Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....

Data: 2012-01-24 19:51:38
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Zanosi się na to, że powoli szlag wreszcie trafia wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego (idola Sławka XXL-a) od których mój kraj raz już o mało nie zbankrutował  w 2001 ....

Tusk ma wygłosić nowe expose
http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/49487,tusk-ma-wyglosic-nowe-expose

"[...] Premier miałby także zaproponować likwidację części powiatów. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 19:36:02
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Nie wielkopomne ale wiekopomne - to po pierwsze.
Ale po drugie - który eurodeputowany jest moim idolem według opinii Endriu ?

Data: 2012-01-25 21:12:08
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Nie wielkopomne ale wiekopomne - to po pierwsze.
Ale po drugie - który eurodeputowany jest moim idolem według opinii Endriu ?

To jak to już nie pamniętasz jak to nie mogłes wyjść z zachwytu się, że w/w nieudacznika od reform którego moja ojczyzna raz już o mało nie zbankrutowała popierają "europejskie partie chadeckie" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-26 08:14:26
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Ja już dość dawno wyrosłem z wieku w którym ma się idoli.
Jeśli masz na myśli prof. Buzka to owszem oceniam go pozytywnie jako osobę
publiczną, która starała się coś w Polsce zmienić na lepsze. Czy mu si to
udało to już inna sprawa.
Przypominam Ci tylko dla porządku, że uzyskał on największe poparcie ze
wszystkich polskich kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.
A to, że Twoi idole Korwin-Mikke i Michalkiewicz wypisywali negatywne
komentarze na jego temat to ich prawo. Żyjemy w demokracji i publiczna krytyka
jest dozwolona.

p.s. Endriu, polecam Ci artykuł w świąteczno-noworocznym wydaniu "Polityki" na
temat Twojego idola i jego partii !!!
Można się tam dowiedzieć od wielu postaci życia publicznego i polityków,
którzy kiedyś należeli do UPR dlaczego odeszli i dlaczego kolejne partie
zakładane przez Korwina mają 1-2% poparcia.

Jednym słowem cała prawda o Prawdzie w muszce  :-)

Data: 2012-01-26 09:44:00
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.

Właśnie tego nie mogę o drogi Sławku zrozumieć.

Raz już przez gościa o mało nie zbankrutowaliśmy w 2001, teraz "płemieł" mojego kraju musi się wycofywać z reform przez tamtego jegomościa wprowadzonych bo od namnożenia partyjnych stołków -grozi nam bankrutacja po raz drugi, a społeczeństwo w dalszym ciągu kurwa wystawia kolesiowi dobre noty.

Co musi się do jasnej cholery wydrarzyć żeby społeczeństwo w/w  patałacha wreszcie zaczęło oceniać negatywnie ?. Czy musi dojść do totalnego kolapsu systemu, żeby ten kurwa "niezniszczalny człowiek sukcesu" stracił wreszcie poparcie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org

Data: 2012-01-26 09:00:09
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Endriu: powściągaj język i nie obrażaj osób publicznych, którym mógł byś co
najwyżej kawę parzyć !!!

Przeczytaj sobie art. W "Polityce", który rekomendowałem. Dowiesz się z niego
jak to J.K.Mikke od dwudziestu paru lat udaje polityka o poglądach
ultraliberalnych a w rzeczywistości jest felietonistą i celebrytą bujającym w
obłokach.
Innymi słowy, na naiwności i braku doświadczenia takich oślepionych
ultraliberalną XIX-wieczną ideologią jak Ty i paru rozgorączkowanych
"reformatorów" z tego forum Korwin-Mikke żyje sobie dostatnio z publikacji
swoich artykułów i książek a fani sądzą, że on na serio chciałby w Polsce
wprowadzić XIX-wieczny kapitalizm  :-) --

Data: 2012-01-26 10:11:51
Autor: Endriu
[...]

Ja nie chcę XIX wiecznego kapitalizmu. Ja chce zakazu ustalania deficytu budżetowego. Nie chce aby takie patałachy jak Jerzy Buzek dal swoich partykularnych interesów zadłużali mój kraj, czyli mnie i moje dzieci.

Jak nie macie skurwysyny pieniedzy to budujcie stadionów na kredyt od któych tylko chordy idiotów-kibiców będą się napierdalać po ulicach, a ja za policyjną ochronę tej całej zgrai nawiedzonych idiotów będę musiał płacić ze swojej kieszeni ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-26 09:49:56
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Żeby zrealizować cele, które Ci przyświecają nie wystarczy bujać w obłokach na
forum dyskusyjnym tylko musicie założyć z sys29, totusem i kilkoma innymi
"reformatorami" nową partię ultraliberalną "nie skażoną" wygłupami medialnymi
Korwina-Mikke.

Wprowadźcie jako główne punkty programu:
1) Maksymalne obniżenie podatków - w tym likwidację CIT.
2) Natychmiastowe wystąpienie Polski z UE i złożenie wniosku o przyjęcie do    NAFTA.
3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.
4) Całkowitą likwidację zasiłków dla bezrobotnych, pomocy społecznej i    wszelkich ulg.
5) Prywatyzację służby zdrowia, szkolnictwa, lasów państwowych itp.

Życzę powodzenia :-)

Data: 2012-01-26 21:05:17
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.

Czemu od razu likwidację. Na zasadzie dobrowolności niech będzie.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-30 08:59:52
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Endriu: czy przeczytałeś artykuł w świąteczno-noworocznej "Polityce" który
rekomendowałem: "Kadry spod muszki" ?
Znani politycy, którzy zaliczyli przygodę z UPR piszą prawdę o Korwinie-Mikke,
Michalkiewiczu i funkcjonowaniu "jedynej prawdziwej formacji prokapitalistycznej".
Publicysta i celebryta JKM umie czarować swoich wielbicieli wizją
ultraliberalnego raju. A wszystko po to, żeby dobrze sprzedawały się jego
książki i artykuły w gazetach  :-)

Data: 2012-01-30 10:51:32
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
A wszystko po to, żeby dobrze sprzedawały się jego
książki i artykuły w gazetach  :-)

Nie kolego Sławku. Ksiązki i artykuły w gazetach to tylko środek do tego aby po przejęciu włądzy wsadzić 3/4 politycznego estabishmentu do pierdla za rozkradanie mojego kraju i oddawanie go w niewolę innym panstwom oraz lichwiarskiej miedzynarodówce.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-30 10:11:35
Autor: XXL
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Przejęciu władzy przez kogo?  Przez celebrytów mających 1-2% poparcia wyborców?
W jaki sposób ta utopia mogłaby się zrealizować jeśli rozsądni ludzie wiedzą,
że to wyłącznie publicystyczna ściema?

Data: 2012-01-30 11:30:41
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
W jaki sposób ta utopia mogłaby się zrealizować jeśli rozsądni ludzie wiedzą,
że to wyłącznie publicystyczna ściema?

Kolego Sławku polityczną sciemą to są przedewszytskim reformy twojego ulubieńca eurodeputowanego z poparciem "największych europejskich partii chadeckich" z których to twój kolejny idol "płemieł" będzie musiał się za niedługo wycofywać na skutek nie pierwszego już na ziemiach Polski bankructwa i kolapsu systemu.

Idziesz w zaparte, wierzysz w cudowne rozmonożenie eurosów w ECB a ja ci mówię, że nie tędy droga ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-18 09:30:10
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.

Zastanów się Sławku lepiej czy warto zachwycać się idolkami warszawskiego salonu które licząc na "państwowe" emerytury mordują swoje własne nienarodzone dzieci....:

Czubaszek: wolę być "zimną suką" niż "matką Polką"
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/czubaszek:_wole_byc_zimna_suka_niz_matka_polka_18780

.... czy może jednak pragmatycznie spojrzec w przyszłość i wsłuchac sie w to co mówi twój wicepremier .....

Pawlak nie wierzy w państwowe emerytury
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ps5GrpJnPzA

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-19 10:48:46
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
Pawlak nie wierzy w państwowe emerytury
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ps5GrpJnPzA

Jak to minister życzy swoimi lemingom wszystkiego najlepszego ....

Prawdziwy cel "reformy" emerytalnej
http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/53160,prawdziwy-cel-reformy-emerytalnej

"[...] Rzeczywiście w audycji TOK FM szef resortu finansów odkrył się zupełnie i zauważył "żeby emerytura była godziwa, no to niestety- mówimy o przykrych rzeczach, ale jest to konieczne-przejście na emeryturę musi być na tyle późne, żeby oczekiwana przeciętna długość życia, nie była bardzo długa [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-19 10:57:34
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

[...]
[...]".

No ale przecież to jest truizm.

Data: 2012-02-19 11:13:24
Autor: Endriu
Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
> No ale przecież to jest truizm.

Jeździj tym swoim autobusem do 90-tki, aż zdechniesz przy kółku ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-19 14:21:07
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Jeździj tym swoim autobusem do 90-tki, aż zdechniesz przy kółku ....

Już nie jeżdżę niestety :(

Data: 2012-01-27 21:58:20
Autor: root
Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:11:51 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Dlatego Tusku obiecał policji i wojsku podwyżki po 300zł na łeb. (Jeszcze
by tego brakowało żeby policja wyszła na ulice ;)
A co do stadionów to bardzo mi się podobało, że mimo braku formalnego
odbioru stadionu tzw. narodowego, PZPN ustalił że mecz z Portugalią
(bodajże) odbędzie się na tym właśnie stadionie jak równiez ustalił ceny
biletów.  To takie plucie w twarz całemu państwu: "wybudujcie nam stadion,
żebyśmy mogli kasę trzepać" W końcu żeby utrzymać 18 członków zarządu PZPN
to kasy trzeba niemało. Ale tak jak pisał totus, w budżecie nie przewiduje
się wydatków na PZPN

Data: 2012-01-26 20:09:47
Autor: Maniek

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfr212$a1j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ludzie mają krótką pamięć - pamiętasz jak to było za AWS, i kim był Buzek względem Krzaklewskiego? Moim zdaniem nic się nie zmieniło bo cytując Machiavellego "Tych, którzy stają się zależnymi, należy honorować i miłować, zwłaszcza gdy nie są chciwi" - ten sam tłoczek, w tej samej strzykawce tylko w innych rękach.

Data: 2012-01-27 08:08:24
Autor: Emeryt

Użytkownik "Maniek" <access@deni.ed> napisał w wiadomości news:4f21a51c$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Popieram!

Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....