Czy spekulują złotówką ?

Data: 2010-11-07 00:44:50
Autor: japawel
Czy spekulują złotówką ?
Ciwkawy jestem czy ktoś zrobił zestawienie ilości i wielkości przelewów walutowych w odniesieniu do kursów walut.
Ogólnie jest to bardzo proste do wykonania bo kazdy przelew wchodzący z zagranicy lub wychodzący na zagranicę przechodzi przez Krajową Izbę Rozliczeniwą.
Mnienam że wyciagnąć dane z systemu KIR i wrzucić na wykres a następnie nanieść to na wykres kursów walut nie byłoby większym problemem. Ciekawi mnie czy KIR udostępni takie informacje na podstawie przepisów o dostępie do informacji. Tajemnicą bankową chyba nie mogą się zasłonić bo bankiem nie są.
A wykresy mogą być pasjonująca lekturą.

--

Czy spekulują złotówką ?