Czy tędy

Data: 2012-02-27 19:55:59
Autor: jadryÅ›
Czy tędy
Droga? Przecież facet wygra sprawę w sądzie i dostanie te pieniądze z nawiązką.. Powinno się te pieniądze wyegzekwować od tego co mu je przyznali...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mucha-podjela-decyzje-ws-gigantycznej-premii-dla-Kaplera,wid,14287465,wiadomosc.html

Data: 2012-02-27 20:09:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy tędy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jigjk2$e2e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Już zapomnieliście atmosferę tamtych czasów? Nie pamiętacie jakie było nastawienie? Czyż nie chodziło, by za każde pieniądze zaangażować ludzi, którzy doprowadzą do wybudowania stadionu na czas?
I to się dokonało. Więć o co chodzi?
Czy to nie jest jaw w dowcipi z Ruskim, kurwą i zapłatą za usługę? Jak h..j był twarty, serce było miękkie. I odwrotnie.

Data: 2012-02-27 20:23:53
Autor: jadryÅ›
Czy tędy

[...]

Jak dla mnie jest to granie pod publiczkę, facet i tak dostanie tą kasę. I kto wie czy nie będzie ona powiększona o odszkodowanie za poniesione straty moralne i finansowe. Naprawdę jest to niemądre zagranie p.Muchy.
Istota problemu leży w braku wszczęcia dochodzenie w sprawie ewidentnych nieprawidłowość w warunkach kontraktu. Za to ktoś powinien ponieść konsekwencje. Na Ukrainie winny pewnie już by siedział.

Data: 2012-02-27 21:17:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy tędy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jigl8b$fs8$1node2.news.atman.pl...

[...]

A w ZSRR dostałby strzał w tył głowy.

Data: 2012-02-27 21:37:44
Autor: boukun
Czy tędy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4be4c6$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kim jest ten facet, który kosztem zniewolonego polskiego narodu, chce żyć w luksusie? Kim jest ta banda rządzących oprawców?

boukun

Data: 2012-02-27 22:41:21
Autor: pic
Czy têdy
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

> [...]
lud
zi, >>> którzy doprowadzą do wybudowania stadionu na czas?
 h..j >>> byÅ‚ twarty, serce byÅ‚o miÄ™kkie. I odwrotnie.

kasÄ™.
I >> kto wie czy nie będzie ona powiększona o odszkodowanie za poniesione
strat
y >> moralne i finansowe. NaprawdÄ™ jest to niemÄ…dre zagranie p.Muchy.

Paczk± spryciarzy z boiska
Sprytniejszych od was...?
Chyba. Jak widaæ.

Data: 2012-02-28 12:44:28
Autor: jadryÅ›
Czy tędy
W dniu 2012-02-27 21:37, boukun pisze:

A w ZSRR dostałby strzał w tył głowy.

Kim jest ten facet, który kosztem zniewolonego polskiego narodu, chce żyć w luksusie? Kim jest ta banda rządzących oprawców?

boukun

Jakoś nie spodziewam żeby Bodziu ci merytorycznie odpowiedział na te pytania... o ile oczywiście uzyskasz jakąkolwiek odpowiedź..

Data: 2012-02-28 12:44:39
Autor: jadryÅ›
Czy tędy

[...]

Niewykluczone, ja ze złodziejami i malwersantami też bym się nie cackał. Kogo ty bronisz, - tego co cię okradł i śmieje ci się w nos?

Data: 2012-02-29 09:35:38
Autor: JadryÅ›
Czy tędy

Niewykluczone, ja ze złodziejami i malwersantami też bym się nie cackał. Kogo ty bronisz, - tego co cię okradł i śmieje ci się w nos?

Jak h..j był twarty, serce było miękkie. I odwrotnie.

Taka postawa nie popłaca, obserwatorzy postrzegają cię jako frajera.

Data: 2012-02-29 06:23:55
Autor: stevep
Czy têdy
Dnia 28-02-2012 o 12:44:39 jadry¶ <rg@yachoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jigl8b$fs8$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jigjk2$e2e$1node2.news.atman.pl...
Droga? Przecie¿ facet wygra sprawê w s±dzie i dostanie te pieni±dze  z nawi±zk±.. Powinno siê te pieni±dze wyegzekwowaæ od tego co mu je  przyznali...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mucha-podjela-decyzje-ws-gigantycznej-premii-dla-Kaplera,wid,14287465,wiadomosc.html

Ju¿ zapomnieli¶cie atmosferê tamtych czasów? Nie pamiêtacie jakie  by³o nastawienie? Czy¿ nie chodzi³o, by za ka¿de pieni±dze  zaanga¿owaæ ludzi, którzy doprowadz± do wybudowania stadionu na czas?
I to siê dokona³o. Wiêæ o co chodzi?
Czy to nie jest jaw w dowcipi z Ruskim, kurw± i zap³at± za us³ugê?  Jak h..j by³ twarty, serce by³o miêkkie. I odwrotnie.

Jak dla mnie jest to granie pod publiczkê, facet i tak dostanie t±  kasê. I kto wie czy nie bêdzie ona powiêkszona o odszkodowanie za  poniesione straty moralne i finansowe. Naprawdê jest to niem±dre  zagranie p.Muchy.
Istota problemu le¿y w braku wszczêcia dochodzenie w sprawie  ewidentnych nieprawid³owo¶æ w warunkach kontraktu. Za to kto¶ powinien  ponie¶æ konsekwencje. Na Ukrainie winny pewnie ju¿ by siedzia³..

A w ZSRR dosta³by strza³ w ty³ g³owy.

Niewykluczone, ja ze z³odziejami i malwersantami te¿ bym siê nie cacka³.  Kogo ty bronisz, - tego co ciê okrad³ i ¶mieje ci siê w nos?

Zapytaj "policjanta" Gabriela ze "Z³otopolskich" (aktora), któremu zabito  s±downie ojca za rzekome malwersacje i co tu siê dziwiæ uwielbieniu jakie  Kaczyñski ¿ywi dla Gomu³ki.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Czy tędy