Czy skrzynia mi sie rozpadnie zaraz czy potem ?

Data: 2010-10-18 00:07:22
Autor: Lewis
Czy skrzynia mi sie rozpadnie zaraz czy potem ?
W dniu 2010-10-18 00:02,  Michał pisze:
Witam,

Po ostatnich pomysłach kupna auta (podobno za tyle się nie da)
postanowiłem dalej jeździć tym co mam aż...

Dziś rano coś mi zdusiło silnik, potem stojąc na światłach zobaczyłem
ze zdumieniem że całkiem solidnie mi ciągnie auto do przodu
potem nie dało się biegów zmieniać (tz. udało się na siłę i ze zgrzytami)
potem "się naprawiło". Generalnie teraz z 80km później jeździ ok.

Co się dzieje ?
Skrzynia zaraz się rozpadnie ?
Kupować nowe jutro czy za tydzień ;) ?
Czy zrobię tym jeszcze ~8kkm ?

Mi to śmierdzi padającym sprzęgłem...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-17 22:21:17
Autor: Michał
Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> potem nie dało się biegów zmieniać (tz. udało się na siłę i ze zgrzytami)
> potem "się naprawiło". Generalnie teraz z 80km później jeździ ok.

Ooooo, właśnie bo przypomniałem ze mi się na chwilę skrzynia
na autostradzie zablokowała z 2..3 mieś temu.... chyba podobne coś,
ale przeszło.

sprzęgło by nie rozłączało ?
Rozleci się za chwile ? (bo chyba zużycie to w 2 stronę idzie?) )

pozdrawiam.

Data: 2010-10-18 00:26:13
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-18 00:21,  Michał pisze:

sprzęgło by nie rozłączało ?
Rozleci się za chwile ? (bo chyba zużycie to w 2 stronę idzie?) )

Powiedz jeszcze jakie auto, może wysprzęglik, jeśli hydrauliczne.

Data: 2010-10-17 22:32:33
Autor: Michał
> [...]

> Rozleci się za chwile ? (bo chyba zużycie to w 2 stronę idzie?) )

Powiedz jeszcze jakie auto, może wysprzęglik, jeśli hydrauliczne.

Renault Safrane ph2 silnik volvo 2.0.

chyba hydrauliczne były, przynajmniej takie miałem w starym safrane,
ale tu to chodzi gorzej - może i zwykłe ?

pozdrawiam.

--

Czy skrzynia mi sie rozpadnie zaraz czy potem ?