Czy szczanie do kropielnicy to "świństwo"?

Data: 2009-04-17 18:12:37
Autor: awe
Czy szczanie do kropielnicy to "świństwo"?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l7x6mj6ijhky$.dlgmasz.facet.luzik...
" Doprowadziłem do zwycięstwa. Ja lekceważę takie słowa o współpracy z
komunistami. Uwierz młody człowieku, że nigdy nie zdarzyło mi się nic
świńskiego - oświadczył były prezydent."

http://wiadomosci.onet.pl/1954210,11,item.html

Waliza bije się w piersi, i kluczy zyzakiem, he, he...
W sumie zostawienie baby z brzuchem to żadne świństwo, szczególnie na
wsi.
Obleśny typ.
pzdr
Piotr
no broni sie w troche bardziej przyjemny sposob, co prawda ja w to nie musze wierzyc, ale uwazam ze:

walesa moglby byc nawiejszym kapusiem, morderca, bog wie jak wielka lachudra i nie mialoby to znaczenia gdyby inaczej sie zachowal podczas nocnej zmiany a on po prostu zachowal sie paskudnie bo brak mu bylo odwagi zachowac sie inaczej. Nie wiem dlaczego tej odwagi nie mial. W koncu wystarczylo sie rozsadnie dogadac z rzadem olszewskiego i przeprowadzic lustracje do konca.
Oczywscie nie znam wszystkich faktow i spraw i trudno mi sie wypowiadac. Mysle ze specjalistami od tego sa pracownicy IPN oraz pracujacy tam historycy. Jesli oni jednoznacznie zle ocenia role Walesy - to ja im ufam - poniewaz historyk wypowiada sie na podstawie dokumentow, przekazow bezposrednich i faktow. Jego zadaniem jest odtworzenie rzeczywistosci a nie kreowanie mitycznych zdarzen.
Sam osobiscie uwazam ze Walesa byl zadaniowany i wykonywal zadania bedac etatowym pracownikiem SB

awe

Czy szczanie do kropielnicy to "świństwo"?