Czy straż miejska może parkować gdzie chce??

Data: 2011-03-24 12:39:13
Autor: gucio
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
Podczas interwencji (zakładanie blokad) straż miejska zaparkowała sobie we wjeździe na osiedle ok.5 m od pasów (załącznik tutaj http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie? ...nawet podczas interwencji

Data: 2011-03-24 10:09:33
Autor: Pszemol
"gucio" <dgucio@op.pl> wrote in message news:4d8b2d61$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba było im założyć na koło buta ;-)

Data: 2011-03-24 14:44:05
Autor: Big Jack
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
W wiadomości
*gucio* napisał(-a):

[...]

Jeszcze nie wiesz, że straż wiejska jest od egzekwowania przestrzegania prawa przez innych, a nie przez samych siebie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-03-24 10:17:15
Autor: Pszemol
*gucio* napisał(-a):

[...]

Niestety to prawda... niedawno policjant w radiowozie zajechał mi drogę.
Pojechał prosto na skrzyżowaniu z lewego pasa do jazdy w lewo...
Zielone światło, ruszamy razem, myślę że on skręci - nie, pojechał prosto
i nawet mnie nie zauważył. Gdybym mu nie ustąpił (ruszył ułamek sekundy
wcześniej ze skrzyżowania) to byśmy się przytulili. Miałem ochotę go
zatrąbić na śmierć, ale działo się to w małym miasteczku przez które
przejeżdżam codziennie jadąc do/z pracy, więc nie chciałem się narazić :-)

Radiowóz nie na sygnale, bez świateł powinien się zachowywać jak
każdy inny użytkownik drogi - nie jest bowiem pojazdem uprzywilejowanym,
nawet gdy policjant czy strażak miejski wykonuje swoje codzienne obowiązki.

Data: 2011-03-25 09:47:30
Autor: G Nowak
[...]

W Czikago? Czy tez potocznie nazywacie ich "Pigs"? ;)

--
Pozdr

Data: 2011-03-27 13:00:04
Autor: Pszemol
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:imhobn$nsm$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Czikago?

Nie, nie w Chicago, na przedmieściach.

Czy tez potocznie nazywacie ich "Pigs"? ;)

Nie, ja tak ich nie nazywam.

Data: 2011-03-24 16:56:34
Autor: kamil d
W dniu 2011-03-24 12:39, gucio pisze:
Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie?

http://img852.imageshack.us/i/pht0041.jpg/

100zł + 1pkt

Co wolno wojewodzie...

--
kamil d

Data: 2011-03-24 20:37:31
Autor: jack
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
W dniu 2011-03-24 12:39, gucio pisze:

> Czy ich nie obowiązuje prawidłowe parkowanie?

> [...]

Ale sie czepiacie.
Parkują tak bo mogą,no bo kto im załozy blokade?
Poza tym to tak mało miejsc parkingowych trzeba zrozumieć chłopaków.
pozdro.jack

Data: 2011-03-24 22:38:08
Autor: masti
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
Dnia pięknego Thu, 24 Mar 2011 20:37:31 +0100 osobnik zwany jack wystukał:

Ale sie czepiacie.
Parkują tak bo mogą,no bo kto im załozy blokade? Poza tym to tak mało
miejsc parkingowych trzeba zrozumieć chłopaków. pozdro.jack

znajomy z Francji, z policji miejskiej, czyli nasze straszy wiejskiej mówił, że oni wlepiają policji bo policja wlepia im :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-24 21:53:18
Autor: p 47
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??

Użytkownik "gucio" <dgucio@op.pl> napisał w wiadomoœci news:4d8b2d61$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Złóż pisemnie zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia do wydz.ruchu drogowego policji, z podaniem szczegółów i niech ciecie się tłumaczš. Popros tam też o informowanie o podjętych przez policję działaniach.

Data: 2011-03-25 23:19:18
Autor: Przembo
Czy straż miejska może parkować gdzie chce??
*gucio* w wiadomości news:4d8b2d61$0$2449$65785112news.neostrada.pl
napisał(a):
[...]

Jakiś czas temu, będzie już z parę miesięcy, zapytałem w podobnej sytuacji strażników czy pilnując porządku publicznego nie mogliby i czy nawet nie powinni dawać dobrego przykładu. Dowiedziałem się że oni MUSZĄ czasem źle parkować, czy jak w moim przypadku MUSZĄ blokować wjazd na parking bo legitymowali gościa nie wychodząc z pojazdu, strażników było 2...

Pozdr

Data: 2011-03-26 07:13:12
Autor: cezy
Czy stra� miejska mo�e parkowa� g dzie chce??
W dniu 2011-03-24 12:39, gucio pisze:
Podczas interwencji (zak�adanie blokad) stra� miejska zaparkowa�a sobie we
wje�dzie na osiedle ok.5 m od pas�w (za��cznik tutaj
http://img31.imageshack.us/i/20110324216.jpg/ )
Czy ich nie obowi�zuje prawid�owe parkowanie? ...nawet podczas interwencji

Widzę moje miasto Siedlce...

Data: 2011-04-04 12:01:39
Autor: gucio
Czy stra? miejska mo?e parkowa? gdzie chce??

Użytkownik "cezy" <cezyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imk0in$59v$1mx1.internetia.pl...
Widzę moje miasto Siedlce...

zgadza się ;)

Czy straż miejska może parkować gdzie chce??