Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?

Data: 2009-08-18 18:36:19
Autor: Katanka
Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?
Robert_J wrote:
Witam.
Wróciłem właśnie z urlopu z Wisły.

Normalne :) U nas sa drogi fatalne, a ruch bardzo duży, bo zurbanizowanie wielkie. Jechałem ostatnio do Lublina, to się zastanawiałem, czy jestem w jakiejś dziczy :) Dla mnie to normalne, ale jak ktoś przyjezdny, to się moze wkurzyć.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?