Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe

Data: 2011-02-07 18:24:43
Autor: Klin
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe
Czy też rodzice powinni zadecydować czy chcą szczepić
swoje dzieci. W Afryce szamanem może zostać człowiek
który nie przeszedł szczepień podobno ci co zostali
zaszczepieni tracą do tego zawodu predyspozycję.
Podaje przy okazji kilka linków omawiający ten drażliwy temat.

http://pracownia4.wordpress.com/2007/10/18/szczepienia-wyrwac-ciszy/
http://www.jut.pl/lekarze-potepiaja-szczepienia.html
http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_niebezpieczenstwo_i_niemoralne_tlo_szczepien.html
http://www.biosila.pl/content/view/414/302/

Data: 2011-02-07 11:47:37
Autor: Antenka
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe
On 7 Lut, 18:24, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
Czy te rodzice powinni zadecydowa czy chc szczepi
swoje dzieci. W Afryce szamanem mo e zosta cz owiek
kt ry nie przeszed szczepie podobno ci co zostali
zaszczepieni trac do tego zawodu predyspozycj .
Podaje przy okazji kilka link w omawiaj cy ten dra liwy temat.

http://pracownia4.wordpress.com/2007/10/18/szczepienia-wyrwac-ciszy/http://www.jut.pl/lekarze-potepiaja-szczepienia.htmlhttp://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_niebezpieczenstwo_i...http://www.biosila.pl/content/view/414/302/

Absolutnie się z tym nie zgadzam! Tak jak nie zgodziłam się na
zaszczepienie przeciwko ptasiej, świńskiej grypie. Bóg jeden na niebie
raczy wiedzieć, co do owych  szczepionek przemycają te bandziory z
międzynarodowej mafii farmaceutycznej sterowanej przez WHO i
masonerię!  : - /

Antenka

P.s. To kolejny krok do całkowitego panowania nad człowiekiem.
Jeszcze tylko czip pod skórę, likwidacja papierowego pieniądza,
przymus posiadania rachunku elektronicznego i karty płatniczej i Nowy
Porządek Świata stanie się zatrważającą rzeczywistością. Bestia jest
już bardzo blisko a imię jej 666. Tfu!

Data: 2011-02-07 21:58:50
Autor: jadrys
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe
W dniu 2011-02-07 20:47, Antenka pisze:
On 7 Lut, 18:24, Klin<""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
[...]

Masz Antenko rację kapitalizm to zaraza, a jego przedstawiciele są gotowi na wszystko byle tylko mieć więcej od innych. Ktoś powinien ta ścierwa kapitalistyczne zamykać w szpitalach dla obłąkanych..:-(

Data: 2011-02-07 13:13:01
Autor: Antenka

--
Owe ścierwa postanowiły zredukować ludność świata i to znacznie - o
ile dobrze pamiętam w roku 2009 ustanowili że na Ziemi ma żyć 200-300

Data: 2011-02-07 23:08:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 22:13, Antenka pisze:

[...]

Myślę że jest to jednak mało prawdopodobne, - przecież cała istota kapitalizmu to chęć wywyższania się nad innych i żerowania na nich. Gdyby zredukowali ludność świata to nad kogo mieliby się wywyższać, na kim żerować? Przecież życie dla tych obłąkańców straciłoby sens. :-\

Data: 2011-02-07 15:06:45
Autor: Hans Kloss
On 7 Lut, 23:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Myślę że jest to jednak mało prawdopodobne, - przecież cała istota
kapitalizmu to chęć wywyższania się nad innych i żerowania na nich.
 Co  ty jadrysiu pijesz ze masz po tym takie  odjechane halucynacje? A
moze wciągasz.. uchyl rąbka tajemnicy
J-23

Data: 2011-02-08 12:56:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-08 00:06, Hans Kloss pisze:
[...]

Nic nie piję. Po prostu mam wrodzoną zdolność postrzegania świata jakim on jest w rzeczywistości. Żadne tuby propagandowe na mnie nie działają.

Data: 2011-02-08 02:10:57
Autor: Antenka
> [...]

Gdyby zredukowali ludność świata to nad kogo mieliby się wywyższać, na
kim żerować? Przecież życie dla tych obłąkańców straciłoby sens. :-\

Jadrysiu, światem tak naprawdę rządzi "świecki zakon" czyli masoneria.
To oni, masoni wszystko uknuli - dzieci szatana. Bleeee

Antenka

P.s. Radzę poczytać trochę o masonerii, ale nie w Wikipedii, tylko
musiałbyś sięgnąć po dzieło znawców tematu. :-)

Data: 2011-02-08 11:16:49
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-08 11:10, Antenka pisze:

[...]

Czyli kogo? Najlepiej jakas furiatke w usenecie? ;)
Tak sie sklada, ze mam dobrych kolegow w lozy i owszem, lepiej dbaja oni o wlasne interesy oraz osob, z ktorymi je robia, niz inni, ale mozesz byc pewna, ze rzadenie swiatem im raczej wisi grubym kalafiorem.

Data: 2011-02-08 11:33:23
Autor: Klin
Użytkownik Lebowski napisał:
[...]

    Mają też w lożach zakaz dyskusji na tematy religijne i polityczne bo to
    udaremniło by kierownictwu masonerii z najwyższych stopni manipulacje
    dołami - w co te mają wierzyć i co propagować. Władze masonerii traktują
    swych członków tylko jak swój pas transmisyjny samodzielność jest tam
    niewskazana.

Data: 2011-02-08 11:40:04
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-08 11:33, Klin > pisze:
[...]

Z tego co wiem, to o polityce rozmawiaja, a nawet dotuja lokalne wybory jakiegos kandydata, ktory rokuje im przyszle udane inwestycje.
Jednak ma to charakter raczej czysto ekonomiczny niz jakis niezaspokojony glod wladzy, czy inne pierdoly, ktorymi karmia sie ubodzy na umysle.

Data: 2011-02-08 11:46:56
Autor: Klin
[...]

   Cóż nikomu się jeszcze nie udało ludzi całkowicie ubezwłasnowolnić
   i w tym jest nadzieja, że i masonerii się to nie uda.

Data: 2011-02-08 12:56:37
Autor: jadrys
[...]

Nie omieszkam się chwili skorzystać z Twojej rady Antenko:-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-02-07 19:38:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 18:24, Klin > pisze:
[...]

Jeżeli chodzi o szczepienia to powinien być przymus.

Data: 2011-02-07 19:49:54
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Poczytałeś coś na ten temat czy tak bez większego zastanowienia
    godzisz się oddać władzę nad sobą i swoimi dziećmi w ręce mafiosów
    z kartelu farmaceutycznego. A tak z ciekawości dałeś się zaszczepić
    na ptasią grypę?

Data: 2011-02-07 20:01:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 19:49, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nie, nie czytałem treści z tych linków, ale mam świadomość że szczepienia pomogły wyeliminować wiele chorób z życia ludzi. Niektóre są już tylko w statystykach, a kiedyś były prawdziwą plagą.

Ależ skąd, - przecież tak na dobra sprawę to nie ma szczepionki na grypę, która ciągle mutuje.

Data: 2011-02-07 20:40:33
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Za wszystko się płaci nie ma lekarstwa czy szczepionki bez działań
   ubocznych. A jeśli stosuje się je na skalę masową bez możliwości
   powiedzenia dość - chcę odpowiadać sam za swoje zdrowie godzę
   się na ewentualne ryzyko nawet ewentualnej choroby czy choćby
   i śmierci to stajemy się nie wartym istnienia stadem baranów.
   Nie powinniśmy całkowicie się zrzekać odpowiedzialności za swoje
   zdrowie - lekarz niech jest o ile to możliwe tylko doradcą
   a nie uzurpuje sobie prawa do ingerencji w życie pacjenta bez
   jego zgody. Wymaga to oczywiście byśmy sami starali się
   zrozumieć jak działa nasz organizm jakie są jego potrzeby i sami
   nie zrzucali odpowiedzialności za nasze zdrowie tylko na lekarzy.

Data: 2011-02-07 21:55:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 20:40, Klin > pisze:

[...]

Tak jak już odpowiedziałem, - życie w społeczeństwie wymaga podporządkowania się wielu regułom dla dobra tego społeczeństwa.

Data: 2011-02-07 22:00:40
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 21:55, jadrys pisze:
Tak jak już odpowiedziałem, - życie w społeczeństwie wymaga
podporządkowania się wielu regułom dla dobra tego społeczeństwa.

Z tym, że społeczeństwo to abstrakcja, a jednostka to rzeczywistość. Pod
płaszczykiem służby dla społeczeństwa dopuszczono się wielu przekrętów w
PRL-u i naruszano prawa jednostek.

Data: 2011-02-07 23:10:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 22:00, u2 pisze:
[...]

Nie prawda,- bez zorganizowania się w społeczeństwo jednostka jest niczym.

Data: 2011-02-08 08:41:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 23:10, jadrys pisze:
Nie prawda,- bez zorganizowania się w społeczeństwo jednostka jest niczym.

Wtedy jest sobie sterem i okrętem.

Data: 2011-02-08 10:33:02
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Częściowo masz racje ale zbytnie podporządkowanie jednostki społeczeństwu
   zmienia je w stado baranów nie zdolne zadbać o siebie. Zobacz jak to jest
   ze zwierzętami zaczniesz być wobec nich nadopiekuńczy zdechną z głodu
   a same nie zatroszczą się nawet by znaleźć sobie coś do zjedzenia.

Data: 2011-02-08 12:56:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-08 10:33, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

W dzisiejszym świecie jednostka wobec zorganizowania innych jest bez szans na przetrwanie.

Data: 2011-02-08 14:06:04
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Zrzekanie się odpowiedzialności siebie doprowadzić może do całkowitego
    ubezwłasnowolnienia i staniemy się trybikami w machinie jakiegoś "Mao".

Data: 2011-02-07 20:00:12
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Jeszcze coś dla przemyślenia.
    http://www.youtube.com/watch?v=jw35QwKuHtc

Data: 2011-02-07 20:10:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 20:00, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Co tu przemyślać? Przecież nie od dziś wiadomo że to jest mafia. Ale spójrzmy na to pod szerszym kontekstem - na kraje gdzie ta mafia nie ma wpływu - np. na większość krajów Afrykańskich, skutki braku obecności tej mafii są dla ludności tych krajów opłakane.

Data: 2011-02-07 20:58:00
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    A dzięki jej obecności tutaj w Europie ludzie tracą poczucie, że to oni
    odpowiadają za siebie, nie chce im się  nawet zastosować - za trudne,
    zdrowej diety, która mogłaby zapobiec wielu chorobom kiedyś ludzie
    chociażby poszcząc tylko potrafili oczyścić swój organizm i tak wzmóc
    swoją odporność. Dzisiaj pierwsze co im przychodzi do głowy to zeżreć
    paczkę antybiotyków.

Data: 2011-02-07 21:12:44
Autor: japawel
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe

Jeżeli chodzi o szczepienia to powinien być przymus.

Masz dzieci ? Jak nie to zamilcz. Wytłumaczę ci dlaczego

Po pierwsze w Polsce szczepienia są obowiązkowe ale nie ma możliwości zmuszenia cię do zaszczepienia oraz nie obowiązują żadne sankcje karne ( od 2008 kara została zniesiona) Wiec obecnie nie musisz się szczepić, i nie musisz się niekomu tłumaczyć. Po drugie nie wiem czy wiesz ale jak szczepisz dzieci to pani doktor podsuwa ci papier do podpisania mówiący o tym ŻE W RAZIE POWIKŁAŃ LUB INNYCH ZŁYCH SKUTKÓW SZCZEPIENIA, NIE BEDZIESZ POZYWAŁ PRODUCENTA SZCZEPIONEK I ZGADZASZ SIĘ NA PRZEJĘCIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZCZEPIONKĘ. Czaisz jaka bzdura ????? Koncern sprzedaje ci produkt i nie bierze żadnej odpowiedzialności. Lepiej,to  ty podpisujsze papier który uniemożliwia ci pozwanie producenta w sądzie.

Po trzecie -  lobby farmaceutyczne jest zbyt silne ale dzięki netowi wiele wiadomosci wyszło na jaw. Cieżko przytoczyć twarde dowody na temat szkodliwości szczepień ponieważ NIE PROWADZI SIĘ W POLSCE STATSTYK WYSTĘPOWANIA POWIKAŃ POSZCZEPIENNYCH - dziwne co ? Prowadzi się tak wiele głupich statystyk ale liczby powikłań poszczepiennych NIE. Ciekawe komu zalezy żebyu nie było tych statystyk.

Po czwarte - trudno udowodnić szkodliwość szczpionek poniewaz niemowlak ( czyli stopień rozwju - roślinka) przyjmuje ponad 10 szczepionek w ciągu pierwszego roku zycia. Jaki wpływ mają na niemowlę trudno powiedzieć bo nie masz punktu odniesienia. Tzn. inaczej gdyby miał 4 lata i coś się zrobiło po szczepieniu czyli mówił i chodził a teraz nie mówi. Przy niemowlaku nie masz punktu odniesienia bo małe spi i je wiec jak porównac czy mu szczepionka zaszkodziła czy nie.

Po piąte w Japonii robili statystyki powikłań poszczepiennych i teraz szczepienia zaczynają po drugim roku zycia ( czyli wtedy kiedy organizm dziecka jest duzo silniejszy niż niemowlaka) . Po tym okazało się ze ilosć powikłań poszczepiennuch spadła drastycznie.

Po szóste mam dwójkę dzieci jedno szczepione drugie nie  widze że to nie szczepione zaczeło wczejśnij mówić niż to szcepione, ogólne szybciej się rozwija. WIęc nie zamierzam drugiego szczepić.

Data: 2011-02-07 21:21:28
Autor: Klin
Użytkownik japawel@onet.pl napisał:

[...]

    Może tak być w przypadku ludzi dorosłych co innego jeśli chodzi o dzieci
    ostatnio w dalszej mojej rodzinie  był przypadek, że matka nie godziła się
    na szczepienie dziecka zrobiła nawet lekarzom awanturę ci mimo wszystko
    dziecko zaszczepili.

Data: 2011-02-07 21:47:03
Autor: japawel
[...]

Czyli lekarze popełnili przestępstwo, nie mogą według obowiązującego prawa cię zmusić. ciekawe też kto podpisał papier o zgodzie na szczepienie czyli tym o którym pisałem.

Wiele osób odmawia szczepień mówic że jest przeziębione a takich dzieci nie wolno szczepieć.

Znam dwa przypadki autyzmu po szczepieniach, wieć (tu zwracam się do Jadrysa ) szczep się sam lub swoje dzieci. Nie jest udowodnione że choroby zakażne zlikwidowały szcepionki, lepsza higiena i warunki zycia znacznie mogły na to wpłynąć. Nic nie jest pewne na 100%.

Data: 2011-02-07 21:35:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 21:12, japawel@onet.pl pisze:

[...]

Sorry ale gów*o ci do tego, i nie odbieraj mi głosu na grupie dyskusyjnej. - To po pierwsze.

Po drugie musisz wreszcie przyjąć do siebie że żyjesz w społeczeństwie, jesteś od niego zależny i musisz się podporządkować obowiązującym normom. To społeczeństwo nie może dopuścić do tego żeby w przyszłości twoje dziecko roznosiło jakieś choroby, czy jako kaleka przeszedł na utrzymanie tego społeczeństwa.

Data: 2011-02-07 21:43:12
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

    Nawet, gdy te normy nie są wystarczająco uzasadnione?
    Przecież nikt nie gwarantuje, że szczepienia są naprawdę
    bezpieczne i nie okaleczą dziecka - więc powinien być wybór!

Data: 2011-02-07 21:55:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 21:43, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Ależ są uzasadnione. Czas pokazał że szczepienia są przydatne.

http://www.szczepienia.pl/Szczepienia_dla_niemowlat/fakty_i_mity_na_temat_szczepien.aspx#question2

Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe