Czy tak duĹĽo wymagam? Szukam auta...

Data: 2011-12-25 12:34:59
Autor: news-gazeta
Czy tak duĹĽo wymagam? Szukam auta...
Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,
sedan/hatchback, klimatronik i o mocy przynajmniej 200KM.
Nie starsze niĹĽ 1999r. Automat lub manual. Tylko benzyna.
Patrzę na subarynki, ale spartańskie wykończenie mnie odrzuca.
Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.
Na droższe mnie nie stać.

Podpowiecie coĹ›?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-12-25 23:12:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
W dniu 2011-12-25 12:34, news-gazeta pisze:
Mam 25 ty¶ zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,
sedan/hatchback, klimatronik i o mocy przynajmniej 200KM.
Nie starsze niż 1999r. Automat lub manual. Tylko benzyna.
Patrzę na subarynki, ale spartańskie wykończenie mnie odrzuca.
Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakie¶ takie prostackie.
Na droższe mnie nie stać.

Podpowiecie co¶?

Dołóż siana, albo ogranicz wymagania.
Subaru - starsze s± spartańskie, to fakt. Ale własno¶ci jezdne rekompensuj± wszystko. Tylko - znów pytanie, czy aby Cię stać na eksploatację.

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w doprowadzenie do stanu używalno¶ci. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-25 23:30:43
Autor: Grejon
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
doprowadzenie do stanu używalno¶ci. ;)

Za duże ryzyko, że kupi od  Michała.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-26 00:28:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-25 23:30, Grejon pisze:

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
doprowadzenie do stanu używalno¶ci. ;)

Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyj±tkowa, tzn. kosztuje więcej niż jedn± wypłatę w Pierdonce.

Data: 2011-12-27 00:34:31
Autor: Michał
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):

> Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyj±tkowa, tzn. kosztuje więcej niż jedn± wypłatę w Pierdonce.

Bi-turbo nie miałem, a chce mieć ;) więc nie ma ryzyka ze moje ;)
tylko najnowsze to ... 1996 a konstrukcja z... 1992 jeszcze kilka dni i 20 lat będzie.

ale jeszcze jeĽdzi:
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

bezpieczeństwo tak:
http://www.youtube.com/watch?v=M2pIOqJWn1U
http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
http://www.youtube.com/watch?v=S_sOVNmo1mY

A6/S6 bym odrzucił (wersje C5, S6 C6 nie znam) złe auto i tyle, reno lepsze.

ale A8/S8 - to można kupować, trochę strach to aluminium nie jest do końca bezpieczne jak w co¶ przywalić ale auto jak duży silnik
to do¶ć ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I czę¶ci (ponoć) tanie, auto popularne.

Data: 2011-12-27 00:52:32
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a): > W dniu 2011-12-25 23:30, Grejon pisze:

> [...]

to do¶ć ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I czę¶ci (ponoć) tanie, auto popularne.

albo takie lepsze:

http://otomoto.pl/volkswagen-phaeton-2004-vw-phaeton-5-0-tdi-4-moti-
C22273000.html

sporo lepsze od A8 D2 i A8 D3

prawdziwe 4x4 i dużo innych bajerów, 10 cylindów, 5 litrów
tfu diesel - ale do przeżycia legendarne gło¶ne pompowtryski ;)

2k znegocjujesz, v-max koło 290km/h

Data: 2011-12-28 09:50:41
Autor: Arek
W dniu 2011-12-27 01:34,  Michał pisze:

[...]

Kurde, w jakim to języku?

A.

Data: 2011-12-25 23:41:40
Autor: to
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dołóż siana, albo ogranicz wymagania. Subaru - starsze są spartańskie,
to fakt. Ale własności jezdne rekompensują wszystko. Tylko - znów
pytanie, czy aby Cię stać na eksploatację.

Ale Subaru za 25 tys. to będzie trup, albo będzie miało sto lat, no chyba, że nie Impreza tylko Forster.

Data: 2011-12-25 23:44:24
Autor: to
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
begin news-gazeta
Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,
sedan/hatchback, klimatronik i o mocy przynajmniej 200KM. Nie starsze
niĹĽ 1999r. Automat lub manual. Tylko benzyna. PatrzÄ™ na subarynki, ale
spartańskie wykończenie mnie odrzuca. Już bardziej Audi A6/S6 - te
wnętrze też jakieś takie prostackie. Na droższe mnie nie stać.

Podpowiecie coĹ›?

Po pierwsze załóż od razu, że dość szybkie auto z awd w wieku ok. 10 lat będzie wymagało pewnych inwestycji -- tak już musi być. I mogą to być inwestycje większe niż 1000 zł. :>

Po drugie -- jak Audi to raczej nie S6, bo w tej cenie to będzie trup. Jak Subaru to raczej nie impreza, bo j.w. I to chyba wszystko, pomijając egzotykę (koszty eksploatacji!) i haldeksy.

Po trzecie napęd 4x4 zabiera trochę mocy, więc jak masz doświadczenia z fwd/rwd to dodaj trochę do tych 200 KM żebyś był usatysfakcjonowany. ;)

Data: 2011-12-25 16:10:15
Autor: news-gazeta
Czy tak duĹĽo wymagam? Szukam auta...
Po pierwsze załóż od razu, że dość szybkie auto z awd w wieku ok. 10 lat
będzie wymagało pewnych inwestycji -- tak już musi być. I mogą to być
inwestycje większe niż 1000 zł. :>

Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie dużą rezerwę, więcej niż 1 tyś zł :) Jestem świadom takich inwestycji.

Po drugie -- jak Audi to raczej nie S6, bo w tej cenie to będzie trup.
Jak Subaru to raczej nie impreza, bo j.w. I to chyba wszystko, pomijajÄ…c
egzotykÄ™ (koszty eksploatacji!) i haldeksy.

Po trzecie napęd 4x4 zabiera trochę mocy, więc jak masz doświadczenia z
fwd/rwd to dodaj trochę do tych 200 KM żebyś był usatysfakcjonowany. ;)

W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed 2004r, czyli D2.
Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-12-26 15:13:53
Autor: to
[...]

Oj, to jest bardzo słaby pomysł. Chyba, że jesteś mechanikiem lub masz kilku kumpli mechaników, gotowych naprawiać Ci to Audi za browara. Ew. nie przeszkadzają Ci bliżej nieokreślone wydatki na takie auto, tam każda naprawa robiona w normalnym warsztacie będzie w najlepszym razie bardzo droga. Z jakiegoś powodu takie auta tracą na wartości wręcz kosmicznie.

Data: 2011-12-26 16:17:38
Autor: Lewis
W dniu 2011-12-25 16:10, news-gazeta pisze:

W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
2004r, czyli D2.
Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

Szczerze Ci odradzam. Kumpel miał D2 A8 tylko że z silnikiem 2.5TDi, mimo iż miał kasę na utrzymanie auta to z niego zrezygnował. Kupił S6C4 z silnikiem 4.2 było już lepiej ale jak kryzys przycisnął to kupił A6C4 z silnikiem 2.6 ;P
--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-27 11:45:27
Autor: Kamil 'Model'
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
W dniu 2011-12-25 16:10, news-gazeta pisze:
Po pierwsze załóż od razu, że do¶ć szybkie auto z awd w wieku ok. 10 lat
będzie wymagało pewnych inwestycji -- tak już musi być. I mog± to być
inwestycje większe niż 1000 zł. :>

Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie duż± rezerwę,
więcej niż 1 ty¶ zł :) Jestem ¶wiadom takich inwestycji.

Po drugie -- jak Audi to raczej nie S6, bo w tej cenie to będzie trup.
Jak Subaru to raczej nie impreza, bo j.w. I to chyba wszystko, pomijaj±c
egzotykę (koszty eksploatacji!) i haldeksy.

Po trzecie napęd 4x4 zabiera trochę mocy, więc jak masz do¶wiadczenia z
fwd/rwd to dodaj trochę do tych 200 KM żeby¶ był usatysfakcjonowany. ;)

W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
2004r, czyli D2.
Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się tak± V8 przejechać.

Pozdrawiam - Darek.

Kuzynki chłopak ma A8 D2 4,2 quattro. Fura zacna, wielka, quattro daje radę. Ale nie małe koszta generuje ten samochód. Jak co¶ się spierniczy to portfel trzepie nieĽle. Samo spalanie powala na kolana. On ma założone LPG i poniżej 17 litrów jeszcze nie zszedł (spalanie na trasie, raczej spokojna jazda). On kupił troszkę zaniedban± Audiczkę (włożył trochę kasy, ale sam się bawi w naprawy), więc mechanicy nie bior± góry kasy. Po prawie roku naprawiania (zawsze co¶ wyszło, nie zawsze miał kasę aby od razu zrobić wszystko) fura sprawuje mu się wy¶mienicie. Jak kupił to audiczka miała odł±czony tył (brak wału, co¶ tam było walnięte, same czę¶ci wyszły ponad 4k PLN na naprawę napędu). No ale on się liczył z tym, że kupuj±c takie auto w naprawdę dobrej cenie, trza będzie włożyć w nie aby cieszyło wła¶ciciela.

Data: 2011-12-27 13:49:39
Autor: to
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
begin Kamil 'Model'
ale sam siÄ™ bawi w naprawy

I to jest klucz dla w miarÄ™ rozsÄ…dnej cenowo eksploatacji takiego auta.

Data: 2011-12-26 10:03:40
Autor:
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
Witam serdecznie.

...koniecznie z prawdziwym napędem 4x4...
Masz na my¶li centralny dyfer? Czy jego brak i ręczne doł±czanie na sztywno?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-12-26 10:24:48
Autor: daro
news-gazeta pisze:

Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.

To jest prostackie wnętrze? http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-v6-quattro-132tys-km-aso-C21802264.html
Siedziałeś w takim samochodzie? A nie jechałeś to już pewny jestem :/
Inna rzecz kupić taki samochód nie kombinowany graniczy z cudem. Nawet ten spod linka na pierwszy rzut oka :/

Data: 2011-12-26 10:46:31
Autor: radeCki
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
Inna rzecz kupić taki samochód nie kombinowany graniczy z cudem. Nawet

ten nie jhest k±binowany.

jk

Data: 2011-12-26 12:00:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-26 11:22, daro pisze:
radeCki pisze:
Inna rzecz kupić taki samochód nie kombinowany graniczy z cudem. Nawet

ten nie jhest k±binowany.

jk

Jest.

Możesz nie wyci±gać trolli z kfa?

Data: 2011-12-26 16:17:04
Autor: radeCki
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
Możesz nie wyci±gać trolli z kfa?

tym bardziej że ni masz argumentów. Samochód sprzedaje mój kolega, który zajmujes sie tym PROFESJONALNIE i mówił że wszystko naprawił, nawet prawei zbierzno¶ć

Data: 2011-12-28 08:51:46
Autor: Chris
Czy tak duĹĽo wymagam? Szukam auta...
news-gazeta nabazgrał(a):

Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,

Trzeba dołożyć sianka bo tak to marnie to widzę ale może gdzieś trafisz np. na: Mazdę 6 MPS gdzie masz 4x4 + 260/270 kucy pod maską :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Czy tak duĹĽo wymagam? Szukam auta...