Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe

Data: 2011-02-07 11:47:37
Autor: Antenka
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe
On 7 Lut, 18:24, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
Czy te rodzice powinni zadecydowa czy chc szczepi
swoje dzieci. W Afryce szamanem mo e zosta cz owiek
kt ry nie przeszed szczepie podobno ci co zostali
zaszczepieni trac do tego zawodu predyspozycj .
Podaje przy okazji kilka link w omawiaj cy ten dra liwy temat.

http://pracownia4.wordpress.com/2007/10/18/szczepienia-wyrwac-ciszy/http://www.jut.pl/lekarze-potepiaja-szczepienia.htmlhttp://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_niebezpieczenstwo_i...http://www.biosila.pl/content/view/414/302/

Absolutnie się z tym nie zgadzam! Tak jak nie zgodziłam się na
zaszczepienie przeciwko ptasiej, świńskiej grypie. Bóg jeden na niebie
raczy wiedzieć, co do owych  szczepionek przemycają te bandziory z
międzynarodowej mafii farmaceutycznej sterowanej przez WHO i
masonerię!  : - /

Antenka

P.s. To kolejny krok do całkowitego panowania nad człowiekiem.
Jeszcze tylko czip pod skórę, likwidacja papierowego pieniądza,
przymus posiadania rachunku elektronicznego i karty płatniczej i Nowy
Porządek Świata stanie się zatrważającą rzeczywistością. Bestia jest
już bardzo blisko a imię jej 666. Tfu!

Data: 2011-02-07 21:58:50
Autor: jadrys
Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe
W dniu 2011-02-07 20:47, Antenka pisze:
On 7 Lut, 18:24, Klin<""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
[...]

Masz Antenko rację kapitalizm to zaraza, a jego przedstawiciele są gotowi na wszystko byle tylko mieć więcej od innych. Ktoś powinien ta ścierwa kapitalistyczne zamykać w szpitalach dla obłąkanych..:-(

Data: 2011-02-07 13:13:01
Autor: Antenka

--
Owe ścierwa postanowiły zredukować ludność świata i to znacznie - o
ile dobrze pamiętam w roku 2009 ustanowili że na Ziemi ma żyć 200-300

Data: 2011-02-07 23:08:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 22:13, Antenka pisze:

[...]

Myślę że jest to jednak mało prawdopodobne, - przecież cała istota kapitalizmu to chęć wywyższania się nad innych i żerowania na nich. Gdyby zredukowali ludność świata to nad kogo mieliby się wywyższać, na kim żerować? Przecież życie dla tych obłąkańców straciłoby sens. :-\

Data: 2011-02-07 15:06:45
Autor: Hans Kloss
On 7 Lut, 23:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Myślę że jest to jednak mało prawdopodobne, - przecież cała istota
kapitalizmu to chęć wywyższania się nad innych i żerowania na nich.
 Co  ty jadrysiu pijesz ze masz po tym takie  odjechane halucynacje? A
moze wciągasz.. uchyl rąbka tajemnicy
J-23

Data: 2011-02-08 12:56:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-08 00:06, Hans Kloss pisze:
[...]

Nic nie piję. Po prostu mam wrodzoną zdolność postrzegania świata jakim on jest w rzeczywistości. Żadne tuby propagandowe na mnie nie działają.

Data: 2011-02-08 02:10:57
Autor: Antenka
> [...]

Gdyby zredukowali ludność świata to nad kogo mieliby się wywyższać, na
kim żerować? Przecież życie dla tych obłąkańców straciłoby sens. :-\

Jadrysiu, światem tak naprawdę rządzi "świecki zakon" czyli masoneria.
To oni, masoni wszystko uknuli - dzieci szatana. Bleeee

Antenka

P.s. Radzę poczytać trochę o masonerii, ale nie w Wikipedii, tylko
musiałbyś sięgnąć po dzieło znawców tematu. :-)

Data: 2011-02-08 11:16:49
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-08 11:10, Antenka pisze:

[...]

Czyli kogo? Najlepiej jakas furiatke w usenecie? ;)
Tak sie sklada, ze mam dobrych kolegow w lozy i owszem, lepiej dbaja oni o wlasne interesy oraz osob, z ktorymi je robia, niz inni, ale mozesz byc pewna, ze rzadenie swiatem im raczej wisi grubym kalafiorem.

Data: 2011-02-08 11:33:23
Autor: Klin
Użytkownik Lebowski napisał:
[...]

    Mają też w lożach zakaz dyskusji na tematy religijne i polityczne bo to
    udaremniło by kierownictwu masonerii z najwyższych stopni manipulacje
    dołami - w co te mają wierzyć i co propagować. Władze masonerii traktują
    swych członków tylko jak swój pas transmisyjny samodzielność jest tam
    niewskazana.

Data: 2011-02-08 11:40:04
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-08 11:33, Klin > pisze:
[...]

Z tego co wiem, to o polityce rozmawiaja, a nawet dotuja lokalne wybory jakiegos kandydata, ktory rokuje im przyszle udane inwestycje.
Jednak ma to charakter raczej czysto ekonomiczny niz jakis niezaspokojony glod wladzy, czy inne pierdoly, ktorymi karmia sie ubodzy na umysle.

Data: 2011-02-08 11:46:56
Autor: Klin
[...]

   Cóż nikomu się jeszcze nie udało ludzi całkowicie ubezwłasnowolnić
   i w tym jest nadzieja, że i masonerii się to nie uda.

Data: 2011-02-08 12:56:37
Autor: jadrys
[...]

Nie omieszkam się chwili skorzystać z Twojej rady Antenko:-\

Pozdrawiam:-)

Czy szczepienia dzieci maj? by? przymusowe