Czy staniesz w obronie Prawdziwych (Izraelskim)?! ;-)

Data: 2017-09-18 08:50:12
Autor: A. Filip
Czy staniesz w obronie Prawdziwych (Izraelskim)?! ;-)
http://www.tvn24.pl/izrael-protest-ortodoksyjnych-zydow-przeciwko-poborowi-do-wojska,773641,s.html
Ortodoksyjni żydzi nie chcą do (*Izraelskiego*) wojska. Starcia z policją
17 września 2017, 22:14
Kilkuset ortodoksyjnych żydów protestowało w niedzielę w Jerozolimie
przeciw wtorkowej decyzji Sądu Najwyższego Izraela, który uchylił
przepisy wyłączające ich z obowiązku powszechnej służby
wojskowej. Doszło do starć z policją, ośmiu demonstrantów
zatrzymano. [...]

Czy zaprotestujesz przed ambasadą Izraela przeciw temu barbarzyńskiemu
antysemityzmowi?! ;-)

Data: 2017-09-18 18:17:10
Autor: Lepudruk
[...]

A ty Filipku-Roztropku? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-18 18:53:11
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Czy zaprotestujesz przed ambasadą Izraela przeciw temu barbarzyńskiemu
antysemityzmowi?! ;-)

A ty Filipku-Roztropku? ;-)))

Co ja mam protestować jak *Prawdziwi* Żydzi (Ortodoksyjni) nie chcą
bronić państwa Izrael?  Czy takie państwo _zasługuje_ na nazywanie się
państwem Żydowskim?  *NIE!!!* ;-)

Czyż każdy goj nie widzi jasno że *prawdziwy* Judaizm to religia pokoju?
Ci co nie odeszli od fundamentów Judaizmu nie chcą brać (wojskowej)
broni do ręki! ;-)

Czy staniesz w obronie Prawdziwych (Izraelskim)?! ;-)