Czy taka forma zakupu mieszkania jest praktykowana?

Data: 2011-11-07 07:43:42
Autor: witek
Czy taka forma zakupu mieszkania jest praktykowana?
On 11/7/2011 7:12 AM, =Marcos= wrote:

Agent proponuje takie rozwiązanie: umowa notarialna jeszcze w tym
tygodniu z następującymi zastrzeżeniami:
- płacę 12 tysięcy od razu i staję się właścicielem mieszkania
- drugą ratę (108 tysięcy) płacę, gdy otrzymam potwierdzenie, że
hipoteka jest wolna
- gdyby sąd z jakiegoś powodu odrzucił wniosek o wykreślenie wpisu do
hipoteki, część drugiej raty idzie na spłatę hipoteki, a część do
właściciela mieszkania

Jak wam się to widzi? Czy tego typu umowy są praktykowane?

--

na miejscu sprzedajacego bym na to nie poszedl.

jako kupujący zapłaciłbym 12 tys, a reszte trochę pościągał zanim cokolwiek zapłacę. Wszak mieszkanie już moje.

Raczej coś pokręciłeś.  Nie chce mi sie wierzyć, że na coś takiego ktoś pójdzie.
Może chodzi o umowę przedwstępną spisaną notarialnie?

Czy taka forma zakupu mieszkania jest praktykowana?