Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?

Data: 2009-03-08 06:35:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?
Panie TomaszB, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gouogc$fsl$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Witam
Problem mało fajny, lekko intymny, ale może ktoś zna rozwiązanie.
Otóż podczas jazdy (teraz na trenażerze) siodło coś uciska, co prowadzi do odcięcia krwi płynącej do siusiaka.
Czy inwestycja w siodło z podłużnym otworem coś zmieni?
Dzięki i proszę się nie śmiać, sprawa jest mało fajna.

A ja powiem jeszcze inaczej: Brooksa sobie kup.
Tylko tak. Jak jesteś strasznie wąski w biodrach to strzelaj w jakiegoś B17
Narrow, na przykład, jak nie to kup normalnego B17 albo Flyer.
Rzekomo przez pierwsze dwa tysiące kilometrów jest niewygodne, ale ja na
razie tego nie odczuwam ;-)

Czy siodło z otworem rozwiąże mój problem?