Czy spróbować na crossie 125?

Data: 2014-10-12 16:38:52
Autor: Adamos0425
Czy spróbować na crossie 125?
Witam.

Mam 16 lat. Rok temu zacząłem swoją przygodę z motocyklami. Obecnie jeżdżę na aprili rx 50. Wszystkiego od podstaw uczyłem się pod okiem doświadczonego zawodnika. Od przyszłego sezonu chciałbym zacząć jeździć na full crossie o pojemności 125ccm i jest pytanie czy dam rade jeździć na motocyklu, który ma taką moc? Jestem dość wysoki bo mam 190 cm wzrostu i ważę 80 kg. Osoba, która mnie uczy jeździć nie chce się wyrażać na ten temat bo jest osobą z rodziny, a wszyscy prócz niego są przeciwni temu sportu. Więc proszę doświadczonych motocyklistów o radę :) Z góry dziękuje i pozdrawiam!

Data: 2014-10-12 20:22:29
Autor: Grzybol
Użytkownik "Adamos0425" <adamos0425@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
osobą z rodziny, a wszyscy prócz niego są przeciwni temu sportu.

Oczko mu wypadło. Temu Misiu...

--
Grzybol

Czy spróbować na crossie 125?