Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Data: 2009-04-17 16:38:51
Autor: Piotr
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?
" DoprowadziƂem do zwycięstwa. Ja lekcewaĆŒÄ™ takie sƂowa o wspóƂpracy z
komunistami. Uwierz mƂody czƂowieku, ĆŒe nigdy nie zdarzyƂo mi się nic
ƛwiƄskiego – oƛwiadczyƂ byƂy prezydent."

http://wiadomosci.onet.pl/1954210,11,item.html

Waliza bije się w piersi, i kluczy zyzakiem, he, he... W sumie zostawienie baby z brzuchem to ĆŒadne ƛwiƄstwo, szczegĂłlnie na
wsi.
Obleƛny typ.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-17 17:19:33
Autor: jadrys
Czy szczanie do kropielnicy to "ƛwiƄstwo"?

A ja juĆŒ zaczynaƂem mu wspóƂczuć..

--
Linuks to system dla myƛlących uĆŒytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĆŒ ja

Linux à€•à„‡ à€à€• à€Șà„à€°à€€à€żà€­à€Ÿà€¶à€Ÿà€Čà„€ à€čà„ˆ

à€źà„ˆà€‚ à€­à„€à„€

Data: 2009-04-18 08:37:09
Autor: konserwator
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsa6lv$nj2$3news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
" Doprowadziłem do zwyciêstwa. Ja lekceważê takie słowa o współpracy z
komunistami. Uwierz młody człowieku, że nigdy nie zdarzyło mi siê nic
¶wińskiego - o¶wiadczył były prezydent."

http://wiadomosci.onet.pl/1954210,11,item.html

Waliza bije siê w piersi, i kluczy zyzakiem, he, he... W sumie zostawienie baby z brzuchem to żadne ¶wiństwo, szczególnie na
wsi.
Oble¶ny typ.
pzdr
Piotr

A ja już zaczynałem mu współczuæ..

jak tu (na psp) ludzie szybko zmieniaja poglady.....
no nie mowie o botach pietrzykoskim i kaweckim ci pogladow nigdy nie zmieniaja bo nie mozna zmienic czegos czego sie nie ma....

rym

Data: 2009-04-17 18:09:46
Autor: Plaisant
Czy szczanie do kropielnicy to "?wi?stwo"?
On Fri, 17 Apr 2009 16:38:51 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

" Doprowadzi?em do zwyci?stwa. Ja lekcewa?? takie s?owa o wspĂł?pracy z
komunistami. Uwierz m?ody cz?owieku, ?e nigdy nie zdarzy?o mi si? nic
?wi?skiego – o?wiadczy? by?y prezydent."

 a ty co oswiadczysz za 30 lat ? ;o)

http://wiadomosci.onet.pl/1954210,11,item.html
Waliza bije si? w piersi, i kluczy zyzakiem, he, he...

 dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...

W sumie zostawienie baby z brzuchem to ?adne ?wi?stwo, szczegĂłlnie na
wsi.

 przypomnij sobie z kim ozenil sie walesa po smierci brata.

Oble?ny typ.

 a ty ?

--

 HeSk

"NieprawdÂč jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂč niczyjÂč

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-17 17:22:06
Autor: Hans Kloss
Plaisant <he?sk> <€brednie@interia.pl> napisał(a):
 dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...

Kpisz czy o drogê pytasz? Wolno¶æ zawdziêczamy postawie dziesiêciu milionów rodaków zjednoczonych w celu jej odzyskania a nie jednemu czy drugiemu ubeckiemu KAPUSIOWI. Niech to wreszcie do ciebie dotrze- kapu¶ był tam po to zeby, nie mog±c odwróciæ biegu wypadków, przynajmniej zapewnił miêkkie ladowanie swoim mocodawcom. Co zreszt± zrobił, ale wdziêczno¶ci to niech może oczekuje od nich nie od nas. Okazuj± mu j± zreszt± jak potrafi± najlepiej, wystarczy jednego czy drugiego szmatlawca poczytaæ.
J-23

Data: 2009-04-18 08:01:28
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to
On Fri, 17 Apr 2009 17:22:06 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...
Kpisz czy o drog? pytasz?

 kpie i pokazuje, ze dzis papierowych tygrysow mamy pelno.

Wolno?? zawdzi?czamy postawie dziesi?ciu milionów rodaków zjednoczonych w celu jej odzyskania

 wg kiszczaka wolnosc zawdzieczamy komuchom.

a nie jednemu czy drugiemu ubeckiemu KAPUSIOWI.

 co robiles w tamtych latach ?

Niech to wreszcie do ciebie dotrze- kapu? by? tam po to zeby, nie mog?c odwróci? biegu wypadków, przynajmniej zapewni? mi?kkie ladowanie swoim mocodawcom.

 to teoria lansowana przez komuchow.

Co zreszt? zrobi?, ale wdzi?czno?ci to niech mo?e oczekuje od nich nie od nas.

 chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
 noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Okazuj? mu j? zreszt? jak potrafi? najlepiej, wystarczy jednego czy drugiego szmatlawca poczyta?.

 nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?

--

 HeSk

"Nieprawdč jest, jakoby Internet był ziemič niczyjč

Data: 2009-04-18 08:38:54
Autor: Hans Kloss
Fripon <heźsk> <|€brednie@interia.pl> napisał(a):
 kpie i pokazuje, ze dzis papierowych tygrysow mamy pelno.

10 milionów.. plusminus kilkaset tysiêcy zapewne.
 wg kiszczaka wolnosc zawdzieczamy komuchom.

według innych komuchów walizie, a według jeszcze innych gorbaczowowi.
 co robiles w tamtych latach ?

Studiowałem, pracowałem.... i już wtedy słyszałem od wysoko postawionych w solidarnosci ludzi opinie że waliza to prawdopodobnie esbecka wtyka (i nie tyllko on z KKK). Wtedy nie uwierzyłem.

 to teoria lansowana przez komuchow.

To teoria oparta na FAKTACH z zycia twojego idola.
 chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
 noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Nie, siedz±c w Arłamowie i pij±c z esbekami piwo, gorzałê i whisky. Potem w nagrodê zrobiłem  ich  swoimi ochroniarzami za  państwowa kasê rzecz jasna. A solidarno¶ciow± wtyke w esbecji posłałem na ¶mietnik z komentarzem ze to zdrajca.  Nie wiedziałe¶ że tak siê wła¶nie komune obala? To prostsze niż obalenie esbeckiego łyskacza ;)))

 nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?

LOl człowieku, zastanów sie trochê. Nad sob±. --

Data: 2009-04-18 14:47:13
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to
On Sat, 18 Apr 2009 08:38:54 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>  co robiles w tamtych latach ?
Studiowa?em, pracowa?em.... i ju? wtedy s?ysza?em od wysoko postawionych w solidarnosci ludzi opinie ?e waliza to prawdopodobnie esbecka wtyka (i nie tyllko on z KKK). Wtedy nie uwierzy?em.

 a dzis przekonales sie ? przeciez esbekom wlasnie o to chodzi.
 podsunac "falszywke", obrzucic blotem a sfora zagryzie sama.

>  to teoria lansowana przez komuchow.
To teoria oparta na FAKTACH z zycia twojego idola.

 faktach przedstawianych przez sb i ich poplecznikow z ipn.

>  chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
>  noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Nie, siedz?c w Ar?amowie i pij?c z esbekami piwo, gorza?? i whisky.

 widzisz, trzeba bylo byc bohaterem, tez bylbys sie napil.

Potem w nagrod? zrobi?em  ich  swoimi ochroniarzami za
 pa?stwowa kas? rzecz jasna.

 ochroniarze to zawod. placi sie wiec ochraniaja.  gie obchodzi kogo. tu nie ma miejsce na ideologie.

A solidarno?ciow? wtyke w esbecji pos?a?em na ?mietnik
z komentarzem ze to zdrajca.

 skad wiedziales, ze to wtyka? znajomy esbek ci powiedzial ?

Nie wiedzia?e? ?e tak si? w?a?nie komune obala?

 aaa, czyli to kaczynscy obalili komune siedzac pod spodnica matki.

To prostsze ni? obalenie esbeckiego ?yskacza ;)))

 no to jedzi na kube i pokaz jak sie to robi.

>  nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?
LOl cz?owieku, zastanów sie troch?. Nad sob?.

 to ty sie zastanow. zauwaz, ze w mediach coraz czesciej  i wiecej prania mozgow najmlodszemu pokoleniu. sadzisz,
 ze komuchy daruja walesie i jemu podobnym ? beda jatrzyc
 by sklocic ekipe solidarnosciowa a tym samym samym kreowac  sie na tych co to obalili komune. poczytaj wypowiedz kiszczaka
 w trybunie ludu. "gienieral" mowi wprost: "to ja obalilem komune!"

Data: 2009-04-17 20:11:43
Autor: Piotr
Czy szczanie do kropielnicy to "?wi?stwo"?
Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:09:46 +0200, "Plaisant <heźsk>" napisaù(a):

a ty ?

A ty hesku co, oúwiadczaù siæ bædziesz, ęe tak o mnie wypytujesz?
Reszta, to heskowy rezon, zupeùnie nie upeerowski, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-04-18 08:01:32
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to "swinstwo"?
On Fri, 17 Apr 2009 20:11:43 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> a ty ?
A ty hesku co, oúwiadczaù siæ bædziesz,

 jestes kobita? przed 40-tka? no to masz szanse ;o)

ęe tak o mnie wypytujesz?

 pytam, nie wypytuje. czyzby odpowiwdz byla krepujaca ?

Reszta, to heskowy rezon, zupeùnie nie upeerowski, he, he.

 wyobraz sobie, ze mozna miec wlasne poglady...

Data: 2009-04-17 18:12:37
Autor: awe
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l7x6mj6ijhky$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no broni sie w troche bardziej przyjemny sposob, co prawda ja w to nie musze wierzyc, ale uwazam ze:

walesa moglby byc nawiejszym kapusiem, morderca, bog wie jak wielka lachudra i nie mialoby to znaczenia gdyby inaczej sie zachowal podczas nocnej zmiany a on po prostu zachowal sie paskudnie bo brak mu bylo odwagi zachowac sie inaczej. Nie wiem dlaczego tej odwagi nie mial. W koncu wystarczylo sie rozsadnie dogadac z rzadem olszewskiego i przeprowadzic lustracje do konca.
Oczywscie nie znam wszystkich faktow i spraw i trudno mi sie wypowiadac. Mysle ze specjalistami od tego sa pracownicy IPN oraz pracujacy tam historycy. Jesli oni jednoznacznie zle ocenia role Walesy - to ja im ufam - poniewaz historyk wypowiada sie na podstawie dokumentow, przekazow bezposrednich i faktow. Jego zadaniem jest odtworzenie rzeczywistosci a nie kreowanie mitycznych zdarzen.
Sam osobiscie uwazam ze Walesa byl zadaniowany i wykonywal zadania bedac etatowym pracownikiem SB

awe

Data: 2009-04-17 18:17:16
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no widzisz nie zwrocilem na to uwagi. Otoz jakies 15 -20 lat temu samotna dziewczyna w ciazy w duzym miescie to bylo cos tak paskudnego czego dzisiejsza mlodziez nie jest w stanie zrozumiec a i ja dzis nie moge uwierzyc ze tak bylo, ale zostawienie dziewczyny w ciazy na wsi i w latach 50-70 (nie wiem dokladnie kiedy to sie zdarzylo) to dla takiej kobiety bylo jak granat rozerwany w srodku korpusa.
Nawet nie jestem w stanie tego opisac....I dzieki Ci Piotrze ze zwrociles na to uwage...
awe

Data: 2009-04-17 19:26:34
Autor: jadrys
awe pisze:
UĆŒytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:l7x6mj6ijhky$.dlgmasz.facet.luzik...

[...]

Ojejku, a kto hipokryto niedawno pisaƂ o chęci robienia brzucha Antence?

Data: 2009-04-17 19:48:54
Autor: Piotr
Czy szczanie do kropielnicy to "ƛwiƄstwo"?
Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:26:34 +0200, jadrys napisał(a):

Ojejku, a kto hipokryto niedawno pisał o chêci robienia brzucha Antence?

"Zrobiæ" brzuch, a "zostawiæ" z brzuchem, to pewna różnica. Do zauważenia
chyba nawet w ¶rodowiskach libertyńskich.
pz
Piotr

Data: 2009-04-17 20:14:32
Autor: jadrys
Czy szczanie do kropielnicy to "ƛwiƄstwo"?
Piotr pisze:
Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:26:34 +0200, jadrys napisaƂ(a):

Ojejku, a kto hipokryto niedawno pisaƂ o chęci robienia brzucha Antence?

"Zrobić" brzuch, a "zostawić" z brzuchem, to pewna rĂłĆŒnica. Do zauwaĆŒenia
chyba nawet w ƛrodowiskach libertyƄskich.
pz
Piotr

DokƂadne sƂowa awe - "zrobię ci dzidziusia"..

Data: 2009-04-17 20:50:26
Autor: awe
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsagu1$mqf$3news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Dokładne słowa awe - "zrobiê ci dzidziusia"..
-- -- -- -- -- -- -- -- --
to byl wyglup bo antenka to facet a ty dajesz sie nabierac. cieszy mnie jednak ze tak dobrze monitorujesz to co napisalem. Zrobiles mi teczke? Moze zastanowilbys sie niekiedy co pisze, bo widze ze rezultatow nie ma, dalej jak jestes prymitywnym lewakiem, turnus mija a ty niczyja.
awe

Data: 2009-04-17 20:56:49
Autor: jadrys
awe pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:gsagu1$mqf$3news.task.gda.pl...

Piotr pisze:

[...]

Mam po prostu fotograficzną pamięć .. WiedziaƂeƛ ĆŒe antenka to facet i chciaƂeƛ go ruchnąć? A moĆŒe dlatego ze facet?

Data: 2009-04-18 11:41:13
Autor: awe
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Piotr pisze:

[...]

Mam po prostu fotograficzn± pamiêæ .. Wiedziałe¶ że antenka to facet i chciałe¶ go ruchn±æ? A może dlatego ze facet?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
podniecaja cie takie historie? to idz na gay grupe
awe

Data: 2009-04-19 12:23:56
Autor: jadrys
awe pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:gsajdh$tfs$1news.task.gda.pl...

Piotr pisze:

[...]

Nie ja pisaƂem post o chęci wspĂłĆ‚ĆŒycia do faceta..

Data: 2009-04-19 17:14:30
Autor: awe
Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?

Piotr pisze:

[...]

Nie ja pisałem post o chêci współżycia do faceta..
-- -- -- -- -- -- -
zawsze mozesz zadzwonic
awe

Data: 2009-04-17 19:52:05
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:17:16 +0200, awe napisał(a):

[...]

To nie jest jedno zdarzenie, tylko ci±g zdarzeń pokazuj±cych morale tego
pana, poczynaj±c od szczania do kropielnicy w kosciele... Dla wiekszo¶ci
ludzi to ¶wiêtokradztwo nie do pomy¶lenia, nawet w swawoli urwisa...
Oble¶ny typ.
pz
Piotr

Czy szczanie do kropielnicy to "¶wiństwo"?