Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?

Data: 2016-12-23 14:47:24
Autor: Endriu
Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?
czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?
mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest tylko na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd
jak trzeba go odpalac itp  to co jaki czas

Jak byłem w wojsku w łączności, to na mojej jednostce stały takie radiostacje mobilne (było tego ze 12 sztuk), których budy były zamontowane na sStarach 660. Nie jeździło toto po parę lat, tylko cały czas stało. Jak kiedyś zarządzali manewry, odpalenie  tego, i przejechanie tym na inny punkt łączności, to jeździło się tym jakby na kwadratowych kołach, bo opony pod ciężarem się spłaszczyły i zrobiły się jajowate.

Endriu

Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?