Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal

Data: 2011-10-08 19:27:30
Autor: obserwator
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a):
sobota, 8 października 2011 21:18. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

> BREDZISZ, bolszewiku.
> DOPIERO od Amerykanow.

Podobnie jak Niemcy, ale nie umniejsza to wielkości ich poprzednich cywilizacji.

nie tylko Niemcy. Szczegolnie *wielkie* byly Niemcy przed dojsciem Hitlera do
wladzy:) Amerykanie wpompowali tam kupe szmalu i trzymali ich krotko za morde:)

Data: 2011-10-08 21:32:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
sobota, 8 października 2011 21:27. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

nie tylko Niemcy. Szczegolnie *wielkie* byly Niemcy przed dojsciem Hitlera
do wladzy:) Amerykanie wpompowali tam kupe szmalu i trzymali ich krotko za
morde:)

Akurat mówię o Niemczech za Kajzera, które pierwsze postawiy na rozwój nauki i uniwersytetów w takim stopniu, że nawet odbywał się do nich drenaż mózgów z "demokratycznych" krajów anglosaskich.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-10-08 19:47:26
Autor: obserwator
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Akurat mówiê o Niemczech za Kajzera, które pierwsze postawiy na rozwój nauki i uniwersytetów w takim stopniu, ¿e nawet odbywa³ siê do nich drena¿ mózgów z "demokratycznych" krajów anglosaskich.
***************************************

Drenaz mozgu? O moj Boze? A dlaczego wyksztalceni i uzdolnieni Niemcy ,
wyjezdzali? Z tego samego powodu co wyjezdzaja Polacy, bo rzadza nimi nadal prosowieckie ciemniali.

Data: 2011-10-08 22:14:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
sobota, 8 października 2011 21:47. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Drenaz mozgu? O moj Boze? A dlaczego wyksztalceni i uzdolnieni Niemcy ,
wyjezdzali?

Z tego samego powodu co wyjezdzaja Polacy, bo rzadza nimi nadal
prosowieckie ciemniali.

Chyba nie wmówisz mi, w jakim kraju w XIX wieku najlepiej rozwijała się chemia. Bawarska Fabryka Sody i Aniliny najlepszym przykładem. Nauka niemiecka była pierwsza w Europie i nawet machinacje amerykańskiego kapitału po I wojnie światowej jej nie dotknęły.

PS. EMTEC, dawny I.G Farben ma siÄ™ do dziÅ› dobrze.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-10-08 20:41:22
Autor: obserwator
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Chyba nie wmówisz mi, w jakim kraju w XIX wieku najlepiej rozwija³a siê chemia. Bawarska Fabryka Sody i Aniliny najlepszym przyk³adem. Nauka niemiecka by³a pierwsza w Europie i nawet machinacje amerykañskiego kapita³u po I wojnie ¶wiatowej jej nie dotknê³y.

PS. EMTEC, dawny I.G Farben ma siê do dzi¶ dobrze.

***************************

ty nie rozumiesz co ja chce ci przekazac, wiec jeszcze raz.

Gdybys uwaznie i ze zrozumieniem czytal teksty ktore zamieszczam na tej
grupie, to przeczytalby rowniez ten o Steve Jobs i Bill Gates, a konkretnie o
tym, co tych ludzi by czekalo gdyby przyszlo im zyc w CCCP lub np. w Polsce.

Oni na szczescie zyli w USA.

(poszukaj na grupie jesli go przeoczyles).

Mnie nie chodzi o to co w danym kraju ktos wymyslil i co sie w nim jakos tam
rozwijalo. Mnie chodzi o  SYSTEM, ktory nie przeszkadza ludziom zdolnym i
utalentowanym sie rozwijac i osiagac wszytko to co sobie zalozyli w zyciu.

W Niemczech - dopiero pod okupacja amerykanska, Niemcy mogli sie w swoim kraju
realizowac. I tak jest w kazdym kraju ktory demokracji uczyl sie od Amerykanow.

Natomiast panstwa ktore uczyly sie od kacapow, to totalny burdel i chaos, z
ktorego ludzie zdolni uciekaja gdzie pieprz rosnie.

Polska pod rzadami tuskodonka i komoruskiego, wraca znowu do rynsztoka
kacapskiego.

Data: 2011-10-09 03:10:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy sie to komus podoba czy nie, to KOSCIOL zbudowal
sobota, 8 października 2011 22:41. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Dobrze, że nie islamskiego, który zanosi się dla tzw. Zachodu.
Kalachakra rulez, Ludzie Domu na śmietnik. --