Czy ta Siwiec to Żydówka?

Data: 2012-07-17 15:03:02
Autor: boukun
Czy ta Siwiec to Żydówka?
Tak tego pustaka ostatnio na siłę nam wciskają?

"Urodziłam się w Wałbrzychu. Dzieciństwo wspominam bardzo dobrze. Moim żywiołem było chodzenie po lasach, szukanie grzybów, robali, pająków. Byłam chłopaciarą i wszędzie latałam za kuzynami - zaczyna niewinnie swoją opowieść Natalia w rozmowie z Super Expressem."...

Kto kuzynki nie przejebie, ten nie będzie w niebie...

boukun

Data: 2012-07-17 17:49:21
Autor: abc
Czy ta Siwiec to Żydówka?
"Urodziłam się w Wałbrzychu.

Siwiec urodził się w Piekarach Śląskich.

Data: 2012-07-18 17:05:12
Autor: Przemysław M.
Czy ta Siwiec to Żydówka?
Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:49:21 +0200, abc napisaů(a):

"Urodziůam sić w Waůbrzychu.

Siwiec urodziů sić w Piekarach Úlŕskich.

A ty?
--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-18 20:03:16
Autor: boukun
Czy ta Siwiec to Żydówka?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:500589cd$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
"Urodziłam się w Wałbrzychu.

Siwiec urodził się w Piekarach Śląskich.

Mój ojciec we wsi Wysokie (suwalszczyzna), ja w Jeleniej Górze, moje dzieci w Niemczech...

boukun

Czy ta Siwiec to Żydówka?