Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?

Data: 2010-02-22 23:12:18
Autor: mwojc
Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?
Witam!

Można prosić o rozkodowanie DD, OSS i MM?

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-02-23 00:20:54
Autor: mylogi
On 22 Lut, 23:12, mwojc <mw...@jakisserwer.pl> wrote:
Witam!

Można prosić o rozkodowanie DD, OSS i MM?

Pzdr,
--
Marek

DD=draw down=obsuniecie kapitalu

OSS=Oczekiwana Skutecznosc Systemu=podstawowa miara efektywnosci
( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)
musi byc > 0,5 zeby w realu grac metoda
teoretycznie > 0 ale wiemy o roznicy mieczy teoria a praktyka

MM=MoneyManagment=Zarzadzanie wielkosci pozycji

Data: 2010-02-23 12:26:11
Autor: mwojc
[...]

Dzięki!
Jeszcze jedno pytanie: OSS w jakich jednostkach się mierzy?
Z wzoru który podajesz nie bardzo wiem jak uzyskać 0.5.

--
Marek

Data: 2010-02-23 13:01:02
Autor: DJ
Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?
Jeszcze jedno pytanie: OSS w jakich jednostkach się mierzy?
Z wzoru który podajesz nie bardzo wiem jak uzyskać 0.5.

Chodzi o wartosc wzgledna czyli:
( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)/( trafnosc*sredni zysk)

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-02-23 17:27:56
Autor: Gonzo
DJ wrote:
[...]

Domyslam sie, ze miales na mysli:
(( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)) /
(trafnosc*sredni zysk)

W moim systemie wychodzi 1.68

Data: 2010-02-24 00:14:00
Autor: mylogi
On 23 Lut, 18:27, Gonzo <go...@none.nn> wrote:
DJ wrote:

> [...]

Domyslam sie, ze miales na mysli:
(( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)) /

mozesz podac skladowe
trafnosc
sredni zysk/srednia strata
oraz netprofit
ilosc transakcji
maxdd
ilosc swieczek w okresie na ktorym byl robiony
uwzgledniasz koszty prowizji i poslizgow ?

Data: 2010-02-24 17:28:51
Autor: Gonzo
DJ wrote:
[...]

No wlasnie cos chyba za duzo mi wyszlo i cos jest nie tak ze wzorem podanym wyzej. Trafnosc 38%, srednia wyrgana / srednia przegrana 2.38 i we wszystkich innych narzedziach oraz z wlasnego liczenia wychodzi mi oss na poziomio 0.3

Data: 2010-02-25 00:18:25
Autor: mylogi
On 24 Lut, 18:28, Gonzo <go...@none.nn> wrote:
mylogi wrote:

> [...]

podanym wyzej. Trafnosc 38%, srednia wyrgana / srednia przegrana 2.38 i
we wszystkich innych narzedziach oraz z wlasnego liczenia wychodzi mi

we wzorze brakoiwalo koncowki
w posdtach wyzej bylo wytlumaczone

oss=0,3 troche malo
ja uznaje ze 0,5 min

gdyby n iebylo belki
nie bylo roznicy miedzy teoria o prqaktyka, nie bylo awarii pradu,
netu, nadzwyczajnych wydarzen
czlowiek mial nature robota
to oss=0,3 bylby wystarczajacy

Data: 2010-02-25 00:52:40
Autor: mylogi
On 25 Lut, 09:18, mylogi <myl...@gmail.com> wrote:

> [...]

ja uznaje ze 0,5 min

gdyby n iebylo belki
nie bylo roznicy miedzy teoria o prqaktyka, nie bylo awarii pradu,

Ja licze tak
pierw licze W/L = sredni zysk/srednia strata*-1
a potem OSS = trafnosc*W/L - nietrafnosc
nietrafnosc czyli ( 1-trafnosci)

tak jak wczesniej policzyles to chyba wychodzi sredni zysk na
wszystkie transakcje
i jak jest 1.8 to znaczy ze w praktyce nie zrealizaujesz zyskownosci
po poslizgi i inne plagi Ci odbiora zysk
suma zysku/ilosc wszystkich transakcji powinien byc powyzej 10 pkt
zeby bylo bezpiecznie

Data: 2010-02-26 15:44:03
Autor: Gonzo
mylogi wrote:

tak jak wczesniej policzyles to chyba wychodzi sredni zysk na
wszystkie transakcje
Chyba nie, zysk jest 9k pkt a transakcji okolo 1.5k
Ale zgadza sie, ze maly cockup i system bedzie stratny.
Poki co pracuje nad czyms intraday, bo jednak luki sa wkurzajace.

Data: 2010-02-24 00:11:39
Autor: mylogi
On 23 Lut, 12:26, mwojc <mw...@jakisserwer.pl> wrote:
> [...]

Jeszcze jedno pytanie: OSS w jakich jednostkach się mierzy?
Z wzoru który podajesz nie bardzo wiem jak uzyskać 0.5.

chyba namieszalem
ja licze tak

1 krok
W/L=sredni zysk/srednia strata*-1
2krok
OSS=trafnosc*W/L-(1-trafnosc)

Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?