Czy ta prostytutka juz przyleciala?

Data: 2009-08-14 18:05:01
Autor: konserwator
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Data: 2009-08-14 18:12:38
Autor: plazoVic
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
konserwator ďčřĺň:
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Chyba cie nie stac na taka prostytutke :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-14 18:36:48
Autor: raff
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
plazoVic pisze:
konserwator ďčřĺň:
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Chyba cie nie stac na taka prostytutke :)

Dlaczego ?

Brzydka jest, to i wiele bym nie dal.

R.

Data: 2009-08-14 13:15:44
Autor: Antenka
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
Brzydka jest, to i wiele bym nie dal.

Raffaelo, nie podoba ci się ta mała, wyżyłowana, zasuszona szczapa?
Dlaczego? :D

Antenka

Data: 2009-08-14 22:42:11
Autor: raff
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
Brzydka jest, to i wiele bym nie dal.

Raffaelo, nie podoba ci się ta mała, wyżyłowana, zasuszona szczapa?
Dlaczego? :D

Antenka

bo Garou jej nie lubi ;]

R.

Data: 2009-08-14 13:45:25
Autor: Antenka
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
bo Garou jej nie lubi ;]

R.

No przecież wiadomo, że jej nie lubi, bo jest dla niego za stara hihi.
Garou lubi mnie tylko jeszcze o tym nie wie hihi ;-) ...słodki
chłopiec. Wiesz co, ja też nie lubię 51-letnich facetów :D

Antenka

Data: 2009-08-14 22:47:18
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

A wiesz czemu Garou ?

Bo on lubi gotowac :) I wszystkie laski mu zawsze krzyczaly: "Do garow, do garow!"

R.

Data: 2009-08-14 13:56:45
Autor: Antenka
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
Oj Raffaelo, nie naśmiewaj się z mojego idola...Z tego co mi wiadomo
"garou" z fr. znczy "wampir"  ;-E. Prawda, że jest cudny? ;-)

Antenka

Data: 2009-08-14 19:59:29
Autor: konserwator
Czy ta prostytutka juz przyleciala?

Uzytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisal w wiadomosci news:h643r2$c4f$1news.onet.pl...
plazoVic pisze:
konserwator ďčřĺň:
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Chyba cie nie stac na taka prostytutke :)

Dlaczego ?

Brzydka jest, to i wiele bym nie dal.

Vicowi sie ubzduralo, ze go stac....
nie  czytam go bo to pajac... Wiem, ze na wiele prostytutek mnie nie stac
Vic mysli, ze go stac i niech sobie mysli...
co mu bede zalowal tego myslenia...
:-)

Data: 2009-08-17 11:10:30
Autor: plazoVic
konserwator wrote:
Vic mysli, ze go stac i niech sobie mysli...
co mu bede zalowal tego myslenia...

Vic nie korzysta z uslug prostytutek. Placenie za seks to jakies nieporozumienie...

A gdyby Vic kiedykolwiek mial skorzystac z takich uslug, to sobie znajdzie mloda i piekna prostytutke :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-14 20:13:56
Autor: bolek
Czy ta prostytutka juz przyleciala?

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h642i0$1lq$3atlantis.news.neostrada.pl...
konserwator ďčřĺň:
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Chyba cie nie stac na taka prostytutke :)

A czy On pisze, ze ja wynajmie ?

bolek

Data: 2009-08-14 20:47:12
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 18:12:38 +0200, plazoVic napisał(a):

konserwator пишет:
Ta co miala w krematorium dac koncert?

Chyba cie nie stac na taka prostytutke :)

Na wyrąbanie starki nie kazdego stać, to trzeba lubić, he, he.
Piotr
PS. Ćwiczysz się w wekslowaniu? Zgrześ wrócił, to cię podciągnie.

Data: 2009-08-14 13:17:50
Autor: Antenka
Czy ta prostytutka juz przyleciala?
Starka 51-letnia, ale po 30 liftingach wygląda najwyżej na 35 ;-)

Antenka

Data: 2009-08-14 20:12:36
Autor: bolek

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h642i7$njm$1nemesis.news.neostrada.pl...