Czy sumuje się straty z lat ubiegłych?

Data: 2009-03-28 19:22:28
Autor: totus
Czy sumuje się straty z lat ubiegłych?
przemekdln@gmail.com wrote:

Jak wiadomo straty z lat ubiegłych można odliczyć od zysku w latach
kolejnych. Nie więcej jednak niż 50 % straty. Czy te straty należy
sumować? Np. jest strata z 2004 roku i jest strata w 2007 roku, a po
drodze zysk, z którego odliczało się zawsze 50 % straty z 2004 roku.
Czy w 2009 roku należy nadal wpisać połowę straty z 2004 roku i dodać
do tego stratę z 2007 roku, następnie sumę podzielić na pół i odliczyć
połowę ?

A jakbyś tak przeczytał ustawę, która to reguluje to coś groźnego by Ci się
stało? Może obawiasz się, że nie zrozumiesz? Może jest napisana drobnym
druczkiem? A może to robisz bo jak strzelisz babola to winni będą ONI? To
przecież Twoje pieniądze. Może oczekujesz, że zajmie się nimi rząd RP? Ty w
tym czasie będziesz popijał piwo i oglądał "Kiepskich".

Data: 2009-03-28 20:32:01
Autor: komunista0
przemekdln@gmail.com wrote:

> [...]

przecież Twoje pieniądze. Może oczekujesz, że zajmie się nimi rząd RP? Ty w
tym czasie będziesz popijał piwo i oglądał "Kiepskich".
A to forum jest dla bufonów, którym wydaje się, że wszystkie rozumy pozjadali.
Zanim popiszesz się swoją głupotą zastanów się po co są media? Czy musisz
wszystko czytać i odpowiadać nie mając nic do powiedzenia. Jak jesteś nie
użytkiem to przynajmniej nie odstraszaj innych itd. Mogę jeszcze tak długo.

Data: 2009-03-28 20:43:06
Autor: totus
komunista0@op.pl wrote:

przemekdln@gmail.com wrote:

> [...]

Czy musisz wszystko czytać i odpowiadać nie mając nic do powiedzenia. Jak
jesteś nie użytkiem to przynajmniej nie odstraszaj innych itd. Mogę

Już mi dowaliłeś ale dalej nie dałeś przykładu jak pownienem się zachować.
Przeczytaj za kolegę ustawę i powiedz mu co powinien zrobić i dlaczego. Nie
bierz ze mnie złego przykładu tylko zachowaj się jak na komunistę
przystało, towarzyszu.

Data: 2009-03-28 20:54:39
Autor: Virck

"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:gqluka$11a$1inews.gazeta.pl...
komunista0@op.pl wrote:

przemekdln@gmail.com wrote:

> [...]

Przeczytaj za kolegę ustawę i powiedz mu co powinien zrobić i dlaczego. Nie
bierz ze mnie złego przykładu tylko zachowaj się jak na komunistę

A Ty napisales tu tak duzo, tyle linijek...Straciles na to ladnych kilka minut i co? I wielkie g....Ale dales znac....

Czy sumuje się straty z lat ubiegłych?