Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?

Data: 2015-09-01 12:57:57
Autor: J.F.
Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
Użytkownik "rAzor"  napisał w wiadomości grup
Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo?

Ale to jest normanie ?
Normalnie to chyba bylo, jak pan stacyjny nalewal, potem wymyslili samoobsluge :-)

Dlaczego na każdym Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje gostek w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka (a to święta rzecz!) i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że jeżdżę na takiej i nie mam zamiaru wdawać się w jego teorie na temat oszczędności, spalania, mocy itd?

Zmien stacje ? Ja tam rzadko na Orlenach tankuje, ale o ile pamietam, to ciagle jeszcze samoobsluga jest standardem w kraju.

Jesli tak ambitnie namawiaja na "lepsze paliwo", to widac na czym im zalezy, no i zysk uzasadnia dodatkowe zatrudnienie.
Ale pamietam i na mniej ambitnych stacjach ... i tak sie zastanawiam, czy przypadkiem nie pilnowal, aby kierowcy nie odjechali bez placenia ....

- Szybki umyć?
- Nie, dziękuję
- Olej sprawdzić? Ciśnienie w oponach?
... Czuję jak mi ciśnienie skacze do 260/170
- K*RRWA! Czy ja wyglądam na blondynkę? Panie odczep się pan ode mnie, nie mam czasu!

Inny by docenil.
W czasie nalewania olej sprawdza i szybki umyja i ani grosza nie wezma :-)
I czlowiek sie nie wybrudzi, i paliwem nie bedzie smierdzial.

Dobra - tankowanie gazu - czynność niosąca ryzyko, musi być pracownik z jakimś tam przeszkoleniem. I starczy!

Nie musi. Na swiecie samoobsluga.

Mało tego, wchodzę do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za mięsem. No tak - zamiast osobnej kasy dla zgłodniałych Januszy i Grażyn, a osobnej dla tankujących, przy każdej serwują te posrane kabanosy w wacianej bułce.

Wolisz hamburgera ? :-)
Prosze nie nazywac tego kabanosem, ale jak na parowki, to nawet smaczne.
Po paru godzinach jazdy czlowiek chetnie cos zje i wypije.

No i goście w ząbek fakturowani. Pół biedy jak klient jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success! Jest faktura! Ale jakiś nuworysz w świecie ShellPaliwaZużelExtraLigaCymbergaja?

W innej branzy, ale ktos mi mowi, ze ma program, co wystarczy tylko nip wpisac.
Reszte sam sobie sciagnie z bazy GUS.

Zdążyłbym wziąć prysznic, ogolić się, zaordynować depilację brazylijską
i ujędrniającą maseczkę z czekolady i ogórków.

- Paliwo z trójki i Chesterfieldy proszę.
- Proponuję zapalniczkę.
- Nie dziękuję.
- Może kawę?
- Nie.
- A może płyn do spryskiwaczy?
- Mam P Ł Y N  D O  S P R Y S K I W A C Z Y !
- Kartę na punkty pan posiada?
- Nie! Czy ja stąd kiedykolwiek wyjdę?

Co sie dziwisz - wiecej zarabiaja na tym niz na paliwie.

Pszemol pisal, ze u nich to karte sie wsadza bezposrednio do dystrybutora.
Ciekawe czy i kiedy do nas taka technika dojdzie ..

Ale jak przypadkiem cię kierowco przyprze potrzeba tankowania w nocy, to masz dużą szansę napotkać pachoły blokujące wjazd pod dystrybutory. No bo zmiana zmiany, rozliczenie kasy czy co tam. Raz o północy, raz o drugiej -  różnie. Zauważyłem, że takich nocnych klientów już się nie traktuje po "amerykancku".

Ja tam nie wiem, ale lepiej, zeby ci sie kontrola z US nie czepila, ze nie zrobiles wydruku z kasy fiskalnej na koniec dnia ...

Przy okazji serdeczne kaktusy między pośladki projektantom obwodnicy w Ząbkowicach Śląskich - jak można było tak zaprojektować drogę, żeby ktoś, kto w tym mieście nigdy nie był, musiał na odcinku 200m rozegrać błyskawiczną symultanę szachową z Kasparowem, zgadując, jak dojechać na stację benzynową Orlenu? Odcinając przy tym starą drogę wjazdową i wyjazdową ze stacji?

Jak sie da, to sie zrobi ... a Orlren dal ?

Zapewne zgodne z lokalnym projektem organizacji ruchu, byc moze masz na innej stacji tankowac jadac w te strone.

J.

Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?