Czy spadna mi na glowe szafy? ;)

Data: 2009-11-20 02:32:13
Autor: lolka
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
Pytanie - prosba: w sypialni mam zamontowane szafy ikeowskie - wyglada
to tak, jak na ponizszym zdjeciu:

http://img687.imageshack.us/img687/5982/121528912153935.jpg

Po bokach 2 szafy stojace, na srodku 2 wiszace, o glebokosci 60 cm i
szerokosci 100 cm kazda. Szafy przez Ikee wymyslone wlasnie do
wieszania, zamontowane przez montazystow ze sklepu. na pewno sa
skrecone do siebie bokami, z tego co pamietam, rowniez do sciany.
Wisza juz dlugo, chyba od roku. Nie sa przeladowane, lekka puchowa
posciel, troche ciuchow, jakies klamoty. Kilka miesiecy temu
zaobserwowalam jednak, ze spod wiszacych szaf nie trzyma "poziomu",
ale lekko leci w dol ku srodkowi. Nie wiem czy tak bylo od poczatku,
czy wygial sie z czasem, ale ze dwa razy w nocy uslyszalam tez dziwne
trzaski... I zaczynam miec schize, ze w nocy wszystko to zwali sie na
glowe mnie, a nie daj boze corce :(
Montazysci zapewniali, ze to niemozliwe, ale...
Jak sprawdzic czy wszystko jest w porzadku? Da sie? Nie ma dostepu na
zaden widok mocowan, a jesliby jakies nie wytrzymaly, to nawet nie
wiem co sie w efekcie wydarzy.
Co o tym myslicie, mozecie mi cos poradzic?

Data: 2009-11-20 12:18:02
Autor: Prawusek
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
"lolka" <lolka@buziaczek.pl> wrote in message

Aby nie doszlo do oberwania sie dowolnych szafek wiszacych warto przykrecic
do sciany listwe drewniana Przy pomocy stosownych do materialu sciany kolków
rozpreznych i wkretów listwe drewniana o przekroju 5 x 4cm, zabejcowana na
odpowiedni kolor. Szafki stoja na niej, wiec nie istnieje mozliwosc
oberwania sie pod ciezarem.
    Rozwiazanie to jest proste, tanie i skuteczne, a moze stanowic takze
element wystroju grajacy z reszta mebli.

Data: 2009-11-20 14:05:26
Autor: misiczka
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:he5u1p$42m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo fajny pomysł :)
Ja osobiście chyba bym nie zasnęła pod takimi wiszącymi meblami.

--
misiczka __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613 (20091116) __________

Data: 2009-11-20 14:20:16
Autor: Prawusek
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)

"misiczka" <montignac@op.pl> wrote in message

> [...]
> element wystroju grajacy z reszta mebli.

Bardzo fajny pomysł :)
Ja osobiście chyba bym nie zasnęła pod takimi wiszącymi meblami.

Co ma wisieć nie utonie. :-))
    Mam taką listwę w kuchni i moje przeciążone szafki nie grożą oberwaniem
się. A rozwiązanie zastosowano za moją poradą u mojej teściowej - po tym jak
spadła szafka nad zlewozmywakiem i cała zastawa poszła w skorupki.

Data: 2009-11-21 00:25:28
Autor: GB
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
   Mam taką listwę w kuchni i moje przeciążone szafki nie grożą oberwaniem
się. A rozwiązanie zastosowano za moją poradą u mojej teściowej - po tym jak
spadła szafka nad zlewozmywakiem i cała zastawa poszła w skorupki.

Teściowej poradziłeś???????

GB

Data: 2009-11-21 06:19:12
Autor: Prawusek
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)

"GB" <anthrax@tlen.pl> wrote in message news:he78h8$8rl$1news.onet.pl...
> [...]
> jak
> spadła szafka nad zlewozmywakiem i cała zastawa poszła w skorupki.

Dobra kobieta, mieszka deleko.

Data: 2009-11-20 16:29:39
Autor: JBP
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)

Użytkownik "misiczka" <montignac@op.pl> napisał w wiadomości news:he646m$6or$1news.onet.pl...

[...]

U mnie na takim wsporniku (między innymi) pozostała tylko tylna ściana wiszącej szafki. Moje zabezpieczenia wytrzymały, ale montaż fabryczny mebla nie. A nawet nie był zbytnio obciążony, nic się nie uginało i nie zwiastowało "katastrofy".
JBP

Data: 2009-11-24 22:30:29
Autor: Marek Dyjor
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
JBP wrote:
[...]

wiszące szafki IKEA mają bardzo soldien mocowania dościenne, podobnie jak wysokie stojące. tylko powstaje pytanie cze ten kto to monował zrobił to prawidłowo.

Data: 2009-11-24 22:28:27
Autor: Marek Dyjor
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
lolka wrote:
[...]

a te szafki nad lozem to nie sa do sciany przymocowane?

jesli nie to ewidentna chala jest odwalona.

Czy spadna mi na glowe szafy? ;)