Czy smar do lacucha motocyklowego ..

Data: 2011-07-08 16:42:13
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
nadaje sie do smarowania lancucha rowerowego ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-08 16:57:12
Autor: de Fresz
On 2011-07-08 16:42:13 +0200, "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> said:

nadaje sie do smarowania lancucha rowerowego ?

Ujdzie, ale po co przepłacać? Hipol działa wyśmienicie i butelka wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się nieźle sprawdza.

de Fresz

Data: 2011-07-08 17:18:49
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
Ujdzie, ale po co przepłacać?

Nie przeplacam , mam motocykl i rower ..

 Hipol działa wyśmienicie i butelka
wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się nieźle sprawdza.

Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-08 19:08:25
Autor: de Fresz
On 2011-07-08 17:18:49 +0200, "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> said:

Ujdzie, ale po co przepłacać?

Nie przeplacam , mam motocykl i rower ..

W dalszym ciągu, po co przepłacać za używanie drogiego specyfiku tam, gdzie doskonale sprawdza się tańszy?

 Hipol działa wyśmienicie i butelka
wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się
nieźle sprawdza.

Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ?

W zupełności. Da się przy nim pociągnąć 30-40k km na jednym zestawie. O/X-ringi nie są takie mientkie, jak to legenda opowiadana przez urbanistów głosi.

de Fresz

Data: 2011-07-09 23:11:23
Autor: amrac
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
On 08.07.2011 19:08, de Fresz wrote:
k km

Ile?

Data: 2011-07-14 01:08:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 9 Jul 2011, amrac wrote:

On 08.07.2011 19:08, de Fresz wrote:
k km

Ile?

  Pewnie idzie o to, że zwyczajowe Mm (mila morska) jakoś
źle się kojarzy ;)
  I choć pewnie niejeden mi zarzuca zbędny formalizm, to
tu jestem za zrobieniem wyjątku z SI (właśnie ze względu
na kolizję z określeniem warunkowo dopuszczonym).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-08 21:37:59
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 Jul 2011 17:18:49 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

Hipol do lancucha z oringami ?

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?
--
Jacek

Data: 2011-07-08 22:06:20
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?

A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-07-08 22:25:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 Jul 2011 22:06:20 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?

A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Nie zaobserwowałem nic na ten temat w poprzednich postach co by było warte
rozumienia i dlatego się spytałem. Całkiem grzecznie, jak sądzę. Jeśli
możesz odpowiedzieć na pytanie to to zrób a jeśli nie to powiedz że też nie
wiesz. A podejście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegów z
przedszkola.
--
Jacek

Data: 2011-07-08 22:40:05
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
.. Całkiem grzecznie, jak
sądzę.

wiec calkiem grzecznie odpowiadam

pytanie :

"Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ? "

odnosilo sie do tekstu :

"Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się
 nieźle sprawdza."

Z czego wynika ze :

 nie ma mowy o lancuchu rowerowym z oringami .

A ponadto :

znaczek " :-) " ktory umiescilem na koncu swojego posta oznacza usmieszek i sympatie do przedpiscy wiec ofensywny  tekst typu :

:"A podejście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegów z
przedszkola "

Jest calkiem nie na miejscu i swiadczy o totalnym stresie i znerwicowaniu tegoz przedpiscy :-P

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-07-09 09:31:47
Autor: Epesz
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
 A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Lepiej nie pisz juz nic.....

Data: 2011-07-09 10:30:58
Autor: Mr. MAKARENA

Użytkownik "Epesz" <jpam@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e1803e4$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
 A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Lepiej nie pisz juz nic.....

i vice versa

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-11 00:13:04
Autor: szaman
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
On 07/08/2011 10:40 PM, Mr. MAKARENA wrote::

"ZresztÂą z ÂłaĂącuchem motocyklowym teÂż siĂŞ
  nieÂźle sprawdza."

[...]

:"A podejÂście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegĂłw z
przedszkola "

Jest calkiem nie na miejscu i swiadczy o totalnym stresie i znerwicowaniu
tegoz przedpiscy :-P

Muszę p[rzyzmnać, że po przeczytaniu Twoich postów z tego wątku nasuwa mi się tylko:
"ale o so choziii?" :)

sz

Data: 2011-07-08 17:34:33
Autor: PeJot
W dniu 2011-07-08 16:42, Mr. MAKARENA pisze:
nadaje sie do smarowania lancucha rowerowego ?

Na ogół tak, tylko z uwagi na większą gęstość trzeba dozować w małych ilościach. Przy nadmiernym dozowaniu łańcuch robi się sztywny bocznie i przerzutki pracują leniwie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-07-09 16:31:03
Autor: Maciek
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
W dniu 2011-07-08 16:42, Mr. MAKARENA pisze:
nadaje sie do smarowania lancucha rowerowego ?

Nadaje się, uĹźywam Bel Ray Super Clean i mogę powiedzieć, Ĺźe jestem na razie  z niego zadowolony. Na metalu tworzy warstwę coś na styl smaru z nowego łańcucha tylko, Ĺźe białą. Łańcuch łapie minimalną ilość piachu, nie miałem Ĺźadnego smaru, ktĂłry by się lepiej zachowywał pod tym względem. Ostatnio stosowany przeze mnie czerwony Finish Line był w porĂłwnaniu do Bel Raya kiepski, nie mĂłwiąc juĹź o tym, Ĺźe po smarowaniu i deszczu łańcuch potrafił rdzewieć.
W tym momencie serwis łańcucha polega u mnie na opryskach średnio co 150km a po 500-600km "szejkowanie". Wcześniej zazwyczaj pomiędzy 200-300km musiałem gruntownie czyścić napęd, więc dla mnie same plusy oprócz ceny ;-)

Data: 2011-07-11 09:44:01
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..

Nadaje się, używam Bel Ray Super Clean i mogę powiedzieć, że jestem na
razie  z niego zadowolony.

a jak sie to miewa do uwag Pejota ?

cyt :

"z uwagi na większą gęstość trzeba dozować w małych
ilościach. Przy nadmiernym dozowaniu łańcuch robi się sztywny bocznie i
przerzutki pracują leniwie"

zaobserwowales cos takiego ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-11 13:34:51
Autor: Maciek
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
a jak sie to miewa do uwag Pejota ? <...> zaobserwowales cos takiego ?

Nie, nie zauważyłem nic takiego. Z tym,  że zaczšłem używać tego smaru na łańcuchu z przebiegiem ~3kkm, który był już na ogniwach doœć luŸny. Smar tworzy cieńkš warstwę na metalu. Nie wiem jak się zachowa na nowym łańcuchu przy małym przebiegu. Na pewno przetestuję w swoim czasie ;-)
Kiedyœ strzeliłem fotę, łańcucha z kasetš po smarowaniu i pokonaniu >200km z czego ostatni odcinek 20km po deszczu.
http://img848.imageshack.us/img848/4207/ma076822.jpg
Przy zwykłych smarach i takim przebiegu miałem zazwyczaj nieŸle oblepiony łańcuch paskudztwem, no i nie odważyłem się nigdy wczeœniej posmarować kasety ;-)

Data: 2011-07-11 13:56:06
Autor: Mr. MAKARENA
[...]

No to super .
Od dzisiaj smaruje motocyklowym :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-28 10:21:18
Autor: Maciek
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
Nie wiem jak się zachowa na nowym łańcuchu przy małym przebiegu. Na pewno przetestuję w swoim czasie ;-)

Teraz już wiem jak sie zachowuje z nowym łańcuchem (przebieg ~150km) . Zestaw testowy  - łańcuch HG73, kaseta CS-M580(piłowana pod nowy łańcuch), przeżutka Deore LX (GS) + manetki obrotowe Sram Attack, temperatura ~15stopni i więcej ;-).
Nie zaobserwowałem "zmulenia" napędu. Reakcja na zmianę o 1 bieg jest natychmiastowa, błyskawiczne przejazdy z góry na dół przez całš kasetę również nie sprawiajš najmniejszego problemu. Napęd pracuje można powiedzieć bezgłoœnie. Nie wiem jak inne smary moto ale ten daje radę.

Czy smar do lacucha motocyklowego ..