Czy taka ladowarka USB na stale wetknieta do zapalniczki pobiera prad?

Data: 2011-07-11 15:25:38
Autor: J.F
Czy taka ladowarka USB na stale wetknieta do zapalniczki pobiera prad?
UĹźytkownik "topek"  napisał w
http://cdn.cnetcontent.com/14/e9/14e9eeff-c206-4a04-ab97-3a615bd98d6f.jpg
(nazywa sie to HAMA Picolino).
Cze jesli to cos bedzie caly czas siedzialo we wtyczce zapalniczkowej to pobiera prad?
Wedlug mnie, nie pobiera, bo dopiero jak podpinamy cos na usb zamykamy obwod i prad plynie, ale moge sie mylic

Musi byc jakies urzadzenie do obnizania napiecia. W zasadzie powinna byc przetwornica.

Wylacznika nie ma, wiec cos tam pobiera.
Ale ile ? Moze roznie, od mikroamperow do miliamperow.

Pojedyncze miliampery niegrozne.

J.

P.S. zostawilem wlaczone oswietlenie wnetrza .. no i po dwoch dobach akumulator juz nie zapalil. Cos mi sie widzi ze aku do wymiany, bo nawet 5W nie powinno go tak wydoic w ~50h ?

Czy taka ladowarka USB na stale wetknieta do zapalniczki pobiera prad?