Czy stary piernik się przeliczy?

Data: 2015-11-19 07:41:01
Autor: brat_olin
Czy stary piernik się przeliczy?
stevep wrote:

Kaczyńskiemu się wydaje Staremu piernikowi wydaje się

Ile ma Pan lat, p. Stefanie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-19 19:09:03
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 16:41 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:

Kaczyńskiemu się wydaje
Staremu piernikowi wydaje się

Ile ma Pan lat, p. Stefanie?

--
Smart questions to stupid answers

Panie perelowski personalny, nie pomyliłeś czasów?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-19 10:18:02
Autor: brat_olin
stevep wrote:
<brat_olin@yahoo.com> pisze:

> Ile ma Pan lat, p. Stefanie?

Panie perelowski personalny, nie pomyliłeś czasów?

Znam Pana od lat na psp, i mialem zawsze wrazenie, ze jest Pan starszy od p. Prezesa - "starego piernika" w Panskiej narracji. Bladze?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-20 03:44:38
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 19:18 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:
<brat_olin@yahoo.com> pisze:

> [...]

Znam Pana od lat na psp, i mialem zawsze wrazenie, ze jest Pan
starszy od p. Prezesa - "starego piernika" w Panskiej narracji.

Widzisz kochasiu, różnica pomiędzy preziem, a mną jest taka, że ja nie  udzielam się publicznie, nigdy nie byłem członkiem żadnej bandy, prezio  jako komentator polityczny emeryt mi nie przeszkadza, ale rządzenie to już  nie jego epoka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-20 07:27:34
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x8dokous50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Wnuki niańczyć, a nie bawić się w politykę. Ale ambicję staruszka są większe. Chce spocząć na Wawelu obok brata.

Mark Woydak

--

-- -

Czy stary piernik się przeliczy?