Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?

Data: 2009-03-07 22:59:57
Autor: kml
Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?

Użytkownik "TomaszB" <bresio@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gouogc$fsl$1inews.gazeta.pl...
Witam
Problem mało fajny, lekko intymny, ale może ktoś zna rozwiązanie.
Otóż podczas jazdy (teraz na trenażerze) siodło coś uciska, co prowadzi do odcięcia krwi płynącej do siusiaka.
Czy inwestycja w siodło z podłużnym otworem coś zmieni?
Dzięki i proszę się nie śmiać, sprawa jest mało fajna.
Pozdrawiam
TomekB

Inne siodło i zmiana kąta powinny pomóc. Poszukaj czegoś szerszego i bardziej miękkiego.

kml
http://endurorider.pl
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?