Czy spamem jest...

Data: 2009-09-27 22:05:53
Autor: adam
Czy spamem jest...
To może wszyscy się zbierzemy na "ustawkę"? :):):) i zobaczymy co tu jest spamem :)

A tak już bardziej serio to muszę zapytać jeszcze raz ;) Tym razem konkretniej:
Chodzi mi o USTAWĘ i czy może coś grozić za wysyłanie masowo przesyłek z linkiem do strony, która służy pomocą (zrzesza wspomnianych miłośników książek), a na stronie nie ma żadnej reklamy i nie jest ona komercyjna?

Data: 2009-09-27 15:15:10
Autor: witek
Czy spamem jest...
adam wrote:
[...]

2 lata

Data: 2009-09-28 12:00:10
Autor: adam
Czy spamem jest...

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h9oh4f$t0h$1inews.gazeta.pl...
adam wrote:
[...]

:):):) ciekawe ilu siedzi za taki spam :):):)

Czy spamem jest...