Czy smar do lacucha motocyklowego ..

Data: 2011-07-08 16:57:12
Autor: de Fresz
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
On 2011-07-08 16:42:13 +0200, "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> said:

nadaje sie do smarowania lancucha rowerowego ?

Ujdzie, ale po co przepłacać? Hipol działa wyśmienicie i butelka wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się nieźle sprawdza.

de Fresz

Data: 2011-07-08 17:18:49
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
Ujdzie, ale po co przepłacać?

Nie przeplacam , mam motocykl i rower ..

 Hipol działa wyśmienicie i butelka
wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się nieźle sprawdza.

Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-08 19:08:25
Autor: de Fresz
On 2011-07-08 17:18:49 +0200, "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> said:

Ujdzie, ale po co przepłacać?

Nie przeplacam , mam motocykl i rower ..

W dalszym ciągu, po co przepłacać za używanie drogiego specyfiku tam, gdzie doskonale sprawdza się tańszy?

 Hipol działa wyśmienicie i butelka
wystarczy na znacznie dłużej. Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się
nieźle sprawdza.

Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ?

W zupełności. Da się przy nim pociągnąć 30-40k km na jednym zestawie. O/X-ringi nie są takie mientkie, jak to legenda opowiadana przez urbanistów głosi.

de Fresz

Data: 2011-07-09 23:11:23
Autor: amrac
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
On 08.07.2011 19:08, de Fresz wrote:
k km

Ile?

Data: 2011-07-14 01:08:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 9 Jul 2011, amrac wrote:

On 08.07.2011 19:08, de Fresz wrote:
k km

Ile?

  Pewnie idzie o to, że zwyczajowe Mm (mila morska) jakoś
źle się kojarzy ;)
  I choć pewnie niejeden mi zarzuca zbędny formalizm, to
tu jestem za zrobieniem wyjątku z SI (właśnie ze względu
na kolizję z określeniem warunkowo dopuszczonym).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-08 21:37:59
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 Jul 2011 17:18:49 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

Hipol do lancucha z oringami ?

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?
--
Jacek

Data: 2011-07-08 22:06:20
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?

A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-07-08 22:25:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 Jul 2011 22:06:20 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

Co to jest łańcuch rowerowy z oringami?

A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Nie zaobserwowałem nic na ten temat w poprzednich postach co by było warte
rozumienia i dlatego się spytałem. Całkiem grzecznie, jak sądzę. Jeśli
możesz odpowiedzieć na pytanie to to zrób a jeśli nie to powiedz że też nie
wiesz. A podejście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegów z
przedszkola.
--
Jacek

Data: 2011-07-08 22:40:05
Autor: Mr. MAKARENA
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
.. Całkiem grzecznie, jak
sądzę.

wiec calkiem grzecznie odpowiadam

pytanie :

"Hipol do lancucha z oringami ? Jestes pewien ? "

odnosilo sie do tekstu :

"Zresztą z łańcuchem motocyklowym też się
 nieźle sprawdza."

Z czego wynika ze :

 nie ma mowy o lancuchu rowerowym z oringami .

A ponadto :

znaczek " :-) " ktory umiescilem na koncu swojego posta oznacza usmieszek i sympatie do przedpiscy wiec ofensywny  tekst typu :

:"A podejście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegów z
przedszkola "

Jest calkiem nie na miejscu i swiadczy o totalnym stresie i znerwicowaniu tegoz przedpiscy :-P

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-07-09 09:31:47
Autor: Epesz
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
 A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Lepiej nie pisz juz nic.....

Data: 2011-07-09 10:30:58
Autor: Mr. MAKARENA

Użytkownik "Epesz" <jpam@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e1803e4$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
 A to jest cos takiego co moga zobaczyc tylko Ci co nie potrafia czytac postow ze zrozumieniem :-)

Lepiej nie pisz juz nic.....

i vice versa

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-11 00:13:04
Autor: szaman
Czy smar do lacucha motocyklowego ..
On 07/08/2011 10:40 PM, Mr. MAKARENA wrote::

"ZresztÂą z ÂłaĂącuchem motocyklowym teÂż siĂŞ
  nieÂźle sprawdza."

[...]

:"A podejÂście w stylu wiem ale nie powiem zachowaj dla kolegĂłw z
przedszkola "

Jest calkiem nie na miejscu i swiadczy o totalnym stresie i znerwicowaniu
tegoz przedpiscy :-P

Muszę p[rzyzmnać, że po przeczytaniu Twoich postów z tego wątku nasuwa mi się tylko:
"ale o so choziii?" :)

sz

Czy smar do lacucha motocyklowego ..