Czy szczanie do kropielnicy to "?wi?stwo"?

Data: 2009-04-17 18:09:46
Autor: Plaisant
Czy szczanie do kropielnicy to "?wi?stwo"?
On Fri, 17 Apr 2009 16:38:51 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

" Doprowadzi?em do zwyci?stwa. Ja lekcewa?? takie s?owa o wspĂł?pracy z
komunistami. Uwierz m?ody cz?owieku, ?e nigdy nie zdarzy?o mi si? nic
?wi?skiego – o?wiadczy? by?y prezydent."

 a ty co oswiadczysz za 30 lat ? ;o)

http://wiadomosci.onet.pl/1954210,11,item.html
Waliza bije si? w piersi, i kluczy zyzakiem, he, he...

 dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...

W sumie zostawienie baby z brzuchem to ?adne ?wi?stwo, szczegĂłlnie na
wsi.

 przypomnij sobie z kim ozenil sie walesa po smierci brata.

Oble?ny typ.

 a ty ?

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-17 17:22:06
Autor: Hans Kloss
Plaisant <he?sk> <€brednie@interia.pl> napisał(a):
 dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...

Kpisz czy o drogę pytasz? Wolno¶ć zawdzięczamy postawie dziesięciu milionów rodaków zjednoczonych w celu jej odzyskania a nie jednemu czy drugiemu ubeckiemu KAPUSIOWI. Niech to wreszcie do ciebie dotrze- kapu¶ był tam po to zeby, nie mog±c odwrócić biegu wypadków, przynajmniej zapewnił miękkie ladowanie swoim mocodawcom. Co zreszt± zrobił, ale wdzięczno¶ci to niech może oczekuje od nich nie od nas. Okazuj± mu j± zreszt± jak potrafi± najlepiej, wystarczy jednego czy drugiego szmatlawca poczytać.
J-23

Data: 2009-04-18 08:01:28
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to
On Fri, 17 Apr 2009 17:22:06 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  dzieki takim "walizom" mozesz pyszczyc na psp...
Kpisz czy o drog? pytasz?

 kpie i pokazuje, ze dzis papierowych tygrysow mamy pelno.

Wolno?? zawdzi?czamy postawie dziesi?ciu milionów rodaków zjednoczonych w celu jej odzyskania

 wg kiszczaka wolnosc zawdzieczamy komuchom.

a nie jednemu czy drugiemu ubeckiemu KAPUSIOWI.

 co robiles w tamtych latach ?

Niech to wreszcie do ciebie dotrze- kapu? by? tam po to zeby, nie mog?c odwróci? biegu wypadków, przynajmniej zapewni? mi?kkie ladowanie swoim mocodawcom.

 to teoria lansowana przez komuchow.

Co zreszt? zrobi?, ale wdzi?czno?ci to niech mo?e oczekuje od nich nie od nas.

 chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
 noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Okazuj? mu j? zreszt? jak potrafi? najlepiej, wystarczy jednego czy drugiego szmatlawca poczyta?.

 nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?

--

 HeSk

Data: 2009-04-18 08:38:54
Autor: Hans Kloss
Fripon <he®sk> <|€brednie@interia.pl> napisał(a):
 kpie i pokazuje, ze dzis papierowych tygrysow mamy pelno.

10 milionów.. plusminus kilkaset tysięcy zapewne.
 wg kiszczaka wolnosc zawdzieczamy komuchom.

według innych komuchów walizie, a według jeszcze innych gorbaczowowi.
 co robiles w tamtych latach ?

Studiowałem, pracowałem.... i już wtedy słyszałem od wysoko postawionych w solidarnosci ludzi opinie że waliza to prawdopodobnie esbecka wtyka (i nie tyllko on z KKK). Wtedy nie uwierzyłem.

 to teoria lansowana przez komuchow.

To teoria oparta na FAKTACH z zycia twojego idola.
 chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
 noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Nie, siedz±c w Arłamowie i pij±c z esbekami piwo, gorzałę i whisky. Potem w nagrodę zrobiłem  ich  swoimi ochroniarzami za  państwowa kasę rzecz jasna. A solidarno¶ciow± wtyke w esbecji posłałem na ¶mietnik z komentarzem ze to zdrajca.  Nie wiedziałe¶ że tak się wła¶nie komune obala? To prostsze niż obalenie esbeckiego łyskacza ;)))

 nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?

LOl człowieku, zastanów sie trochę. Nad sob±. --

Data: 2009-04-18 14:47:13
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to
On Sat, 18 Apr 2009 08:38:54 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>  co robiles w tamtych latach ?
Studiowa?em, pracowa?em.... i ju? wtedy s?ysza?em od wysoko postawionych w solidarnosci ludzi opinie ?e waliza to prawdopodobnie esbecka wtyka (i nie tyllko on z KKK). Wtedy nie uwierzy?em.

 a dzis przekonales sie ? przeciez esbekom wlasnie o to chodzi.
 podsunac "falszywke", obrzucic blotem a sfora zagryzie sama.

>  to teoria lansowana przez komuchow.
To teoria oparta na FAKTACH z zycia twojego idola.

 faktach przedstawianych przez sb i ich poplecznikow z ipn.

>  chcesz powiedziec, ze to ty obaliles komune?
>  noszac opornik w klapie pizamy ? ;o)

Nie, siedz?c w Ar?amowie i pij?c z esbekami piwo, gorza?? i whisky.

 widzisz, trzeba bylo byc bohaterem, tez bylbys sie napil.

Potem w nagrod? zrobi?em  ich  swoimi ochroniarzami za
 pa?stwowa kas? rzecz jasna.

 ochroniarze to zawod. placi sie wiec ochraniaja.  gie obchodzi kogo. tu nie ma miejsce na ideologie.

A solidarno?ciow? wtyke w esbecji pos?a?em na ?mietnik
z komentarzem ze to zdrajca.

 skad wiedziales, ze to wtyka? znajomy esbek ci powiedzial ?

Nie wiedzia?e? ?e tak si? w?a?nie komune obala?

 aaa, czyli to kaczynscy obalili komune siedzac pod spodnica matki.

To prostsze ni? obalenie esbeckiego ?yskacza ;)))

 no to jedzi na kube i pokaz jak sie to robi.

>  nie zauwazasz, ze wlasnie szmatlawce robia ci z mozgu kisiel?
LOl cz?owieku, zastanów sie troch?. Nad sob?.

 to ty sie zastanow. zauwaz, ze w mediach coraz czesciej  i wiecej prania mozgow najmlodszemu pokoleniu. sadzisz,
 ze komuchy daruja walesie i jemu podobnym ? beda jatrzyc
 by sklocic ekipe solidarnosciowa a tym samym samym kreowac  sie na tych co to obalili komune. poczytaj wypowiedz kiszczaka
 w trybunie ludu. "gienieral" mowi wprost: "to ja obalilem komune!"

Data: 2009-04-17 20:11:43
Autor: Piotr
Czy szczanie do kropielnicy to "?wi?stwo"?
Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:09:46 +0200, "Plaisant <he®sk>" napisaů(a):

a ty ?

A ty hesku co, oúwiadczaů sić bćdziesz, ýe tak o mnie wypytujesz?
Reszta, to heskowy rezon, zupeůnie nie upeerowski, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-04-18 08:01:32
Autor: Fripon
Czy szczanie do kropielnicy to "swinstwo"?
On Fri, 17 Apr 2009 20:11:43 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> a ty ?
A ty hesku co, oúwiadczaů sić bćdziesz,

 jestes kobita? przed 40-tka? no to masz szanse ;o)

ýe tak o mnie wypytujesz?

 pytam, nie wypytuje. czyzby odpowiwdz byla krepujaca ?

Reszta, to heskowy rezon, zupeůnie nie upeerowski, he, he.

 wyobraz sobie, ze mozna miec wlasne poglady...