellPaliwaZu偶elExtraLigaCymbergaja?

W innej branzy, ale ktos mi mowi, ze ma program, co wystarczy tylko nip wpisac.
Reszte sam sobie sciagnie z bazy GUS.

[...]

Co sie dziwisz - wiecej zarabiaja na tym niz na paliwie.

Pszemol pisal, ze u nich to karte sie wsadza bezposrednio do dystrybutora.
Ciekawe czy i kiedy do nas taka technika dojdzie ..

[...]

Ja tam nie wiem, ale lepiej, zeby ci sie kontrola z US nie czepila, ze nie zrobiles wydruku z kasy fiskalnej na koniec dnia ...

[...]

Jak sie da, to sie zrobi ... a Orlren dal ?

Zapewne zgodne z lokalnym projektem organizacji ruchu, byc moze masz na innej stacji tankowac jadac w te strone.

J.

Data: 2015-09-08 01:09:27
Autor: horses
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu pi眛ek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 u縴tkownik rAzor napisa:
Takie, na kt髍ych sam sobie zatankuj paliwo?

S, np w okolicach Warszawy rozbudowuje si sie MOMO, ostatnio ON tam by砤 po 3.99 z

Adam

Data: 2015-09-08 12:22:57
Autor: klaus
W dniu 08-09-2015 o 10:09, horses@poczta.onet.pl pisze:
W dniu pi眛ek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 u縴tkownik rAzor napisa:
Takie, na kt髍ych sam sobie zatankuj paliwo?

S, np w okolicach Warszawy rozbudowuje si sie MOMO, ostatnio ON tam by砤 po 3.99 z

Ze wzgl阣u na ilo舵 stacji tankowanie jest do舵 mocno uci笨liwe ;)
"Aktualnie sp蟪ka MOMO S.A. zarz眃za jedn stacj paliwow zlokalizowan w Grodzisku Mazowieckim."

Data: 2015-09-08 04:06:55
Autor: horses
Czy s w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
W dniu wtorek, 8 wrze秐ia 2015 12:22:58 UTC+2 u縴tkownik klaus napisa:
> [...]
"Aktualnie sp蟪ka MOMO S.A. zarz眃za jedn stacj paliwow zlokalizowan w Grodzisku Mazowieckim."

O ile si nie myl s 3, dwie na pewno, trzecia chyba si jeszcze buduje :)

Czy s膮 w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?