[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)

Data: 2011-07-04 07:29:45
Autor: bim-bom
[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)
Niektóre tablety na adroidzie (takie tanie, z 2.2) mają złącza USB. Czy można do nich połączyć Modem GSM i w ten sposób korzystać z internetu?
A tak przy okazji - co w ogóle można połączyć do tych złącz USB w tabletach androidowych?

Data: 2011-07-04 09:22:52
Autor: ..::Wiskoler::..
[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)
Dnia Mon, 04 Jul 2011 07:29:45 +0200, bim-bom napisał(a):

A tak przy okazji - co w ogóle można poł±czyć do tych zł±cz USB w tabletach androidowych?

Pędraka podł±czyłem i działało przenoszenie plików z windy.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz w Rosjii pozostawił żonę ale pisuje do niej listy.
Na wszelki wypadek pisze lew± ręk± i po francusku.
Na wszelki wypadek ich nie wysyła.

Data: 2011-07-04 09:42:43
Autor: bim-bom
[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie obsługuj± modemy GSM (typu HUAWEI E173)
W dniu 2011-07-04 09:22, ..::Wiskoler::.. pisze:
[...]

Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić co¶ jeszcze? Jaka¶ zew. klawiatura czy co?

Data: 2011-07-04 09:37:37
Autor: Jakub Danecki
bim-bom wrote:
> Pędraka podł±czyłem i działało przenoszenie plików z windy.
Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić
co¶ jeszcze? Jaka¶ zew. klawiatura czy co?

W przypadku modemów potrzebne s± specjalne sterowniki do każdego
praktycznie urz±dzenia inne. W±tpię, żeby system miał takowe wbudowane.
Natomiast klaiwatury korzystaj± wszystkie z jednego w zasadzie protokołu
i identyfikuj± się jako urz±dzenie typu HID i jeżeli dodali taki
sterownik, to będzie działało. Ale nie sprawdzisz = nie wiesz, bo specs
takich nonameów zwykle milczy.

Jakub

Data: 2011-07-04 12:47:46
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-04 07:29, bim-bom pisze:
Czy można do nich połączyć Modem GSM i w ten sposób korzystać z internetu?

Do niektórych na pewno tak. Zwykle taka funkcjonalność oznaczona jest jako "3G" i najczęściej własnego modemu nie mają a pozwalają podłączyć zewnętrzny.
Jak ten (pierwszy z brzegu): http://allegro.pl/tablet-android-3g-z-polski-gratisy-od-sideon-i1681116477.html

P.

Data: 2011-07-04 14:18:29
Autor: prg
[...]

Mam goclever t70, klawiatura, mysz, pendrive, dysk twardy usb chodza bez problemu (pomijając fakt, że strasznie długo indeksuje zawartość dysków).
Podłączałem testowo modem huawei taki biały, niestety nie pamiętam modelu i po konfiguracji działało.

Pozdrawiam
p.r.g

Data: 2011-07-05 09:15:23
Autor: bim-bom
W dniu 2011-07-04 14:18, prg pisze:
[...]

Dzięki!

[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)