Czy szyfrowanie partycji może wpływać na wyświet lany obraz?

Data: 2010-05-05 08:55:59
Autor: Grzegorz Kuczyński
Czy szyfrowanie partycji może wpływać na wyświet lany obraz?
Witam
Na laptopie hp probook 4515s zaszyfrowałem partycje systemową przy
pomocy TrueCrypt. Nie jestem pewien ale wydaje mi się że po
zaszyfrowaniu systemu zaczęły się robić mrugające pasy na ekranie -
wydaje mi się, że tego przed szyfrowaniem nie było. Instalowałem dwa
takie laptopy na raz i na tym drugim wszystko jest ok, nie szyfrowałem
tam partycji.

TrueCrypt pobrałem najnowszą: "Latest Stable Version - 6.3a"
Podczas szyfrowania na koniec się zawiesił i potem kontynuował po
restarcie.

Spotkał się ktoś z takim efektem po szyfrowaniu partycji?

--
Grzegorz Kuczyński

Czy szyfrowanie partycji może wpływać na wyświet lany obraz?