Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...

Data: 2011-12-25 23:12:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
W dniu 2011-12-25 12:34, news-gazeta pisze:
Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,
sedan/hatchback, klimatronik i o mocy przynajmniej 200KM.
Nie starsze niż 1999r. Automat lub manual. Tylko benzyna.
Patrzę na subarynki, ale spartańskie wykończenie mnie odrzuca.
Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.
Na droższe mnie nie stać.

Podpowiecie coś?

Dołóż siana, albo ogranicz wymagania.
Subaru - starsze są spartańskie, to fakt. Ale własności jezdne rekompensują wszystko. Tylko - znów pytanie, czy aby Cię stać na eksploatację.

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w doprowadzenie do stanu używalności. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-25 23:30:43
Autor: Grejon
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
doprowadzenie do stanu używalności. ;)

Za duże ryzyko, że kupi od  Michała.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-26 00:28:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-25 23:30, Grejon pisze:

Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
doprowadzenie do stanu używalności. ;)

Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyjątkowa, tzn. kosztuje więcej niż jedną wypłatę w Pierdonce.

Data: 2011-12-27 00:34:31
Autor: Michał
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):

> Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyjątkowa, tzn. kosztuje więcej niż jedną wypłatę w Pierdonce.

Bi-turbo nie miałem, a chce mieć ;) więc nie ma ryzyka ze moje ;)
tylko najnowsze to ... 1996 a konstrukcja z... 1992 jeszcze kilka dni i 20 lat będzie.

ale jeszcze jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

bezpieczeństwo tak:
http://www.youtube.com/watch?v=M2pIOqJWn1U
http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
http://www.youtube.com/watch?v=S_sOVNmo1mY

A6/S6 bym odrzucił (wersje C5, S6 C6 nie znam) złe auto i tyle, reno lepsze.

ale A8/S8 - to można kupować, trochę strach to aluminium nie jest do końca bezpieczne jak w coś przywalić ale auto jak duży silnik
to dość ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I części (ponoć) tanie, auto popularne.

Data: 2011-12-27 00:52:32
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a): > W dniu 2011-12-25 23:30, Grejon pisze:

> [...]

to dość ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I części (ponoć) tanie, auto popularne.

albo takie lepsze:

http://otomoto.pl/volkswagen-phaeton-2004-vw-phaeton-5-0-tdi-4-moti-
C22273000.html

sporo lepsze od A8 D2 i A8 D3

prawdziwe 4x4 i dużo innych bajerów, 10 cylindów, 5 litrów
tfu diesel - ale do przeżycia legendarne głośne pompowtryski ;)

2k znegocjujesz, v-max koło 290km/h

Data: 2011-12-28 09:50:41
Autor: Arek
W dniu 2011-12-27 01:34,  Michał pisze:

[...]

Kurde, w jakim to języku?

A.

Data: 2011-12-25 23:41:40
Autor: to
Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dołóż siana, albo ogranicz wymagania. Subaru - starsze są spartańskie,
to fakt. Ale własności jezdne rekompensują wszystko. Tylko - znów
pytanie, czy aby Cię stać na eksploatację.

Ale Subaru za 25 tys. to będzie trup, albo będzie miało sto lat, no chyba, że nie Impreza tylko Forster.

Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...