[art] Czy seks pomaga kolarzom?

Data: 2010-05-22 13:02:08
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
[art] Czy seks pomaga kolarzom?
akcja Gazety "Polska na rowery" i wczoraj w niej takowy artykul traktujacy  o zwiazku kolarstwa z potencja, seksem i sprawnoscia.
do poczytania tutaj:
http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,7915849,Kolarze_jak_ulani.html

z mojego doswiadczenia moge powiedziec ze negatywnie sie nie odbija  napewno. niewatpliwie niewlasciwe ustawienie siodla, np. czubem do gory i  sciskanie klejnotow tymze nie sluzy. ja ustawiam "bardzo" stromo do  przodu, conajmniej kilkanascie stopni ostrzej niz wiekszosc rowerzystow  ktorych spotykam. ci ktorzy jezdza na moich rowerach narzekaja na  zjezdzanie w przod, ja tego nie doswiadczam a jest mi wygodnie ;)

wracajac do potencji, jedyny mankament to nie trzymanie "cisnienia" w  spokojniejszych chwilach, zwalam wine na ogolne wytrenowanie i przy malej  intensywnosci cwiczen poprostu ogolne cisnienie krwi spada :P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-05-22 20:49:05
Autor: MadMan
Dnia Sat, 22 May 2010 13:02:08 +0200, Leszek \"QSi\" Pasoń napisał(a):

[...]

Weź się nie chwal!
:<

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-24 09:15:12
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 22-05-2010 o 20:49:05 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>  napisał(a):
[...]

wcale nie chwale tylko opisuje stan ;)
mozna go zweryfikowac nie majac zony tez ;P

Data: 2010-05-24 14:50:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[art] Czy seks pomaga kolarzom?
Leszek \"QSi\" Pasoń bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):

ROTFL :D

Data: 2010-05-25 08:08:06
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 24-05-2010 o 15:07:35 arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>  napisał(a):

wcale nie chwale tylko opisuje stan ;)
mozna go zweryfikowac nie majac zony tez ;P

ROTFL :D

ręcznie ? ;-)

dowolnie. w zaleznosci od preferencji i wygimnastykowania ;P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/oraz na zakupy:  http://qsi-sport.plgg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi

Data: 2010-05-24 10:53:29
Autor: Robert Pyzel
[...]

Polecam analizę tego artykułu z odwołaniem do fachowego piśmiennictwa i
korzystania z bazy PubMedu
http://sporothrix.wordpress.com/2010/05/23/obciac-nos-zeby-uchronic-siusiaka/

--
Nazywanie ateizmu religią, to jak mówienie, że łysina to kolor włosów.

Data: 2010-05-24 12:16:23
Autor: zino
On Mon, 24 May 2010 10:53:29 +0200, Robert Pyzel wrote:

Polecam analizę tego artykułu z odwołaniem do fachowego piśmiennictwa i
korzystania z bazy PubMedu
http://sporothrix.wordpress.com/2010/05/23/obciac-nos-zeby-uchronic-
siusiaka/

IMHO wnioski są bzdurne. Bzdurne bo nie uwzględniają twardości siodełka.
Siodełko typu deska z długim noskiem, które sprawia. że D4 odpada z bólu nie powoduje drętwienia.
Siodełko żelowe, z krótkim noskiem powoduje je dość szybko.
Po drugie: dlaczego kolarze w peletonie ProTour nawet jak się specjalnie nie napinają to co jakiś czas stają w korbach?
A ci goście spędzają na rowerze 6h+ prawie dzień w dzień.
Po to by się "dokrwić" w odpowiednich miejscach. Pozdr,

Andrzej

--
There are two ways you can get exercise out of a bicycle: you can
"overhaul" it, or you can ride it. (...) The mistake some people

Data: 2010-05-24 10:57:36
Autor: Tomasz Minkiewicz
[art] Czy seks pomaga kolarzom?
On Sat, 22 May 2010 13:02:08 +0200
Leszek \"QSi\" Pasoń <cousie@wywalspam.o2.pl> wrote:

[...]

_Kilkanaście stopni_? Co najmniej?
Pokaż fotkę swojego roweru. Ja sobie tego nie umiem wyobrazić.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-05-26 10:47:34
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
[art] Czy seks pomaga kolarzom?

_Kilkanaście stopni_? Co najmniej?
Pokaż fotkę swojego roweru. Ja sobie tego nie umiem wyobrazić.

http://img408.imageshack.us/i/dsc00106x.jpg/

wyglada to tak, moze z nastoma stopniami przesadzilem, choc to siodlo  (boplight) ze wzgledu na ksztalt mam ustawione troche plasciej niz stare  plaskie Velo.
zawsze siodlo ustawiam tak ze gorna linia siodla trafia w rejon mocowania  kierownicy lub troche ponizej.