Czy się da?

Data: 2012-08-16 17:26:20
Autor: kogutek
Czy się da?
Czy się da? I ile tzreba dać żeby załatwić. Jest dostawczak rejestrowany na 2
osoby i ile¶ tam kilo. Chcę go nabyć\drog± kupna bo ukra¶ć się nie da. Z Tira
też chyba nie spadnie. I czy da się go zarejestrować na 4 lub 5 osób i
odpowiednio mniej kilogramów ładowno¶ci. Oczywi¶cie jak bym miał wujka
ministra transportu to by się dało od ręki. Czy bez wujka też się da to zrobić
bezbole¶nie. Fotele bym dokupił od takiego samego modelu ale busa. To nie
problem. Mam obawy że problemem może być papierologia. Przerabiał kto¶ już
taki temat?

Data: 2012-08-16 20:06:36
Autor: Mikolaj Jopczynski
Czy się da?
W dniu 2012-08-16 19:26, kogutek pisze:
[...]

Z ciezarowki da sie zrobic osobowke. Musisz zalozyc fotele, plastiki, pasy i jechac na pelny przeglad na stacje. Dostajesz papier, do wydzialu komunikacji i cala filozofia.

Aaaaa na stacji potrzebujesz fv od warsztatu, ktory ma upawnienia do dokonania takiej przerobki.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-16 21:12:00
Autor: Maciek
Czy się da?
Dnia Thu, 16 Aug 2012 20:06:36 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

(...)

Dodam, ze warto poszukac warsztatu, ktory jest jednoczesnie stacja
diagnostyczna, chociaz w przypadku kogutka trzeba chyba jechac do okregowej
stacji badania pojazdow... ale pewnosci nie mam.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-08-16 19:13:05
Autor: kogutek
Czy się da?
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

A może masz orientację czy do wstawienia foteli i przykręcenia plastików musi
być firma? Mam papiery mistrzowskie wydane przez Cech. I do tego te papiery
dotycz± naprawy samochodów. To jak mam uprawnienia do naprawy hamulców to i
może do przykręcenia foteli i plastików będ± wystarczaj±ce. Gdzie się tego
dowiedzieć? Czy w Wydziale Komunikacji będ± wiedzieli? Jak znam życie to
zaczn± rzeĽbić w gównie z odpowiedzi± żeby mnie spławić. To jak bym wiedział
co¶ więcej niż teraz to jakie¶ argumenty mógłbym mieć żeby mnie za szybko nie
wypi±stkowali. --

Data: 2012-08-16 21:44:56
Autor: dddddd
Czy się da?
W dniu 2012-08-16 21:13, kogutek pisze:
[...]

tu chodzi raczej o odpowiednie PKD, jakie - poszukaj sam.

Lukasz

Data: 2012-08-16 21:50:25
Autor: ToMasz
Czy się da?
W dniu 16.08.2012 21:13, kogutek pisze:
Maciek<docktor@poczta.onet.pl>  napisał(a):

A może masz orientację czy do wstawienia foteli i przykręcenia plastików musi
być firma?

to nie tak. sam sobie wstaw fotele, tapicerkę na ¶ciany, pasy. Potem jedĽ do firmy która zdejmie Ci "kratkę" za 100zł i masz problem z głowy. Ta czy inna firma - na 99% po wpisach do działalno¶ci gospodarczej.
ToMasz

Ps jak się tak bawiłem w c15. zrobiłem wzmocnienia, pasy, lepsze fotele, półki pod sufitem, tapicerkę z karimatu, styropianu i na to wszystko najtańsza wykładzina podłogowa. na koniec kratę zrobiłem uchyln± i.... olałem przeróbkę na osobówkę.

Data: 2012-08-16 20:24:07
Autor: kogutek
Czy się da?
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ps jak się tak bawiłem w c15. zrobiłem wzmocnienia, pasy, lepsze fotele, półki pod sufitem, tapicerkę z karimatu, styropianu i na to wszystko najtańsza wykładzina podłogowa. na koniec kratę zrobiłem uchyln± i.... olałem przeróbkę na osobówkę.
Przeróbka na osobówkę w zasadzie wisi mi i powiewa. To ma być samochód do
przewożenia sprzętu filmowego. Wypatrzyłem mastera. Srał pies że szeroki. Ma
za to drzwi odsuwane z dwóch stron. I da się z takiego auta kręcić jak się
jedzie. W takiej sytuacji do obsługi kamery potrzebne s± minimum dwie osoby.
Oczywi¶cie typowo samochodowe fotele można sobie w buty wsadzić. Ale według
mnie rejestracja na większ± ilo¶ć osób niż by wynikała z ilo¶ci przednich
foteli by się przydała. Bo jak by się trafił nadgorliwy niebieski to się może
czepiać. Ludzie którzy kręc± siedz± w ¶rodku i patrz± w monitor. A kamer±
steruj± zdalnie. Takie zdjęcia w ruchu obstawia Policja. To i się nadziać
można ze się który¶ spyta czy jest papier że tam ludzie mog± siedzieć. mam
jeszcze jedno pytanie. Może kto¶ będzie wiedział. Czy tak± przeróbkę można
zgłosić w każdym momencie czy tylko jak się samochód kupi. Przykręcenie
oryginalnych foteli w tym Masterze to pryszcz. Widziałem już go. Tam w płycie
podłogowej s± otwory pod ¶ruby żeby fotele przykręcić. Tylko ze ja potrzebuję
inne fotele. Może jak Pan Zbyszek pokombinować żeby to " specjalny " był. --

Data: 2012-08-16 21:36:12
Autor: Pan Zbyszek
Czy się da?
  Da się : kupiłem sobie Nysę za 800 zł / mikrobus / . Wywaliłem wszystkie fotele , zamontowałem wygodn± "wersalkę " szafkę z kuchenk± gazow± i zlewozmywakiem , dwa baniaki 20 litrowe / na wodę czyst± i brudn± i pojechałem na stację diagnostyczn± tzw. okręgow± . Tam jest też warsztat naprawy samochodów , gdzie za jedne 180 zł wystawiono mi rachunek za " wymontowanie foteli i zamontowanie wyposażenia kampingowego " . Nyska przeszła cały przegl±d i w wydz. komunikacji została zarejestrowana jako samochód specjalny kampingowy .
Dodam , że nie mam w rodzinie żadnego ministra .

Data: 2012-08-17 11:28:59
Autor:
Czy się da?
begin Pan Zbyszek
  Da siÄ™ : kupiĹ‚em sobie NysÄ™ za 800 zĹ‚ / mikrobus / . WywaliĹ‚em
wszystkie fotele , zamontowałem wygodną "wersalkę " szafkę z kuchenką
gazowÄ… i zlewozmywakiem , dwa baniaki 20 litrowe / na wodÄ™ czystÄ… i
brudną i pojechałem na stację diagnostyczną tzw. okręgową . Tam jest też
warsztat naprawy samochodów , gdzie za jedne 180 zł wystawiono mi
rachunek za " wymontowanie foteli i zamontowanie wyposaĹĽenia
kampingowego " .

To samo zamierzam zrobić z moim Polonezem Truckiem Royem. Zależy mi jednak by to wyposażenie dało się łatwo wymontować, ponieważ mój Polonez Truck Roy pełni niekiedy także funkcje reprezentacyjne (ma w końcu chromowane parapety, światła przeciwmgielne i kołpaki ozdobne). Martwi mnie jednak, że za mojego Poloneza Trucka Roya dałem aż 1000 zł czyli o 200 zł więcej niż Ty za Nyskę. Czy to oznacza, że przepłaciłem? :(

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-17 15:22:23
Autor: dddddd
Czy siÄ™ da?
W dniu 2012-08-17 13:28, tĐľ pisze:
[...]

nie martw siÄ™, Nyska to nie jest samochĂłd reprezentacyjny, Roy jest o klasÄ™ wyĹĽej!

Lukasz

Data: 2012-08-17 13:44:29
Autor:
Czy się da?
begin dddddd
nie martw siÄ™, Nyska to nie jest samochĂłd reprezentacyjny, Roy jest o
klasÄ™ wyĹĽej!

Pocieszyłeś mnie kolego. Teraz na nowo lubię mojego Poloneza Trucka Roya!

PS. Dzisiaj jadÄ™ nim do opery. :))

--
ignorance is bliss

Czy się da?