[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)

Data: 2011-07-04 09:22:52
Autor: ..::Wiskoler::..
[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)
Dnia Mon, 04 Jul 2011 07:29:45 +0200, bim-bom napisał(a):

A tak przy okazji - co w ogóle można połączyć do tych złącz USB w tabletach androidowych?

Pędraka podłączyłem i działało przenoszenie plików z windy.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz w Rosjii pozostawił żonę ale pisuje do niej listy.
Na wszelki wypadek pisze lewą ręką i po francusku.
Na wszelki wypadek ich nie wysyła.

Data: 2011-07-04 09:42:43
Autor: bim-bom
W dniu 2011-07-04 09:22, ..::Wiskoler::.. pisze:
[...]

Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić coś jeszcze? Jakaś zew. klawiatura czy co?

Data: 2011-07-04 09:37:37
Autor: Jakub Danecki
bim-bom wrote:
> Pędraka podłączyłem i działało przenoszenie plików z windy.
Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić
coś jeszcze? Jakaś zew. klawiatura czy co?

W przypadku modemów potrzebne są specjalne sterowniki do każdego
praktycznie urządzenia inne. Wątpię, żeby system miał takowe wbudowane.
Natomiast klaiwatury korzystają wszystkie z jednego w zasadzie protokołu
i identyfikują się jako urządzenie typu HID i jeżeli dodali taki
sterownik, to będzie działało. Ale nie sprawdzisz = nie wiesz, bo specs
takich nonameów zwykle milczy.

Jakub

[Trochę OT] Czy tablety na Androidzie ob sługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)