Czy stara panna ma prawo do seksu?

Data: 2017-08-06 15:00:30
Autor: Lord Donate
Czy stara panna ma prawo do seksu?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22197936,pis-chce-scigac-owsiaka-za-slowa-o-seksie-pawlowicz-no-to-zobaczcie.html#Prze

Na woodstockowej Akademii Sztuk Przepięknych Owsiak przypomniał bardzo krytyczne słowa posłanki PiS, która kilka lat temu opisywała festiwal jako miejsce, gdzie dochodzi do "szczucia na Kościół".

- Niech pani spróbuje seksu! Poczuje pani motyle w brzuchu, rozluźnione plecy - rzucił nagle Owsiak.

"W związku ze skandaliczną wypowiedzią Jerzego Owsiaka na temat posłanki Krystyny Pawłowicz informuję, że podejmiemy kroki prawne chroniące dobre imię naszej koleżanki" - zapowiedziała rzeczniczka PiS Beata Mazurek."

Skandaliczną? Czy ta Mazurek ma sklerozę? I dlaczego Krycha sama nie zadba o swoją cnotę?

CL

Data: 2017-08-06 06:52:26
Autor: Zenek Kapelinder
Czy stara panna ma prawo do seksu?
Wiesz cos moze pizdziak czy Schetyna bedzie chcial cos zrobic z tym co Sikorski o nim mowil.

Data: 2017-08-06 17:38:42
Autor: Lord Donate
Czy stara panna ma prawo do seksu z kogutkiem?
PSIKUTAS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Wiem cos tak jak ja kozi bobek że stary kot może wygrzmocić wyłupiasa z
kotłowni ale czy da rade? Jak cos to ja mu pomoge. Już żre kupsztale by
mieć mocne prącie..

Zamkniesz w końcu Zenuś to swoje ryło ty psycholu? ;-)))

CL

Czy stara panna ma prawo do seksu?