Czy ta grupa dzieli się wyłącznie na zwolenników PiS i PO?..

Data: 2009-05-21 18:42:42
Autor: Tzva Adonai
Czy ta grupa dzieli się wyłącznie na zwolenników PiS i PO?..
Chyba tylko boukun wprowadza tu zamęt ze swoją Polską Partią
Socjalistyczno-Narodową... No i Panslavista z sentymentem do ORMO, ZOMO i LWP....

Data: 2009-05-21 20:46:25
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Chyba tylko boukun wprowadza tu zamęt ze swoją Polską Partią
Socjalistyczno-Narodową... No i Panslavista z sentymentem do ORMO, ZOMO i
LWP....

Ciekawe, dlaczego parchy muszą kłamać. Czy to parch im miesza w kiepałach
czy talmud?

Nie mam sentymentów po za polskim wojskiem - dlatego, ze było polskie choć
częśc dowódców była rosyjska. Mój dowódca batalionu nie mógł wymówić "ś:.
Ale parchy sa gorsze - grasejują i harczą...

Data: 2009-05-21 18:59:15
Autor: Tzva Adonai
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Ciekawe, dlaczego parchy muszą kłamać.

Nie wiem parchu dlaczego tak kłamiesz, ale faktem jest, że tydzień temu (14
maja 2009r. o godz. 15:42) zachęcałeś ukraińskich, rosyjskich i białoruskich
ubeków do wstępowania w szeregi polskiej policji... Dowód:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=85813639

Data: 2009-05-21 21:01:20
Autor: Panslavista
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):

> Ciekawe, dlaczego parchy muszą kłamać.

Nie wiem parchu

Znależć ciebie?
A reszta to kłamstwo, gdyż co innego powiedziałem.

Data: 2009-05-21 19:05:21
Autor: Tzva Adonai
Czy ta grupa dzieli się wyłącznie na zwolenników PiS i PO?..
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
A reszta to kłamstwo, gdyż co innego powiedziałem.

Jakie kłamstwo, parchu, skoro to twoja wypowiedź?... Swoich słów się wyrzekasz?...

Data: 2009-05-22 05:38:02
Autor: cirrus
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv483v$5qi$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty zdaje się masz parcha na mózgu.

--
stevep

Data: 2009-05-21 21:22:12
Autor: boukun
[...]

Polacy nie grzeszą bystrością. Lubią być w dupę bici.

boukun

Data: 2009-05-23 06:06:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Barnim" <Barnim@memel.pl> napisał w wiadomości news:gv7b92$rn2$1news.eternal-september.org...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gv47b2$rfb$1inews.gazeta.pl...
Nie, bynajmniej, na przykład ja jestem faszystą.
Jaksa

To zaczynaj od Heil Hitler.

--
stevep

Data: 2009-05-25 08:32:58
Autor: Vic
Czy ta grupa dzieli siê wy³¹cznie na zwo lenników PiS i PO?..
cirrus wrote:
To zaczynaj od Heil Hitler.

Obawiam sie, ze cos ci sie popierdzielilo. Hitler nie byl faszysta. Faszysta byl jego kumpel Mussolini.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 08:33:35
Autor: Vic
Czy ta grupa dzieli siê wy³¹cznie na zwo lenników PiS i PO?..
Barnim wrote:
na przykÂład ja jestem faszystÂą.

O! To tak jak Jadrys.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 10:30:26
Autor: jadrys
Vic pisze:
Barnim wrote:
na przykÂład ja jestem faszystÂą.

O! To tak jak Jadrys.

Wypraszam sobie.. Do PPN-u  nie należę..

Data: 2009-05-25 10:33:38
Autor: Vic
jadrys wrote:
Wypraszam sobie.. Do PPN-u  nie należę..

Bo ty jestes faszysta niezrzeszony...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Czy ta grupa dzieli się wyłącznie na zwolenników PiS i PO?..