Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze

Data: 2012-05-11 14:55:05
Autor: Wasylek
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
Po tym jak ktoś przywłaszczył sobie mojego TREKA Y  właśnie dumam nad nowym sprzętem.  Całkiem jednak wypadłem z obiegu :) Jak przeglądam archiwum grupy i artykuły w necie, to już mnie głowa rozbolała. Wiem, że chce amortyzowanego P i T i tarcze.
Rama to Trek Fuel 90 czy ma mocowanie do tarczówek?
http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/37/80/25/2337802580_3 - wydaje się że nie, ale są jakieś dodatkowe otwory przy mocowaniu koła. Biore też pod uwagę Giant Anthem, ale dość drogie są.

Data: 2012-05-11 17:33:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
Wasylek, Fri, 11 May 2012 14:55:05 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Rama to Trek Fuel 90 czy ma mocowanie do tarczówek?
http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/37/80/25/2337802580_3 - wydaje się że nie, ale są jakieś dodatkowe otwory przy mocowaniu koła.

Na tym zdjęciu - ni ma.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-11 15:56:36
Autor:
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
Też tak myślałem, ale przed chwilą to http://calgary.kijiji.ca/c-
ViewAdLargeImage?AdId=378884389 znalazłem.

Wasylek, Fri, 11 May 2012 14:55:05 +0000 (UTC), pl.rec.rowery: > Rama to Trek Fuel 90 czy ma mocowanie do tarczówek?

Data: 2012-05-11 15:57:36
Autor:
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
Data: 2012-05-11 18:10:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
tommies@NOSPAM.gazeta.pl, Fri, 11 May 2012 15:57:36 +0000 (UTC),
pl.rec.rowery:
http://calgary.kijiji.ca/c-ViewAdLargeImage?AdId=378884389

Na moje oko jest tak: w te dziury przy osi _można_ wkręcić element, który
będzie pełnił rolę mocowania (na tym zdjęciu wyraźnie widzę śruby). Czy to
jest "normalne", stabilne i się nie urwie to ja nie wiem. Z jednej strony
wolałbym normalne mocowanie wspawane w ramę, z drugiej strony widziałem
wynalazki, w których adapter był mocowany jakoś cudownie do bagażnika i
ponoć wszystko działało.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-11 20:01:37
Autor: Wojciech Waga
On 05/11/2012 04:55 PM,  Wasylek wrote:
[...]

Brak, poza tym ta rama to trochę wynalazek z brakującym zawiasem. A że wynalazek dość rzadki, to raczej nie obstawiałbym, że bardzo udany.

pozdr.
w.

Data: 2012-05-11 22:29:47
Autor: kosik
W dniu 2012-05-11 16:55,  Wasylek pisze:
[...]

Większość Treków z tamtych lat nie miała adapterów stałych tylko przykręcane i właśnie taki musiałbyś dokupić.

kosik

Data: 2012-05-12 08:22:19
Autor:
Czy ta rama ma mocowanie pod tarcze
Dzięki za pomoc chłopaki.

Już wiem, że się da tylko potrzebny specjalny adapter TREKa http://www.spokejunkies.com/forum/uploads/1207794682/gallery_2403_239_62274.jpg

Data: 2012-05-12 22:46:42
Autor: Kret z domu
Użytkownik <tommies@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jol6jr$7q$1inews.gazeta.pl...
Dzięki za pomoc chłopaki.

Już wiem, że się da tylko potrzebny specjalny adapter TREKa
http://www.spokejunkies.com/forum/uploads/1207794682/gallery_2403_239_62274.jpg

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Trek+Disc+Brake+Adapter

Przemek
www.kluchojady.waw.pl