Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?

Data: 2009-08-18 22:12:51
Autor: Grzegorz Prędki
Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?
Robert_J pisze:
Witam.
Wróciłem właśnie z urlopu z Wisły. Po południowej Polsce zrobiłem parę km i teraz nie wiem co myśleć. Jeżdżę sporo, ale w tamtych rejonach raczej nie. Dotychczas byłem przekonany że średnia prędkość w miarę normalnego podróżowania po naszej krainie szczęśliwości to jakieś 70-75 km/h. Ale urlop zweryfikował moją wiedzę :-). Mieszkałem w Wiśle i robiłem prawie co dzień wycieczki. Najpierw Sanok, a właściwie Lesko. 380 km - 7 godzin, ale tylko dlatego że do Krakowa jechałem ekspresówką i "autostradą". Pozostałe 250 km to 5 godzin!!

Masz cb? To posluchaj co mowia "lokalni" kierowcy o tych przyjezdnych. Osluchalem sie ostatnio w Polanczyku :) To glownie Ci, ktorzy caly rok jezdza po w miare plaskim terenie, w najnizszych nawet gorach, jada jakby wczoraj dostali prawo jazdy.

Data: 2009-08-19 08:58:07
Autor: Robert_J
[...]

Nie to było problemem :-). Trasa Kraków-Pilzno raczej nie należy do "górzystych", tam po prostu co chwilę się stoi, jedzie 20 km/h, stoi itd... Dopiero jak zjechałem w Pilznie na Sanok było trochę szybciej. Trochę... ;-). Możliwe że to rzeczywiście wina wakacji i przyjezdnych kierowców...

Czy średnia 50 km/h na południu Polski to norma?